Citat:
Ursprungligen postat av
bul-11-33
Dålig källa, en världsartist skulle inte smuggla droger....+ Nej man skaffar inte droger mur som helst i i Oman....lycka till med det.
Testa att vara "manager" och då runt där och fråga efter dödliga droger.
Verkligheten är inte som Entourage.
Va? Hans manager var i LA när han var i Oman... Har man pengar i Oman så är det väldigt lätt att få tag i vad som helst. (Hans manager är inte Ash längre utan Diana Baron... En mycket sundare manager.
Jag säger inte att TB's manager har gått ut på gatan för att få tag i droger,TB besökte vänner i Oman som med all säkerhet har kontakter... Det är inte så svårt som du verkar tro.
Mediciner som klassas som droger i Sverige klassas inte som droger i Oman t.ex... Och där kan man få tag i tunga preparat om man har pengar till det, helt lagligt.
Källan jag kom med är ett litet plock om vad som finns om drogproblemet i Oman, jag råder dig att kolla upp det och sluta förneka saker som är helt uppenbara.
Bara för att Oman är ett arabland så betyder det inte att droger är mer svårtillgängliga där, även om Oman länge klarat sig ifrån den tyngre drogproblematiken. Den är och har varit på kraftig uppgång sedan 2008 dock.