Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-23, 16:45
Medlem
Tycker det är oerhört roligt att hela Sverige vet allt om Tim, hans relationer, hans mående efter dokumentären, hans vanor ALLT efter att ha sett 1.5 ur en dokumentär.
Citera
2018-04-23, 16:45
Medlem
Tragiskt att en så här ung kille har gått ur tiden. Något som är ännu mer tråkigt är att många här i forumet försöker ställa en diagnos på honom efter att ha sett en film. Ja vad ska man säga? Visst kan man ställa en översiktlig diagnos efter observation men att påstå som en i forumet med 30 års erfarenhet inom vården att det eller något annat instämmer med personen i dokumentären uppvisad personlighet är helt fel. Detta är en filmad situation i konstgjord miljö. Man ser inte objektivt på allt så man kan inte ens sätta något kluster på vad han skulle tänkas ha för diagnos. Tack för mig.
Citera
2018-04-23, 16:46
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Vad kräks du på? Faktumet att jag vågar ha mina personliga och alldeles egna åsikter?

Att försvara och hylla någon som saknar känsla och talang är för mig en lika stor synd. Länka annars en bra låt du tyckt han gjort på senaste och skriv till mig igen. Att uttrycka dig som du gör uppenbarligen utan kunskap om ämnet är inget bra.

Att tycka att detta slisket är bra förvånar mig mer än något annat.
https://www.youtube.com/watch?v=1K-pspkvkQY
https://www.youtube.com/watch?v=6H1jwHZzkSk&t=64s

Nej, gumman, men jag börjar tappa både tålamod och respekt för dig och din ompalompa-attityd.

Poängen är att du spottar på en död människa, ditt smaklösa skitsnack om ”själslös” stimulerar mina (och andra trådskrivare/-läsares) kräkreflexer.

Jag lyssnar inte på Avicii, inte min typ av musikgenre. Huruvida man gillar hans musik eller ej är helt ovidkommande.
Det är en bruten människas liv och alltförtidiga död som berör.
Vi som sett dokumentären ser hur en redan sjuk och känslig person pressas mot sin död och då är dina ord minst sagt opassande och kräkframkallande.
Citera
2018-04-23, 16:48
Medlem
[quote=Onkel-Ben-ny|63861030]
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Mars 2013: akut pankreatit

Mars 2014: opererat bort gallblåsa samt blindtarm

Inkomst 2013 : 170 miljoner kr

Inkomst: 238 miljoner kr

Som sagt: När han mådde som sämst..när han behövde hjälp..han behövde vila..så pressades han som värst..

Siffrorna talar sitt tydliga språk..

https://www.expressen.se/dinapengar/avicii-drog-in-en-halv-miljard-under-tre-ar/[/Q
Kanske OT men han borde rimligen ha dragit in minst en miljard under sin karriär. Någon som har en aning hur rik han var?

helt enig !

Detta tillsammans med låten "Wake me up". Den texten är mörk...ett mörker.

"Feeling my way through the darkness
Guided by a beating heart
I can't tell where the journey will end
But I know where to start
They tell me I'm too young to understand
They say I'm caught up in a dream
Well life will pass me by if I don't open up my eyes
Well that's fine by me

So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself, and I
Didn't know I was lost

I tried carrying the weight of the world
But I only have two hands
Hope I get the chance to travel the world
But I don't have any plans
Wish that I could stay forever this young
Not afraid to close my eyes
Life's a game made for everyone
And love is a prize"
Citera
2018-04-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Nej, gumman, men jag börjar tappa både tålamod och respekt för dig och din ompalompa-attityd.

Poängen är att du spottar på en död människa, ditt smaklösa skitsnack om ”själslös” stimulerar mina (och andra trådskrivare/-läsares) kräkreflexer.

Jag lyssnar inte på Avicii, inte min typ av musikgenre. Huruvida man gillar hans musik eller ej är helt ovidkommande.
Det är en bruten människas liv och alltförtidiga död som berör.
Vi som sett dokumentären ser hur en redan sjuk och känslig person pressas mot sin död och då är dina ord minst sagt opassande och kräkframkallande.
Har du tänkt ta tag i Ash?

Hade Tim och Ash en vänskap i det sista eller försöker han att sola sig i det sista av Avicii?
Citera
2018-04-23, 17:03
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Typ så.

1h 17 min däromkring säger Tim bokstavligen:

"Om jag ska ta ett enda gig till så kommer jag dö, jag har sagt det till Arash och han bryr sig inte, att han ens pressar mig när jag säger som jag gör gör mig så jävla besviken"

Klipp till scenen efter där Arash säger:

"Tim förstår inte värdet av pengar, han förstår inte att det kommer påverka andra jättenegativt"

Arash har ett liv på sitt samvete, det är jag HELT övertygad om.
Citera
2018-04-23, 17:04
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Du är fan inte sann...Om du tar illa vid dig av musik hur i helvete tror du då att vi med normalfungerande empati känner när du spottar på en död människa?!

Men hur jävla lättkränkt kan man vara?! Jag sitter och spottar på hans musik och slasket han producerade som för mig liknas vid själlöst och högst vidrigt. Samtidigt blir du kräkfärdig på grund av mina åsikter om hans musik, när du själv inte är insatt i det över huvud taget. Ofattbart. Ingen jag har diskuterat med har ens försvarat hans musik utan enbart hans heder. Jag pratar om hans verk.

Förstår att det jag skriver är extremt opassande i en sörjetid, men jag säger vad jag tycker tillskillnad från er som hyllar någon helt utan kunskap om ämnet.

Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Newsflash: Hans musik är inte dålig bara för att du tycker det eftersom att han hurr durr saknar känsla och det är inte minsann riktig techno!!!!1111

Länka något bra han gjort de senaste fem åren istället för att vara ironisk.
Senast redigerad av Butterss 2018-04-23 kl. 17:10.
Citera
2018-04-23, 17:10
Medlem
skorpan102s avatar
Tim's riktiga Facebook konto:

https://www.facebook.com/tim.bling.1

Vännerna som var med han i Oman: Fredrik Boberg, Sean Eriksson m.fl.
Citera
2018-04-23, 17:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Ja, han drog in mer än en miljard.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2018-04-23 kl. 17:16.
Citera
2018-04-23, 17:14
Medlem
Citat:
This. Fyfan. Fick ångest flera gånger och ville bara krama om kraken när jag såg dokumentären.

Har kollat del tre av dokumentären på Youtube men såg inte det där ni pratar om någonstans?
Citera
2018-04-23, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
1h 17 min däromkring säger Tim bokstavligen:

"Om jag ska ta ett enda gig till så kommer jag dö, jag har sagt det till Arash och han bryr sig inte, att han ens pressar mig när jag säger som jag gör gör mig så jävla besviken"

Klipp till scenen efter där Arash säger:

"Tim förstår inte värdet av pengar, han förstår inte att det kommer påverka andra jättenegativt"

Arash har ett liv på sitt samvete, det är jag HELT övertygad om.

Finns det ett större rop på hjälp?! Fan va arg man blir
Citera
2018-04-23, 17:15
Medlem
Ohh, hittade denna på en av de mest betrodda skvallersajterna.... Islam går ej att lita på

"Apparently this foreign born former A+ list performer who was retired was out one night and saw this guy all over a very young teen. Our former performer didn't know it was a child bride situation. He interfered in the pawing and abuse. The next night our performer was dead."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in