2018-04-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Q har öst ut poster 2, 3 och framförallt 4 april. Intressanta nyheter att vänta idag tydligen:

https://qanonposts.com/

Så något ska hända inom de närmsta 24 timmarna. Om det bara är något fånigt tal så kan vi med all säkerhet säga att Q är bara skådespeleri.
Citera
2018-04-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Så något ska hända inom de närmsta 24 timmarna. Om det bara är något fånigt tal så kan vi med all säkerhet säga att Q är bara skådespeleri.

Jag är också lite spänd inför vad det här kan vara. Denna gången har Q faktiskt gått ut ganska hårt om att det kommer uppseendeväckande fakta. Speciellt uttalandet om att "potus" har svårt att sova eller kommer vara upp hela natten.
Denna gången är det inte andra som tolkat Q och påstår saker utan Q själv så det är en risk i trovärdighet för många om det skulle visa sig vara tomt prat.

Däremot tror jag inte det är något snaskigt! Några har spekulerat i att det kommer släppas videos på Hillary när hon har sexuella/perversa aktiviteter för sig.
Jag tror det handlar om juridik, man väcker åtal eller något annat och det baserar jag på
"Watch the news tomorrow Q"

Skall det tas upp i nyheterna är det mest sannolikt att det är något från någon utredning. Så kallade "konspirationer" tas inte upp där.
Citera
2018-04-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Jag är också lite spänd inför vad det här kan vara. Denna gången har Q faktiskt gått ut ganska hårt om att det kommer uppseendeväckande fakta. Speciellt uttalandet om att "potus" har svårt att sova eller kommer vara upp hela natten.
Denna gången är det inte andra som tolkat Q och påstår saker utan Q själv så det är en risk i trovärdighet för många om det skulle visa sig vara tomt prat.

Däremot tror jag inte det är något snaskigt! Några har spekulerat i att det kommer släppas videos på Hillary när hon har sexuella/perversa aktiviteter för sig.
Jag tror det handlar om juridik, man väcker åtal eller något annat och det baserar jag på

Skall det tas upp i nyheterna är det mest sannolikt att det är något från någon utredning. Så kallade "konspirationer" tas inte upp där.

Vad jag läst förut så kan man ej släppa sådana/filmer på Hillary för dom sägs vara olagliga att ens titta på , något annat smaskigt tror jag det är!
Citera
2018-04-05, 18:04
Medlem
Den här posten är extra intressant:

Apr 04 2018 19:02:33
Q !xowAT4Z3VQ
896860
List the estimated wealth of religious organizations.
Billions.
Vatican bank.
$229B.
Board of Superintendence.
Supervisory Commission of Cardinals.
Clown connection.
1832 Rothschild loan to the Holy See.
Q

Är det någon som har hittat information om ett Rothschild lån till vatikanen år 1832?

Edit: fanns till och med en wikipedia-sida om det: https://en.wikipedia.org/wiki/1832_Rothschild_loan_to_the_Holy_See
Citera
2018-04-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Ohhh vad är detta tro ?

We are under attack.
https://www.youtube.com/watch?v=xW2ijF2ya1c
WAR.
NO DEALS.
Q

Har visst krachat en Navy Seals helikopter för ett tag sen med 3-4 döda ?
Citera
2018-04-05, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Har visst krachat en Navy Seals helikopter för ett tag sen med 3-4 döda ?

Trump twittrade ut om det (fast det verkar vara USMC), och Q citerade Trumps tweet:

Citat:
Apr 04 2018 16:34:00
Q !xowAT4Z3VQ
894571
>>894467
"Our thoughts and prayers are with the four U.S. Marines from the 3rd Marine Aircraft Wing who lost their lives in yesterday’s Southern California helicopter crash. We pray for their families, and our great @USMC"
Their sacrifice will never be forgotten.
Q
Citera
2018-04-05, 21:39
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Apr 05 2018 01:10:03
Q!xowAT4Z3VQ 902317
5:5
Q+

Några spekulerar i att detta refererar en tidigare post där Q nämner en mycket allvarlig video på Hillary Clinton som man tydligen sitter på, omöjlig att försvara.
Övergrepp på barn?
Försöker komma på något mer, men det känns som om övergrepp på barn är det enda som skulle vara "impossible to defend".

