Citat:
Ursprungligen postat av
Mullret
Hade han blivit frisläppt inför nästa omgång i rätten så hade han kunnat fly till något land som inte har utlämning av efterlysta personer, Brasilien eller Costa Rica.
Men sådant ofog har ju rätten redan sett till genom placera honom i förvar tills nästa rättegång börjar i högre instans.
Han lär få sitta rätt länge i spjället. Undrar om hans fru begär skilsmässa efter detta?
Hon har redan tagit ut skilsmässa. Flera månader sen det hände.
PM kommer förmodligen att få sitta inlåst återstoden av sitt sketna liv.
Hade det varit min dotter som lustmördats av aset hade jag nog satt ett pris på hans huvud.
Jag hade velat ha honom avlivad.
Han kommer att ha det alldeles för bra på kåken och han lär inte ha några problem att
anpassa sig till det inrutade liv som väntar. Sen kommer sannolikt en massa hjärndöda våp
till fruntimmer att vilja besöka honom. Det vet vi erfarenhetsmässigt att ju grymmare en
manlig gärningsman varit, desto större dragningskraft har han på somliga damer därute i
samhället. Så jävla sjukt är det dessvärre. Bara att erinra sig fullblodspsykopaten Peter Lundin/
Bjarne Skounborg med fyra brutala mord på sitt (obefintliga) samvete och hur han attraherar
vissa kvinns ute i det danska samhället. Ett av dem skaffade barn med svinet till och med.
Helt sanslöst. Madsen lär väl fixa en avkomma han med under åren som följer. Om inte med
genomkorkade Deirdre så med nån annan idiot till kvinna.