Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-24, 23:45
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Apropå välepilerade ben/lår så kan jag meddela att Thaitjejer sällan eller aldrig behöver utföra just detta, då de är naturligt hårlösa på benen...

Vilket ger denna gren av kvinnosläktet ännu fler poäng gentemot våra pälsbeklädda eller taggiga kvinns.
Citera
2012-06-25, 05:54
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Apropå välepilerade ben/lår så kan jag meddela att Thaitjejer sällan eller aldrig behöver utföra just detta, då de är naturligt hårlösa på benen...

Vilket ger denna gren av kvinnosläktet ännu fler poäng gentemot våra pälsbeklädda eller taggiga kvinns.

Sant! Och jag gillar när dom har mörka bröstvårtor och blygdläppar. Fint och sexigt som fan!
Citera
2012-06-25, 16:22
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Måste det vara nytt eller udda? Låt för fan folk skriva om sina upplevelser! Det är bara att hoppa över om du inte tycker att det är intressant!
Nej det behöver det inte vara. Men om man nu skriver att man varit med om en udda grej så är det ju intressantare om det är det också. Jag vet ju inte hur många ställen ni varit på genom åren, men för mig är det mycket vanligt året om dock att vissa driver det längre än andra
Men jag bryr mig inte längre. Den här tråden och den andra TM tråden befolkas nu mest av en massa newbies och inget nytt finns att berätta. Jag förstår nu hur vissa andra kände sig när jag började skriva mina recensioner för nåt år sen eller så Tack för mig!
Citera
2012-06-25, 20:30
Medlem
Det går 13 dåliga salonger på ett dussin... men sedan finns det små guldkorn man får ta tillvara på... detta är en av de små guldkornen!

Salongen finns i ett hyreshus i någon av de större städerna vi har i landet...
Den här salongen har jag besök många gånger men har aldrig blivit erbjuden några extra tjänster.

Så varför återkommer jag?

Jo för här får man den mest underbara massage man kan tänka sig! Lagom med olja och mjuka små händer smeker din kropp. Man ligger helt naken på madrassen utan några löjliga handdukar över sig. Jag får alltid praktstånd av hennes behandling men som sagt här får man inget extra! Helt ogenerat masserar hon hela paketet men aldrig tillräckligt läge för att man skall komma. Beställer man 90min får man alltid detta plus lite till. Man blir väl mottagen av samma kvinna varje gång, det är lite som att komma hem till någon som bryr sig om just dig. Det känns som hon har all tid i världen. Efteråt sitter man ner och pratar om allt möjligt och blir bjuden på lite förfriskningar.

Senast jag var hos henne var för ett par veckor sedan och då kom hon på att det var min tionde gång så då blev det gratis! Det kallar jag service!
Många skulle nog tycka det var jobbigt att bli smekt på detta viset utan att få spruta men jag formligen älskar denna behandling!
Tur man har vägarna förbi henne när man reser i jobbet!

Miljö: 7/10
Massage: 10/10
Extra: Nej, inte så långt ögat kan nå! Men här kvittar det!
Citera
2012-06-25, 21:17
Medlem
Ett till av de små guldkornen!

För mig ett nytt ställe i större stad. Jag har åkt förbi flera gånger men helt missat denna salong. Så när jag väl fattade att det fanns en Thaisalong här så var jag ju tvungen att prova!

Beställde avslappningsmassage... alltså oljemassage i 60min. Kom i god tid och fick komma in med en gång. Det var bara en kvinna i salongen så det fick ju bli henne. Det visade sig att det var hon som ägde salongen och att den funnits i två år... utan att jag sett den!

