Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
Du löser inte själva grundproblemet med massa lönnmord hit och dit. Det finns garanterat efterträdare som kan ta över facklan när de i toppen försvinner.
"Deep state" måste besegras fullständigt i hela världen. Om inte kommer dom återuppbyggas likt virus sprids.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Hade det varit en äkta insider hade de, enligt mig, naturligtvis slängt fram mer fakta och bevis, att skriva trams som fight fight fight och boom boom boom är inte ett dugg trovärdigt i mina ögon
...
Nej det kan jag inte, vilket knappast är underligt med tanke på att Q inte skriver några fakta. Precis som jag skrev i inlägget du besvarade är allt uppbyggt för att vara luddigt och okoncist.
Q sitter på information som är endera hemligstämplad eller insamlad via olagliga metoder (NSA). Att sprida detta är olagligt. Q undviker brott genom att skriva i "gåtor".
---
En tråd på reddit gällande
olagligt förvärvade bevis påminde mig om ett inlägg för några dagar sedan, som jag inte hittar nu.
Till skillnad från Sverige som har
fri bevisprövning har USA regler som reglerar vad som är
giltiga bevis i en rättsprocess. Mycket av det som sker nu verkar ha som ändamål att säkerställa så att bevis kommer att hålla i en rättsprocess. Ett exempel på ett tillvägagångssätt är att spara bevis i en dator och sedan se till att datorn blir beslagtagen av polisen.