2018-04-23, 13:14
Medlem
Drutten6956s avatar
Hej igen.

Råkade ut för en sak sist jag jag var på mitt favvo ställe för Thaimassage. (I Borås)
Dom som masserat mig där har alltid varit väldigt seriösa. Denna massagen var lite annorlunda en bit in i massagen. När tjejen stod framför mig och masserade ryggen så kände jag flera ggr hennes bröst mot mitt huvud. Samma sak när hon höll på med armarna så la hon min hands baksida mot sitt ena bröst.
Hur skall man tolka detta? Ingen frågan om extra dock, har det aldrig varit på detta ställe.
Kanske bara ville locka mig till att besöka henne igen?
Vad tror ni grabbar??
Citera
2018-04-23, 13:40
Medlem
Om det är som du säger Drutten, så är frågan om du hade kallingarna på eller av? Om det var lite försiktigt närmande så se till att de är av nästa gång så kan du nog få tydligare respons.
Citera
2018-04-23, 14:51
Medlem
Drutten6956s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Om det är som du säger Drutten, så är frågan om du hade kallingarna på eller av? Om det var lite försiktigt närmande så se till att de är av nästa gång så kan du nog få tydligare respons.

Dom var av förståss. Jag är ganska ny på detta men dom har alltid varit av :-)
Citera
2018-04-23, 17:19
Medlem
Macgybers avatar
Har inte varit delaktig på forumet speciellt mycket eller länge för den delen. Intresset för massage här däremot alltid varit stort.
Tjänar ganska bra pengar varje månad och varit singel i snart 3 år. Har problem med kors ryggen och behandlas av osteopat. Men med oljemassage är det nytta med nöje som jag brukar säga.

Denna gången till "P-B" (english) Stort utbud men alldeles för få snygga tjejer . Gav jag mig på en salong som jag läst mycket bra om.
Testat alla innan men den här är klart top 3 i hela staden. Massagen var av hög kvalité om du frågar mig. Hade bokat tid 1 vecka innan, bor en bit från P-B och skulle in på några glas vin med grabbarna. Ringer på dörrklockan ut kommer en kvinna i 40 års åldern, söt och trevlig. Tar betalt, kvitto leds in av en yngre förmåga som tydligen var 24 år. Inte från stan men ska jobba här fram över. Massagen är bra, lite blygsamt och mycket fokusering på massagen. (Kanske för att hon är ny?) Vid benen så snuddar hon några gånger och det väcks man upp snabbt ur dvalan men inte så man tycker till uran mer för att sträcka på sig så hon kommer åt bättre. Vändning efter ca 30 minuter, (klockan hänger på väggen i rikning något huvudet) och hon märker nog att jag är halvhård. Börjar med att värma upp benen upp mot ljumskarna och detta är så skönt tycker jag. Öppnar ögonen lite och påpekar också det varav hon ler och säger att, "Det hoppas jag med". I och med en skön behandling och mysig stämning ch självklart lite små hintar om att jag är intresserad så börjar dom långsamma smekningarna långt från venen upp mot låren igen och vaknar till lite extra. Man kan märka ifall dom bryter mot sitt schema eller steg dom följer. Vaknar ännu mer till liv och frågan kommer. En ung och mysig tjej 300 för hj 800 för bj. Tar båda cirka kvarten kvar. Långsamt o metodiskt väldigt skönt avslut oc duktig massör för att vara så ung (dålig erfarenhet från andra så lite skeptisk) Men här var det för mig all inklusive.

+5 massage
+5 stämning och mysigt
+5 dusch
+5 lugnt och skönt med bra service
Citera
2018-04-24, 10:40
Medlem
Drutten6956s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumlarunt
På upptäcktsfärd i grannstaden

Precis som jag kan vara kreativ med kundmöten så visade det sig att mina kollegor var kreativa med VAB'en så här inför jul.
Helt plötsligt var hela min eftermiddag obokad och då fanns det ju bara en sak att göra, för vem vet när jag får chansen att komma iväg igen?

Medan jag lunchade med några kollegor på en lokal krog och försökte se intresserad ut när de berättade om lille Algots första steg och hur duktig Bea var på att räkna (utbudet av vettiga lunchsällskap är tunnsått så här inför jul), så satt jag och funderade på vilken salong jag skulle besöka.

