Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Jag lyssnade inte ens på honom men har ändå känt mig vemodig sedan beskedet. Blev inte bättre av att jag såg dokumentären. Hade det varit en mupp som Justin Bieber eller någon mello-kändis hade jag inte kunnat bry mig mindre.
Vill helst bli av med den här "Avicii-sorgen" jag går och bär på. Vaknade med en sorgsen känsla i kroppen i morse, det är ju fan helt sjukt. För en vecka sedan brydde jag mig inte ett skit om honom.
Kan bara föreställa mig hur de som var hans riktiga fans känner sig.
Nu är ju även en stor del av det sorgliga just att det kanske inte hade blivit som det blev om inte personerna i hans omgivning pressat honom till vissa saker som han kände att han inte klarade av.
Hade Tim fått bestämma över Tim hade det kanske sett väldigt annorlunda ut. Det är det sorgligaste i det hela. Hade han levt sitt liv som han verkligen velat leva, och dött någon gång på köpet, så hade jag inte sett det sorgliga. Tid är inget annat än en illusion. Det är sorgligare att leva 80 år i enlighet med vad andra vill och att i och med det aldrig riktigt ha levt, än vad det är att ha levt på riktigt & så som man verkligen ville leva, och dö som ung.