Jag tog av mig allt och letade efter någon handduk att lägga över min stjärt men... här fanns inte en handduk så långt ögat kunde nå. Nåväl la mig naken på madrassen och väntade. Hon kom in och satte sig mellan mina ben. Hon sträckte sig över mig och viskade i örat... ”det var du som ville ha lite avslappnande skön massage?” på perfekt svenska! Inte ofta man hör så bra svenska i salongerna i detta land!
Hon började smeka mig över ryggen. Ja... hon smekte mer än masserade. Först tänkte jag: jo detta är ju skönt men var är oljan och var är massagen? Men det visade sig att detta var bara för att få mig att slappna av. Efter någon minut hällde hon på olja och började massera på alvar. Hon kunde verkligen det här med oljemassage! Hon masserade min stjärt och insida lår. Hon snuddade hela tiden vid paketet och det var otroligt skönt. Hon stoppade in en hand under mig och på något konstigt vis masserade hon magen med en hand och ryggen med den andra, något liknade har jag aldrig varit med om tidigare! Hon formligen masserade upp mig i bygga! Hon masserade benen ända upp med en hand på framsidan och en på baksida... svårt att beskriva men det var otroligt skönt!

Efter vändning så fortsatte samma behandling på framsidan. Hon masserade på ett väldigt sensuellt sätt, inte alls som den man brukar få när de är ute efter de extra 300kr. Utan här masserades det väldigt noga och speciellt kring kön och insida lår utan några frågor om ”extra massage där nere?”

Nåväl... där låg man med världens ribba och det enda hon gjorde var att retas med den. Hon masserade runt om kring men rörde aldrig den... Hon rev med naglarna på insidan av låren... Hon rev med naglarna på pung... Hon drog långa tag med händerna upp på mage och bröst ända upp till halsen och varje gång så slog hennes bröst i lilleman...
Så plötsligt tar hon tag i den men en hand, den andra handen stoppar hon under stjärten och liksom lyfter upp hela mig. Jag tror inte hon han ta mer än 4-5 tag fram och tillbaka innan jag kom i väldens sprut! Hon mjölkade ur allt jag hade att ge och höll kvar handen krig den tills den blev så liten så liten. Hon sträckte sig över mig igen och sa... ”det såg skönt ut”... mmphft... var det enda jag hörde mig själv säga. Nu är den inte så stor längre... sa hon sen och gömde hon den i sin hand.

Sedan försvann hon... kom tillbaka med vatten och handdukar. Torkade av hela mig och var väldigt mån om att jag skulle bli ren och snygg!

Efter att ha tagit på kläderna igen gick jag ut till henne och fick där lite te och små goda nötter. Jag frågade vad det kostade och hon sa 350kr. Men det lilla extra? frågade jag. Det kostar inget! sa hon. Helt otroligt... men hon fick 300kr extra, detta var bland det bästa jag varit med om!

Kom tillbaka! sa hon innan jag klev ut i natten som en ny människa!

Miljö: 6/10
Massage: 7/10
Extra: 9/10
Citera
2012-06-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molnsidan
Ett till av de små guldkornen!

För mig ett nytt ställe i större stad. Jag har åkt förbi flera gånger men helt missat denna salong. Så när jag väl fattade att det fanns en Thaisalong här så var jag ju tvungen att prova!

Beställde avslappningsmassage... alltså oljemassage i 60min. Kom i god tid och fick komma in med en gång. Det var bara en kvinna i salongen så det fick ju bli henne. Det visade sig att det var hon som ägde salongen och att den funnits i två år... utan att jag sett den!

Jag tog av mig allt och letade efter någon handduk att lägga över min stjärt men... här fanns inte en handduk så långt ögat kunde nå. Nåväl la mig naken på madrassen och väntade. Hon kom in och satte sig mellan mina ben. Hon sträckte sig över mig och viskade i örat... ”det var du som ville ha lite avslappnande skön massage?” på perfekt svenska! Inte ofta man hör så bra svenska i salongerna i detta land!
Hon började smeka mig över ryggen. Ja... hon smekte mer än masserade. Först tänkte jag: jo detta är ju skönt men var är oljan och var är massagen? Men det visade sig att detta var bara för att få mig att slappna av. Efter någon minut hällde hon på olja och började massera på alvar. Hon kunde verkligen det här med oljemassage! Hon masserade min stjärt och insida lår. Hon snuddade hela tiden vid paketet och det var otroligt skönt. Hon stoppade in en hand under mig och på något konstigt vis masserade hon magen med en hand och ryggen med den andra, något liknade har jag aldrig varit med om tidigare! Hon formligen masserade upp mig i bygga! Hon masserade benen ända upp med en hand på framsidan och en på baksida... svårt att beskriva men det var otroligt skönt!