Kom fram till att det är två salonger i grannstaden som jag vill testa. Den ena tycks ha riktigt snygg personal och den andra kan vara den i sägner omtalade HJ-drottningen, mitt eget Loch Ness odjur.

Jag gör så att jag skickar ett sms till båda salongerna samtidigt och den som svarar först får det bli.

Lunchen fortlöper utan att något spännande händer. Tydligen så har Bea en kompis som läspar och dennes föräldrar borde verkligen ta en henne till en talpedagog. Algot kan fortfarande gå. Telefonen är tyst.

Tillbaka från lunchen.
Lätt frustrerad över att inte ha fått något svar.
Efter att ha väntat en stund till (ifall de var upptagna med kund) så provar jag att ringa istället.
Inget svar.

Orkar inte hitta på någon ursäkt om kundmöte utan går bara och sätter mig i bilen, vrider hjulen i riktning mot grannstaden och trycker på gasen.

Beslutar mig för att börja med den presumtiva HJ-drottningen.
Den enda lediga parkeringen på gatan är en handikapp-ruta och trots att mitt massageberoende kan beskrivas som en störning så vägrar kommunen att ge mig ett parkeringstillstånd.
Jag stannar tillfälligt i rutan för att se om det är någon i salongen.
Då upptäcker jag att salongen inte alls har det namn som jag trott.
Tydligen har den bytt ägare och internet har inte riktigt hunnit med.
Det nya numret står på fönstret och så jag ringer upp på en gång och frågar om det finns tid.
Jag är välkommen om en halvtimme.

Jag rullar vidare in på en bakgata, hittar en parkering och fördriver tiden med att inhandla lite rökverk i en närliggande butik.

På klockslaget står jag utanför dörren.
Den är låst och jag ser ingen ringklocka. Jag ser däremot en liten lapp i fönstret "Lunch".

Trots alla mina besök på salong genom åren är jag fortfarande inte riktigt bekväm med att stå och hänga utanför en salong, så jag tar en liten promenad längs gatan medan jag ringer och snackar lite skit med en kompis som är nästan lika torsk som jag - han hånskrattar åt mig.

Tillbaka fem minuter senare och nu är lappen borta.
Dörren är olåst och jag kliver in i den minimala salongen. Det känns som att alla salonger i grannstaden är av kiosk-storlek.
Jag välkomnas av en tjej i 30-års åldern (vilket betyder någonstans mellan 25-50, jag kan aldrig avgöra det) som ser helt ok ut.

Jag betalar henne, klär av mig och lägger mig på anvisad plats (madrass på golvet, men tyvärr rum av skynken).
Kroppen bokstavligen vibrerar av förväntan.
Har jag kommit till rätt salong, har jag fått rätt massös, har jag hittat mitt odjur?

Efter en liten stund smyger hon in och fipplar lite med stereon innan hon hittar det hon vill ha.
Nån engelsk smörsångare.

Massagen är mjuk men bra. Riktigt avslappnande faktiskt, stressen (och uppspeltheten) bara rinner av mig och jag bara ligger och njuter.

Tiden flyter på utan att något speciellt händer. Ingen teasing överhuvudtaget, inga reaktioner när Junior vaknar till liv under ljumskmassagen (som inte går speciellt högt upp).

Timmen går och det är dags för ansiktsmassage.
Kommer de så långt utan att något händer så blir det sällan något mer.

Innan jag hinner stoppa henne så har hon också fått fram burken med tigerbalsam, vilket är ännu sämre. Jag HATAR tigerbalsam. Kletigt och lukten/doften är omöjlig att bli av med utan en rejäl dusch (och tvätt av kläder).

"Sitt upp"

Mer tigerbalsam i nacken och sen klapp klapp "tack så mycket vill du ha vatten, kaffe eller te?"

Tackar lite surmulet nej och hon lämnar mig till mitt öde.

Under påklädningen kommer hon in igen och börjar berätta att de har andra massageformer också om jag vill prova nästa gång och börjar räkna upp Thaimassage mm... Förstår inte riktigt vad hon menar eller snarare varför hon berättar om det nu och försöker lyssna in om hon har någon form av dubbla budskap, men även med den vildaste vilja så kan jag inte tolka det så.

Mer besviken än frustrerad lämnar jag salongen.
Har en kort tanke om att åka till den andra salongen som jag aldrig fick något svar från, men då jag stinker tigerbalsam så behöver jag en dusch först. Duschen finns i hemstaden och det känns lite väl desperat, även för mig, att åka till hemstaden och duscha för att sedan åka tillbaka hit.

