2018-04-20, 14:35
Medlem
Fizzlors avatar
Någon frågar:

Citat:
bild
Lads, why would someone connected to 9/11 be in Syria?
Pic Related

Q Svarar;

Citat:
Who captured?
Q

Någon svarar med en länk som säger "Syrian Democratic Forces"

Q svarar;

Citat:
What makes a good movie?
Q

Mer:

Citat:
Memos are FAKE.
Guided by LL/+3 CLAS.
Think SC.
All written same time.
Q

Tycks syfta på detta:

AP Obtained FAKE Comey Memos

Någon frågar:

Citat:
HRC v"dark web" video fake news???

Citat:
Fake.
We control.
Q

Någon frågar:

Citat:
When will we find out about Seth Rich and Las Vegas??

Citat:
SR connect to DNC.
MS_13.
JA.
Why did the D’s push legal rep on family?
June ETA.
Q

Någon frågar:

Citat:
Will Europe really be broken from its chains too?

Citat:
WW.
Q

World war?

Någon frågar:

Citat:
Will election fraud be revealed soon???

Citat:
Yes, midterms are safe.
Watch CA.
Q

CA = California

Q tycks ha ännu en Q&A nu på 8Chan, får se vad som kommer härnäst. Kul att följa när det händer grejer
Citera
2018-04-20, 14:43
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
World war?
Det betyder troligtvis World Wide. Annars hade de skrivit en siffra efteråt.
Övrigt: Tackar för bra poster och sammanställningar.
Citera
2018-04-20, 14:45
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro

Du har nog rätt
Citera
2018-04-20, 14:56
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Och som vanligt händer inget speciellt efter denna dag och Q flyttar fram stormen till ett nytt datum, och ett nytt, och ett nytt.

Hur länge ska ni orka sitt och låtsas tro på detta? Jag ger till 3 månader till, sen börjar denna tråd självdö, Q borta för alltid från chan och ingen som var involverad vill erkänna ett denne drogs med i detta larvet.
Nu har det gått tre månader. har du samma åsikt än?
Citera
2018-04-20, 15:01
Medlem
Citat:

Observant av dig. Så är det förhoppningsvis.

Citat:
Du har nog rätt

Instämmer med Lugnochro. Tack för bra poster och sammanställningar. Det är vansinnigt spännande. Om situationen löses WW och i synnerhet i MÖ och västvärlden så kommer Europa kunna rensas på folk som inte hör hemma här. Om förrädarna fängslas/avrättas så kanske rätt politisk vilja kommer fram och alt.media blir media. Information, reportage, dokumentärer kommer kunna upplysa folk om vad som egentligen pågått. Världen kommer bli en bättre och säkrare plats och folk kommer vara observanta inför motsvarande attacker de närmaste par hundra åren. Vissa familjer måste ryckas upp med rötterna och komposteras.
Citera
2018-04-20, 15:08
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Nu har det gått tre månader. har du samma åsikt än?

Att Q bara är Trams? Ja. Men hade tydligen fel om att tråden skulle självdö redan nu
Vi får se om den överlever semestrarna.

Kan tillägga att jag ser att Q har blivit som ett eget begrepp i vissa grupper som man kan samlas runt och 'peta in' all möjlig teori/konspirationer/hat/reaktioner osv. Som en lägereld där man sitter med sin vänner och lägger på vedklabbar för att hålla den brinnande. Det är mysigt, varmt och gemenskap-stärkande.

På så sätt kan nog Q, som begrepp, hållas vid liv ett bra tag till. Iaf så länge personen/personerna bakom orkar skriva vidare.

Tror dock inte att det förändrar eller påverkar något i det stora hela. Har iaf inte gjort så än. Är helt enkelt för obevisbart, flummigt och underground (förutom för de troende).
Citera
2018-04-20, 15:13
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Att Q bara är Trams? Ja. Men hade tydligen fel om att tråden skulle självdö redan nu

Kan tillägga att jag ser att Q har blivit som ett eget begrepp i vissa grupper som man kan samlas runt och 'peta in' all möjlig teori/konspirationer/hat/reaktioner osv. Som en lägereld där man sitter med sin vänner och lägger på vedklabbar för att hålla den brinnande. Det är mysigt, varmt och gemenskap-stärkande.