Efter vändning så fortsatte samma behandling på framsidan. Hon masserade på ett väldigt sensuellt sätt, inte alls som den man brukar få när de är ute efter de extra 300kr. Utan här masserades det väldigt noga och speciellt kring kön och insida lår utan några frågor om ”extra massage där nere?”

Nåväl... där låg man med världens ribba och det enda hon gjorde var att retas med den. Hon masserade runt om kring men rörde aldrig den... Hon rev med naglarna på insidan av låren... Hon rev med naglarna på pung... Hon drog långa tag med händerna upp på mage och bröst ända upp till halsen och varje gång så slog hennes bröst i lilleman...
Så plötsligt tar hon tag i den men en hand, den andra handen stoppar hon under stjärten och liksom lyfter upp hela mig. Jag tror inte hon han ta mer än 4-5 tag fram och tillbaka innan jag kom i väldens sprut! Hon mjölkade ur allt jag hade att ge och höll kvar handen krig den tills den blev så liten så liten. Hon sträckte sig över mig igen och sa... ”det såg skönt ut”... mmphft... var det enda jag hörde mig själv säga. Nu är den inte så stor längre... sa hon sen och gömde hon den i sin hand.

Sedan försvann hon... kom tillbaka med vatten och handdukar. Torkade av hela mig och var väldigt mån om att jag skulle bli ren och snygg!

Efter att ha tagit på kläderna igen gick jag ut till henne och fick där lite te och små goda nötter. Jag frågade vad det kostade och hon sa 350kr. Men det lilla extra? frågade jag. Det kostar inget! sa hon. Helt otroligt... men hon fick 300kr extra, detta var bland det bästa jag varit med om!

Kom tillbaka! sa hon innan jag klev ut i natten som en ny människa!

Miljö: 6/10
Massage: 7/10
Extra: 9/10

Härlig salong,
fler sånna,
Där dom värdesätter kroppens funktioner o inte bara "cash flow"
Citera
2012-06-25, 23:11
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Besökte en för mig ny salong i söderort.

Tjejen var ful, massagen dålig, inte en pungsnudd, noll upphetsning.

Sedan har hon den "dåliga" smaken att erbjuda extra!

Svaret från mig blev kortfattat: NO!

Summa summarum, en helt ny upplevelse, på flera sätt...
Citera
2012-06-26, 07:42
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Besökte en för mig ny salong i söderort.

Tjejen var ful, massagen dålig, inte en pungsnudd, noll upphetsning.

Sedan har hon den "dåliga" smaken att erbjuda extra!

Svaret från mig blev kortfattat: NO!

Summa summarum, en helt ny upplevelse, på flera sätt...
Fy fan, låter ruggigt haha
Den sortens salonger borde, precis som de där de anställda även bjuder på könssjukdomar, outas. Typ som en slags public service...
Citera
2012-06-26, 19:12
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Fy fan, låter ruggigt haha
Den sortens salonger borde, precis som de där de anställda även bjuder på könssjukdomar, outas. Typ som en slags public service...

Och vad borde man göra med de män som bjuder thai-tjejerna på sina könssjukdomar?
Citera
2012-06-26, 19:35
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Och vad borde man göra med de män som bjuder thai-tjejerna på sina könssjukdomar?

Tja'a det blir väl outning i rättvisans namn, om man nu finner dem
Citera
2012-06-26, 19:52
Bannlyst
Gillar molnsidans inlägg. Respekt!
Citera
2012-06-27, 07:48
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt

Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Tja'a det blir väl outning i rättvisans namn, om man nu finner dem

Ja självklart borde de också outas, men som sagt närmast omöjligt att finna dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in