Åker hem, tar en lång varm dusch och funderar över om jag hamnade på rätt salong, om jag fick rätt massös och om jag dragit på mig någon illaluktande hudsjukdom eller bara ser ut som en snut. Sänder en vältränad medelålders man iklädd skjorta fel signaler?
Kanske ska börja med mysbyxor, träningsskor och T-shirt när jag åker på besök?

Hej Rumlarunt.

Underbart att läsa dina recesioner. Jag är just nu i tiden 2016-12-23 vet inte hur aktiv du är idag men sluta inte snälla.
Dagens höjdpunkt att få läsa dina inlägg
Citera
2018-04-25, 14:16
Medlem
Drutten6956s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drutten6956
Hej igen.

Råkade ut för en sak sist jag jag var på mitt favvo ställe för Thaimassage. (I Borås)
Dom som masserat mig där har alltid varit väldigt seriösa. Denna massagen var lite annorlunda en bit in i massagen. När tjejen stod framför mig och masserade ryggen så kände jag flera ggr hennes bröst mot mitt huvud. Samma sak när hon höll på med armarna så la hon min hands baksida mot sitt ena bröst.
Hur skall man tolka detta? Ingen frågan om extra dock, har det aldrig varit på detta ställe.
Kanske bara ville locka mig till att besöka henne igen?
Vad tror ni grabbar??

Blir ett återbesök i morgon, dock ej med samma massös då hon tydligen slutat där
Nu blev jag ännu mer fundersam...
Citera
2018-04-26, 07:34
Medlem
Sourcreamchipsens avatar
Efter att aktivt följt denna tråden under något år kände jag att det hade varit spännande med något nytt i tillvaron. Dessutom är massage något jag skulle behöva då jag har problem med ryggen titt som tätt.

Har läst lite recensioner tidigare här om salonger i samma område, så jag tog en sväng då jag ändå var ledig från jobbet.

Jag var inne på TM-Guiden och hittade en fin salong som enligt recensionerna verkade lovande.
Gick runt på Nordstan för att ta ut lite pengar. Frågade salongen om det fanns tid för massage och det var inga problem. Av någon anledning steg nervositeten. Antagligen med tanke på vad som kan erbjudas där men också för att det var första gången hos en thaimassör.
Att jag som är -25 år testar på detta är också en krydda, iallafall för mig.

Tog spårvagnen och fick sedan promenera 5-6 minuter. Det var kallt och blåsigt, men solen skulle komma efter någon timma enligt prognoserna. Perfekt att komma ut från salongen i fint väder tänkte jag.

Går längst med vägen, och ser till slut en dörr som står öppen väldigt synligt. Det ligger lite bilverkstäder runt om, men inte den största folkmassan här direkt.

Kliver in och får gå upp 2 trappor. Blev redan andfådd. Ringer på en stängd dörr och den öppnas relativt snabbt. Hon frågar om jag vill duscha INNAN men tänkte att det var meningslöst. Räcker väl med att duscha efter.

Får komma in i ett mörkt men mysigt rum. Börjar klä av mig, och hon gör i ordning rummet med handdukar. Tar av mig allt och är på väg att näcka framför henne, men tänkte dra ut på tiden så hon hann ut och lämna pengarna. Blyg. Nervös. Hon går ut någon minut så jag hinner näcka och lägger mig på mage med en handduk över bakdelen och lilleman i söderläge.

Hon frågar hur jag vill ha massagen. Säger att jag har ont och vill ha massagen lite lätt hård.
Hon pratade bra svenska, så inga problem att förstå varandra.

Hon särar lite på benen och adrenalinet ökar. Hon masserar runt fötterna först, och går vidare mot vader och insida lår. Tyvärr lite för lite olja ibland så man känner händerna tydligt mot huden. Känns sådär men lite teasing vid insida lår en stund upp mot lilleman, och jag njuter.
Synd att man inte har en flickvän som kan erbjuda detta, tänker jag.

