2018-04-23, 20:35
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
10 sekunder. Satan vad klen han är. Om han nu inte förstörde med flit.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror faktiskt han klantar sig med flit. Ingen kan gärna lyckas så många fel bara av misstag.
Jag tror han släppte med flit. Han är totalt otränad från början, och nu ännu svagare pga omständigheterna. Det var därför bättre att släppa direkt än att försöka kämpa i max 5 minuter.
2018-04-23, 20:36
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findnothing
Haha..kan inte låta bli och skratta åt Jan!

TV4 måste medvetet ha skickat in en klåpare som han i tävlingen, allt för att röra om i grytan! Eller så har Jan verkligen lyckats dra rejäla rövarhistorier vid castingen

Haha ja det där var faktiskt magnifikt uruselt!! Måste ju vara ett skämt karln, när han dessutom står och snackar om handgrepp å grejer. Hade inte spelat nån roll om Pascal Mazza Ramsby hängt en timme till när lag nord har Johaneeh som väger mindre än ett dunbolster....
2018-04-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Han blev svartsjuk på Månsson och ansökte om skilsmässa.
Har någon kollat Hitta.se på Lillemor på senare tid?
Kanske heter hon Lillemor Näzell Månsson nu.
Hell Månsson.
2018-04-23, 20:38
Medlem
KrossedOuts avatar
Jag tror du överanalyserar å det grövsta.
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Kolla på denna bilden från pascals insta:
https://www.instagram.com/p/BhUjYOdB-HE/?taken-by=pascalmazza

Det är bild på honom, där Nicoline är bortredigerad, det enda man ser är hennes axel. Pascal har precis den personligheten där han aktivt tänker att han ska visa hur lite Nicoline betyder för honom, nu när de uppenbarligen inte är tillsammans efter programmet. Men innerst inne känner han fortfarande känslor för henne, annars hade han aldrig valt denna screenshot av potentiellt hur många screens som helst.

Jag tror Nicoline insåg hur förlorad Pascal är i sig själv och dumpade honom. Samtidigt som Pascal försöker hålla uppe en fasad utåt och få alla att tro att han har en bra självkänsla. Har man en bra självkänsla, beter man sig inte som pascal.

Förstår någon vad jag menar eller är jag ute och cyklar?
2018-04-23, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Jag tror du överanalyserar å det grövsta.

Tilläggas borde att detta är den enda bild på Pascals insta där enbart han själv och Nicoline syns i samma bild.

Ponera som så här då; tror du att Pascal har den personligheten att han aktivt tänkt att han måste "ge igen" på Nicoline om han känt sig knivstucken eller rent av dumpad av henne, i eller efter programmet?

Pascal har förövrigt en annan tjej just nu enligt hans Instagram
2018-04-23, 20:50
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag tror han släppte med flit. Han är totalt otränad från början, och nu ännu svagare pga omständigheterna. Det var därför bättre att släppa direkt än att försöka kämpa i max 5 minuter.

Vanligtvis hade jag hållit med om detta.

I Jans fall hade det bara varit onödigt uttömmande att hålla i repet i 5 minuter innan han släppte.

Men jag tror inte Jan resonerar så. Jan verkar så naturligt oförstående och dum. Jag tror helt enkelt att det var en kombination av faktorer som samspelade som gjorde att Jan inte klarade längre än 10 sekunder:

1. Jan är otränad.
2. Jan har dåligt psyke.
3. Jan var uttömd på energi.
4. Jan valde en dålig strategi när han valde att inleda med att bara hålla med händerna.
5. Jan ser ut som en kille med mycket handsvett.
2018-04-23, 20:52
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Eftersom Pappskallen får så mycket TV tid nu och kan strö floskler omkring sig för att reta upp tittarna till vansinne så är min förhoppning att han ryker snart. Så har det varit förr, ju mer TV tid du får i ett avsnitt ju tidigare ryker du.
Har aldrig varit med om en mer självgod människa än den här Pappskallen.
I skåne kallar man sådan personer för fubbick!

Vem pratar du om?
2018-04-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Jag har bara avsky för Pascal men här har du fel. Ju slakare lina desto svårare blir det och när Pascal hänger där sist med en lina så töjd att han nästan nuddar marken så är alla valmöjligheter till positionsförändring borta. Prova själv så får du se..
Håller med om teorin att spänd lina är fördelaktigare.
Hänger man nere i U:et så har man en mycket kort sträcka i horisontalplanet att laborera med när man byter ställning.
Plus att risken är större att repet kommer i svängning och att svängningarna blir större.
2018-04-23, 20:56
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Vem pratar du om?

Här på flashback tycks pappskallen blivit ett vedertaget skällsord för Pascal. Känns onödigt nedtryckande. Folk är så elaka nuförtiden...
2018-04-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Vanligtvis hade jag hållit med om detta.

I Jans fall hade det bara varit onödigt uttömmande att hålla i repet i 5 minuter innan han släppte.

Men jag tror inte Jan resonerar så. Jan verkar så naturligt oförstående och dum. Jag tror helt enkelt att det var en kombination av faktorer som samspelade som gjorde att Jan inte klarade längre än 10 sekunder:

1. Jan är otränad.
2. Jan har dåligt psyke.
3. Jan var uttömd på energi.
4. Jan valde en dålig strategi när han valde att inleda med att bara hålla med händerna.
5. Jan ser ut som en kille med mycket handsvett.

Men vem hade inte i alla fall väl vänt på huvudet åt något håll och kollat hur de andra gjorde? Det vill säga att låta benen ta det mesta. Det är obegripligt att man inte använder benen, men än mer obegripligt att man inte i alla fall initialt ser sig om för att få tips om tekniker som ser välfungerande ut.
2018-04-23, 20:59
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Men vem hade inte i alla fall väl vänt på huvudet åt något håll och kollat hur de andra gjorde? Det vill säga att låta benen ta det mesta. Det är obegripligt att man inte använder benen, men än mer obegripligt att man inte i alla fall initialt ser sig om för att få tips om tekniker som ser välfungerande ut.

Jag tror inte att Jan upplever sig behöva några tips från någon annan.

När Jan anslöt till gruppen var hans ambition att omedelbart utmanövrera alla andra ledargestalter i gruppen och ta över som gruppens ledare.
2018-04-23, 21:00
Medlem
Robban är fucked. Avslitet bicepsfäste? Brukar hända i styrkelyft (marklyft) och är lång rehab.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in