2018-04-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens

Men jag tror inte Jan resonerar så. Jan verkar så naturligt oförstående och dum. Jag tror helt enkelt att det var en kombination av faktorer som samspelade som gjorde att Jan inte klarade längre än 10 sekunder:

1. Jan är otränad.
2. Jan har dåligt psyke.
3. Jan var uttömd på energi.
4. Jan valde en dålig strategi när han valde att inleda med att bara hålla med händerna.
5. Jan ser ut som en kille med mycket handsvett.

6. Jan's släkt har en lång tradition av att skaffa barn inom den biologiska familjen.
2018-04-23, 21:05
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funke-swe
6. Jan's släkt har en lång tradition av att skaffa barn inom den biologiska familjen.

7. Jan hade glömt uträtta tarmtömning innan tävling.
2018-04-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
7. Jan hade glömt uträtta tarmtömning innan tävling.
Eller att dom fortfarande inte fixat en därför avsedd plats så han medvetet inte kunnat lätta på barlasten sedan han kom till ön.
2018-04-23, 21:13
Medlem
Janne är verkligen stenhård.".förut när jag va vältränad" sa han innan tävlingen.
2018-04-23, 21:13
Medlem
När man fick veta att de tävlade om stålar hoppades jag på vinst för lag Syd. Jag tänkte produktionen kanske kör en variant ala 2003. Då fick de brev som valuta i en "auktion". Robban insisterade på att de skulle satsa allt på en stor låda på vilken det stod "hemlig låda". När dom vunnit den var auktionen över och ur lådan dyker Antoni Matacz upp. Grejen var att nästa robinsontävling var väldigt viktig, och de fick lov att använda Antoni på två sträckor i en vattentävling, som de då självklart vann eftersom Antoni aldrig förlorar nånting. Tänk om min tes hade stämt, och tänk när lag Syd vunnit och köpt den hemliga lådan. Och tänk när Månson slagit sönder den inifrån, rest sig ur den, och slagit sig på bröstet med ett helveetiskt djungelvrål.
2018-04-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Robban är fucked. Avslitet bicepsfäste? Brukar hända i styrkelyft (marklyft) och är lång rehab.

Ja, han lär vara körd. Jag trodde rätt mycket på honom i början men tycker inte han har bidragit så mycket. Har inte sett alla avsnitt men ofta då jag sett honom har han legat i en hängmatta medans andra har plockat med nåt.

En annan som jag tycker underpresterar rätt rejält är Lina, hon ser ju ut att vara skapligt vältränad men verkar helt orkeslös.
2018-04-23, 21:17
Medlem
PingPongZongs avatar
Jan är min favorit i lag syd. Ogillar starkt lag syd annars för dom röstat ut dom jag gillade. Jan ställer till ett helvete för dom. Hoppas han är immun nästa och nästa OCH nästa ö råd.
2018-04-23, 21:18
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Tilläggas borde att detta är den enda bild på Pascals insta där enbart han själv och Nicoline syns i samma bild.

Ponera som så här då; tror du att Pascal har den personligheten att han aktivt tänkt att han måste "ge igen" på Nicoline om han känt sig knivstucken eller rent av dumpad av henne, i eller efter programmet?

Pascal har förövrigt en annan tjej just nu enligt hans Instagram
Det tror jag absolut!
2018-04-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du hävdar det, jag hävdar att det är jobbigast med spänt rep -- att det är bättre med slakar rep, vilket givetvis också har en gräns så klart.

Programledaren sa att det blir jobbigare och svårare för de som hänger kvar när lagkamrater börjar att släppa.
2018-04-23, 21:19
Medlem
Han.Jelins avatar
Janne är fruktansvärt svag men Pascal har ingen rätt att klaga på hans lag individuellt i tävlingarna då han är hjärnan och den som kastar ut de starka i laget för att han har psykiska problem. Carolin och Alexandra är hans fel för att de är ute. Han var med och kastade ut Nick också.
2018-04-23, 21:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Programledaren sa att det blir jobbigare och svårare för de som hänger kvar när lagkamrater börjar att släppa.

Jaja, om en programledare säger något så måste det förstås vara sant .....
2018-04-23, 21:22
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jan är min favorit i lag syd. Ogillar starkt lag syd annars för dom röstat ut dom jag gillade. Jan ställer till ett helvete för dom. Hoppas han är immun nästa och nästa OCH nästa ö råd.

Min favoritlista i lag syd:

1. Rick
2. Jan
3. Desirée
4. Nicoline
5. Pascal
6. Victoria

Min favoritlista i lag nord:

1. Marie
2. DK
3. Henke
4. Ida
5. Lina
6. Robban
7. Johan
8. Lillemor

Bästa vore ändå om Månsson kom tillbaks och fick bilda tvåmannalag med Jan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in