Hon sätter sig över min bakdel och känner på ryggen, trycker hårt på mina hårda muskler. Det gör ont, men jag vet att det är det som krävs. Hon skrattar mycket och är lätt att prata med.
Efter ett tag vill hon att jag ska sätta mig upp och känna hur det känns, och handduken åker av. Pinsamt tänkte jag, men inte hon.
Hon tog tag i mina bröst när hon sitter bakom, säger skrattande att jag är stor och jag kände att detta kan nog bli något fint lite senare.
Hon ber mig vända till ryggläge efter ca 35 min. Masserar mage och knäcker nacke och rygg. Känns bra.
Avslutas med att hon masserar precis ovanför lilleman med handduk ovanför, jag blundar och tänker att detta kan bli en bra avslutning på en bra massage.

Dock blir det inget mer. Jag blev lite besviken. Hon frågar om jag vill duscha, vilket jag gör en snabbis, hon säger att jag ska komma tillbaka (vad det nu kan innebära) och jag kilar därefter.

Kort och gott: Detta var min första thaimassage i Götet. Massören var trevlig och kunnig. Det gjorde lite ont ibland men det gick att genomlida. Upplevde det som en seriösare salong med 2 massörer och stor lokal med tillhörande dusch. Vill man enbart ha en bra massage så var det ju inget fel alls, men jag hade högre förhoppningar.

Kom hem och tömde lilleman med en lyxrunk.
Nya tag om någon vecka. Då ska jag upptäcka en annan av alla salonger som finns i området.
Hoppas vi hörs då. Kom gärna med input.
Senast redigerad av Sourcreamchipsen 2018-04-26 kl. 07:37.
Citera
2018-04-26, 10:00
Medlem
Drutten6956s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcreamchipsen
Efter att aktivt följt denna tråden under något år kände jag att det hade varit spännande med något nytt i tillvaron. Dessutom är massage något jag skulle behöva då jag har problem med ryggen titt som tätt.

Har läst lite recensioner tidigare här om salonger i samma område, så jag tog en sväng då jag ändå var ledig från jobbet.

Jag var inne på TM-Guiden och hittade en fin salong som enligt recensionerna verkade lovande.
Gick runt på Nordstan för att ta ut lite pengar. Frågade salongen om det fanns tid för massage och det var inga problem. Av någon anledning steg nervositeten. Antagligen med tanke på vad som kan erbjudas där men också för att det var första gången hos en thaimassör.
Att jag som är -25 år testar på detta är också en krydda, iallafall för mig.

Tog spårvagnen och fick sedan promenera 5-6 minuter. Det var kallt och blåsigt, men solen skulle komma efter någon timma enligt prognoserna. Perfekt att komma ut från salongen i fint väder tänkte jag.

Går längst med vägen, och ser till slut en dörr som står öppen väldigt synligt. Det ligger lite bilverkstäder runt om, men inte den största folkmassan här direkt.

Kliver in och får gå upp 2 trappor. Blev redan andfådd. Ringer på en stängd dörr och den öppnas relativt snabbt. Hon frågar om jag vill duscha INNAN men tänkte att det var meningslöst. Räcker väl med att duscha efter.

Får komma in i ett mörkt men mysigt rum. Börjar klä av mig, och hon gör i ordning rummet med handdukar. Tar av mig allt och är på väg att näcka framför henne, men tänkte dra ut på tiden så hon hann ut och lämna pengarna. Blyg. Nervös. Hon går ut någon minut så jag hinner näcka och lägger mig på mage med en handduk över bakdelen och lilleman i söderläge.

Hon frågar hur jag vill ha massagen. Säger att jag har ont och vill ha massagen lite lätt hård.
Hon pratade bra svenska, så inga problem att förstå varandra.

Hon särar lite på benen och adrenalinet ökar. Hon masserar runt fötterna först, och går vidare mot vader och insida lår. Tyvärr lite för lite olja ibland så man känner händerna tydligt mot huden. Känns sådär men lite teasing vid insida lår en stund upp mot lilleman, och jag njuter.
Synd att man inte har en flickvän som kan erbjuda detta, tänker jag.

Hon sätter sig över min bakdel och känner på ryggen, trycker hårt på mina hårda muskler. Det gör ont, men jag vet att det är det som krävs. Hon skrattar mycket och är lätt att prata med.
Efter ett tag vill hon att jag ska sätta mig upp och känna hur det känns, och handduken åker av. Pinsamt tänkte jag, men inte hon.
Hon tog tag i mina bröst när hon sitter bakom, säger skrattande att jag är stor och jag kände att detta kan nog bli något fint lite senare.
Hon ber mig vända till ryggläge efter ca 35 min. Masserar mage och knäcker nacke och rygg. Känns bra.
Avslutas med att hon masserar precis ovanför lilleman med handduk ovanför, jag blundar och tänker att detta kan bli en bra avslutning på en bra massage.

