2018-04-21, 16:39
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Du löser inte själva grundproblemet med massa lönnmord hit och dit. Det finns garanterat efterträdare som kan ta över facklan när de i toppen försvinner.
"Deep state" måste besegras fullständigt i hela världen. Om inte kommer dom återuppbyggas likt virus sprids.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hade det varit en äkta insider hade de, enligt mig, naturligtvis slängt fram mer fakta och bevis, att skriva trams som fight fight fight och boom boom boom är inte ett dugg trovärdigt i mina ögon

...

Nej det kan jag inte, vilket knappast är underligt med tanke på att Q inte skriver några fakta. Precis som jag skrev i inlägget du besvarade är allt uppbyggt för att vara luddigt och okoncist.
Q sitter på information som är endera hemligstämplad eller insamlad via olagliga metoder (NSA). Att sprida detta är olagligt. Q undviker brott genom att skriva i "gåtor".

---

En tråd på reddit gällande olagligt förvärvade bevis påminde mig om ett inlägg för några dagar sedan, som jag inte hittar nu.

Till skillnad från Sverige som har fri bevisprövning har USA regler som reglerar vad som är giltiga bevis i en rättsprocess. Mycket av det som sker nu verkar ha som ändamål att säkerställa så att bevis kommer att hålla i en rättsprocess. Ett exempel på ett tillvägagångssätt är att spara bevis i en dator och sedan se till att datorn blir beslagtagen av polisen.
Citera
2018-04-21, 16:46
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Kopplingar till John Podesta? De har aldrig ens träffats.. Däremot har Johns bror köpt en hel del konst av Marina genom åren och hon bjöd därför in dem på middag en gång via brodern - John svarade aldrig ens på inbjudan..
Oj. Så du känner dem så bra? Inte ens min sambo vet alla jag träffat och hon känner mig ganska bra.
Berätta mera!
Citera
2018-04-21, 17:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Oj. Så du känner dem så bra? Inte ens min sambo vet alla jag träffat och hon känner mig ganska bra.
Berätta mera!

Har diskuterats utförligt i pizzagatetråden. Inbjudan och de uteblivna svaren med en ursäkt i efterhand till brodern finns bland podestas läckta mail. Marina har dessutom berättat i intervjuer att hon aldrig har träffat John.
Citera
2018-04-21, 17:04
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Har diskuterats utförligt i pizzagatetråden. Inbjudan och de uteblivna svaren med en ursäkt i efterhand till brodern finns bland podestas läckta mail. Marina har dessutom berättat i intervjuer att hon aldrig har träffat John.
Ok. Så allt de säger är sant och allt annat är konspirationsteorier. Då vet jag vem som äger narrativet.
Ungefär som Bill "I have never" Clinton.
Citera
2018-04-21, 17:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Ok. Så allt de säger är sant och allt annat är konspirationsteorier. Då vet jag vem som äger narrativet.
Ungefär som Bill "I have never" Clinton.

Ptja, om man inte är så snurrig att man tror att podestas mailläcka är en setup av Podesta själv så är man nog tvungen att acceptera fakta...
Citera
2018-04-21, 18:33
Medlem
Fizzlors avatar
Mer från Q:

Användare (?)

Citat:
We have has a very good relationship with Maggie Haberman of Politico over the last year. We have had her tee up stories for us before and have never been disappointed. While we should have a larger conversation in the near future about a broader strategy for reengaging the beat press that covers HRC, for this we think we can achieve our objective and do the most shaping by going to Maggie.

Q:

Citat:
+
“These stories will only matter/hurt us if we keep pushing hard and get too much chatter out there.”
Push FAKE NEWS [4am] - MSM PRE
BAD news [THEM].
Q

Citat:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/7524
Q

Citat:
Think Sessions.
Public announcement re: Leaks.
Expand your thinking outside of ‘leaks’.
Journalism ethics and standards.
Q

Citat:
Example.
https://clintonhealthaccess.org
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/24440
HIV/AIDS.
CHAI.
Clinton Foundation conflicts of interest.
CHAI discounted pharmaceuticals to distribute abroad.
Pharma alliance.
HRC/BC.
Protect domestic high prices.
Domestic = PAYDAY.
Q
Citera
2018-04-21, 19:27
Medlem
Fizzlors avatar
Q Posts 1222 - 1224: Public & Private Twitter Accounts. They (Mainstream media "journalists") all have them. These people are stupid. We have it all. Every detail accounted for. Every scenario planned for. Enjoy the show.
Citera
2018-04-21, 19:42
Medlem
Fizzlors avatar
Nytt från Q:

Citat:
Right on Q.
https:// twitter.com/wikileaks/status/987724899614674944
Hello Maggie.
Trust funds (3).
Deposits routed from EU.
Why are deposits ORIG from EU being transferred into [3] TRUST funds [children]?
How do you get your talking points?
Why do many DC journalists (yourself) use & replace 'burner phones' every week?
How do you pass the new number out?
Tweets are very important.
Do you feel safe?
Q
Citera
2018-04-21, 21:10
Medlem
Sherlok.Holmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Q blir ju bara populärare för varje dag som går, så någonting gör man ju rätt när det kommer till att väcka folks intresse.
Vet att när jag skapade denna tråd så var Q ett helt okänt begrepp utanför vissa delar av 4Chan samt diverse subreddits som r/conspiracy. Idag har du flera användare på Youtube som följer varje Q drop med egna + andras spekulationer (Prayingmedic, DestroyTheIllusion), egna subreddits som r/greatawakening. Fan Q har till och med en helt egen bräda på 8Chan (https://8ch.net/greatawakening/)
Rätt bra utveckling ändå för något som "bara är trams".
Ja helt sjukt. Det finns ett gäng YouTube kanaler som endast analyserar "Q-drops". Vet inte om jag köper allt direkt, men en liten portion sanning kan nog finnas. Men stort intresse globalt har han lyckats med. Hatten av för det.
Citera
2018-04-21, 21:28
Medlem
Nytt från Q:

Citat:
>1133332
Fire up those Memes!
Please stand by.
On the clock.
Ready to play?
MOAB incoming.
Q

Citat:
1133332
What will next week hold?
MOAB.
Q

Citat:
>>1133099
Expand further.
Why are we making it public?
Blackwater USA.
Plausible deniability.
Planned.
The world is connected.
You have more than you know.
Q

Citat:
>>1131959
Look at those palm trees!
Q

Undrar vad han menar med palm trees?

Första som kommer i min tanke är elektroniken som sitter där, som man försöker "dölja"
Citera
2018-04-21, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Nytt från Q:

Första som kommer i min tanke är elektroniken som sitter där, som man försöker "dölja"

Det ska vara en ”canary palm” och det antyder att någon sjunger som en kanariefågel - det vill säga tjallar.

Kanske är det för människosmuggling gripna skådespelerskan, känd från Smallville, som namnger folk.
Citera
2018-04-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Nytt från Q:

Vad står MOAB för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in