På så sätt kan nog Q, som begrepp, hållas vid liv ett bra tag till. Iaf så länge personen/personerna bakom orkar skriva vidare.

Tror dock inte att det förändrar eller påverkar något i det stora hela. Har iaf inte gjort så än. Är helt enkelt för obevisbart, flummigt och underground (förutom för de troende).
Ok, tackar för ett välformulerat svar. Ja, jag orkar lägga på vedklabbar ett tag till, ingen fara.
Här finns det ved som räcker flera år till.
Citera
2018-04-20, 15:21
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:

Q blir ju bara populärare för varje dag som går, så någonting gör man ju rätt när det kommer till att väcka folks intresse.
Vet att när jag skapade denna tråd så var Q ett helt okänt begrepp utanför vissa delar av 4Chan samt diverse subreddits som r/conspiracy. Idag har du flera användare på Youtube som följer varje Q drop med egna + andras spekulationer (Prayingmedic, DestroyTheIllusion), egna subreddits som r/greatawakening. Fan Q har till och med en helt egen bräda på 8Chan (https://8ch.net/greatawakening/)
Rätt bra utveckling ändå för något som "bara är trams".
Citera
2018-04-20, 15:29
Medlem
Jag tror det är Obama som är "Q", Donald Trump tillhör Deep State, han har fått mycket pengar och brudar från Deep State.
Citera
2018-04-20, 15:42
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag tror det är Obama som är "Q", Donald Trump tillhör Deep State, han har fått mycket pengar och brudar från Deep State.
Det vore väl något? Skulle ge han cred för hans självironi i sådana fall när han postar bilder på sig själv i Q-tråden som muslim.
https://qanonposts.com/images/bb10045197285864d9ffe1af03605d08eab2abf1c5d111b154 f1bd2db9044250.jpg
Citera
2018-04-20, 16:55
Medlem
Citat:
Q blir ju bara populärare för varje dag som går, så någonting gör man ju rätt när det kommer till att väcka folks intresse.

Jag slutade följa Q när nyheten om att Angela Merkel skulle vara Hitlers dotter kom. Men nu har det ju framkommit att folk har postat saker i Q:s namn. Har Angela-Hitler spåret dementerats eller man kan även i fortsättningen vara säker på att Q är trams?
Senast redigerad av censuria 2018-04-20 kl. 16:58.
Citera
2018-04-20, 17:22
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Jag slutade följa Q när nyheten om att Angela Merkel skulle vara Hitlers dotter kom. Men nu har det ju framkommit att folk har postat saker i Q:s namn. Har Angela-Hitler spåret dementerats eller man kan även i fortsättningen vara säker på att Q är trams?

Var det verkligen Q som skrev det?
Söker man på qanonposts.com får man fram följande:

Citat:
Who is A. Merkel?
What is A. Merkel’s family history?
Follow the bloodline.

Citat:
Secret society.
Evil.
Germany.
Merkel.
Migrants.
Why are migrants important?

Citat:
Necessary to cut strings from foreign bad actors.
Necessary to form WW alliances to defeat.
Think Merkel is a coincidence?
They are puppets.
They are weak.
They are scared.

Är det verkligen "bekräftat" att det är detta Q menar, eller är det bara något som användare tror/antar att man menar?

Själv tycker jag det bara blir mer och mer intressant att följa då utrymmet för att ljuga/fejka hela grejen bara blir mindre och mindre för varje dag som går.

Jag menar, tänk själv. Du ska leka Q och dumpa läckor till folk i över 6 månaders tid. Du vet att folk sitter och går igenom exakt allt du skriver, diskuterar på forum, rotar igenom flera år gamla artiklar m.m.
Du ska hålla intresset uppe, samtidigt som du vet att du inte kan ta för starka positioner (för allt är påhittat). Det du skriver ska gå att relatera till saker som händer idag, men även grejer lite längre fram.
Hade du klarat det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in