Dock blir det inget mer. Jag blev lite besviken. Hon frågar om jag vill duscha, vilket jag gör en snabbis, hon säger att jag ska komma tillbaka (vad det nu kan innebära) och jag kilar därefter.

Kort och gott: Detta var min första thaimassage i Götet. Massören var trevlig och kunnig. Det gjorde lite ont ibland men det gick att genomlida. Upplevde det som en seriösare salong med 2 massörer och stor lokal med tillhörande dusch. Vill man enbart ha en bra massage så var det ju inget fel alls, men jag hade högre förhoppningar.

Kom hem och tömde lilleman med en lyxrunk.
Nya tag om någon vecka. Då ska jag upptäcka en annan av alla salonger som finns i området.
Hoppas vi hörs då. Kom gärna med input.

Välkommen in i Thaivärlden, hoppas dina kommande besök blir mer "givande"
Citera
2018-04-26, 18:33
Medlem
Någon som har testat ställena i Helsingborg, finns ju sjukt många så någon av dom borde ju kunna erbjuda vad man är ute efter
Citera
2018-04-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungel-Jim
Någon som har testat ställena i Helsingborg, finns ju sjukt många så någon av dom borde ju kunna erbjuda vad man är ute efter

Tror jag testade 3 ställen där när jag var på besök för 2-3 år sedan. Alla tre erbjöd extra. Så det borde vara relativt lätt att få där.
Citera
2018-04-27, 11:45
Medlem
Drutten6956s avatar
Ett inlägg från Borås då.

Fick tid hos en favorit igår. Åkte dit en liten stund innan och kom in direkt.
Näckade och la mig på mage som vanligt med handduk över rumpan.
Det som var lite annorlunda denna gång var att massösen kom in innan jag lagt mig och tittade på mig. Fixade med ljus och olja samt handdukar.
Jaja...jag la mig till rätta. Sen började det lite som vanligt, med handduken som flyttas till rygg & rumpa å därefter blev det hårt tryck över dom viktigaste delarna.
Varm olja...skönt. Inte för mycket, precis lagom. Massagen börjar och jag hade begärt soft och det fick jag. Precis lagom hårt så det känndes jättebra. Ryggen klar.
Och sen kom rumpan. JÄVLAR.....så skönt det var. Ganska hårda tag samt blandat med smekningar in mellan skinkorna. Jösses säger jag bara...det var den mest erotiska massage jag fått här.
Höll på så ett bra tag, upp och ner från bakre ben till rumpan. Säkert 40 min. Hade bokat 2 tim så det fanns tid
Efter vändningen var jag helt såld...sa det till henne.
Jag förklarade för henne att det var den mest erotiska massage jag nånsin fått och att jag blev redigt kåt men konstigt nog sover kuken. Som jag sagt i tidigare inlägg så är jag nog lite konstig när det gäller det, vet inte vad det är men kuken sover slak.
Då skrattade hon och tackade sååå mycket, hon sa även "va sover han"
Hade jag varit i mina sinnens fulla bruk så hade jag frågat om hon ville väcka honom men jag var helt väck efter 40 min av ren njutning.
Till saken hör att jag berömde nog henne lite för mycket, kom på mig själv att jag tjatade om hur duktig hon var. men hon tackade glatt varje gång.
Jaha då blev det inget mer, ett glas vatten och vi satt och snackade en bra stund.
Tittade på klockan och såg att det hade blivit 2 tim och 20 min massage.
Återbesök...ABSOLUT.

Ha de gött alla.
Citera
2018-04-27, 15:13
Medlem
gbg001s avatar
Spontanbokade en massage på en ny salong på hisingen.
En liten söt nätt tjej med korta shorts tog emot mig.
Var egentligen bara ute efter massage denna dagen.
Men när jag lade mig på bänken fanns ingen handduk att lägga över.
Insåg att detta blir nog HE ändå, och efter vändningen är hon väldigt oblyg i pungnuddningarna.
300 kr och ett skönt långsamt HE samtidigt som jag smekte hennes styva bröstvårta, inte fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in