Citat:
Mar 06 2018 07:09:09
Q
!UW.yye1fxo
563806
Is the stage set for a drop of HRC +++ + +++++(raw vid 5:5). EX-rvid5774.
We have it all.
Re_read re: stage.
The nail in many coffins [liberal undo].
[Impossible to defend].
[Toxic to those connected].

WE must work TOGETHER.
WE are only as strong as your VOICE.
YOU must organize and BE HEARD.
THIS is why they keep you DIVIDED and in the DARK.
WEAK.
We are here to UNITE and provide TRUTH.
Dark to LIGHT.
EVIL surrounds us.
WE are FIGHTING for you.
Where we go one, we go ALL.
The choice, to KNOW, will be yours [end].
Q

Ni som är intresserade av ämnet borde följa Destroying the Illusion på Youtube. Han postar ofta videos där han pratar om de senaste Q-dropsen och har själv mycket interssanta tankar och teorier.
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-05 kl. 21:48.
Citera
2018-04-06, 00:49
Medlem
Läste just det som jag själv tror dagens släpp handlar om. Det finns på greatawakening reddit (postades för 10 minuter sedan när jag skriver det här) men inte så viktigt att se eftersom det om det skulle vara det här så kommer det komma massor av information

Det är den utredning som Michael E. Horowitz pysslat med och som är gigantisk. Många som har väntat på den
Citera
2018-04-06, 01:18
Medlem
Citat:

(om det fetade) Knappast. Eftersom Qs följare är närapå fanatiska så spelar det väl ingen roll om det han säger bara är tomt prat. Speciellt eftersom allt han sagt upp till nu ÄR tomt prat. Mer tomt prat ändrar liksom inte på situationen. Ingen kommer att ändra åsikt bara för att nästa grej han säger inte går i uppfyllelse.
Citera
2018-04-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
(om det fetade) Knappast. Eftersom Qs följare är närapå fanatiska så spelar det väl ingen roll om det han säger bara är tomt prat. Speciellt eftersom allt han sagt upp till nu ÄR tomt prat. Mer tomt prat ändrar liksom inte på situationen. Ingen kommer att ändra åsikt bara för att nästa grej han säger inte går i uppfyllelse.

Jag skulle nog säga att det är precis tvärtom. De som kritiserar Q är de som fanatiska, omöjligt att diskutera sakligt med och är oftast clinton supporters.
Q har gjort massor för att göra så folk lär sig hur systemen fungerar. Men folket vill se att de skyldiga åker dit, där ligger problemet. Hur korrumperade är de olika systemen och vad kan de göra, men vill ha hoppet kvar om att "stater" fungerar. Att alla, även topparna måste följa lagar.
Om Q lockar med att folk åker dit men de inte gör det så är det ett problem.
Citera
2018-04-06, 01:58
Medlem
Citat:
Jag skulle nog säga att det är precis tvärtom. De som kritiserar Q är de som fanatiska, omöjligt att diskutera sakligt med och är oftast clinton supporters.
Q har gjort massor för att göra så folk lär sig hur systemen fungerar. Men folket vill se att de skyldiga åker dit, där ligger problemet. Hur korrumperade är de olika systemen och vad kan de göra, men vill ha hoppet kvar om att "stater" fungerar. Att alla, även topparna måste följa lagar.
Om Q lockar med att folk åker dit men de inte gör det så är det ett problem.

Men hela tråden faller ju på sin egen absurditet.

1: Att Trump skulle bekämpa korruption (lol)

2: Att Putin på något sätt skulle vara befriad från korruption

3: Att HRC skulle vara ultrakorrupt (jag betvivlar inte att Hillary skulle vara korrupt, jag betvivlar att hon är mer korrupt än Putin och Trump)

Tidigare så var det ju tillochmed idioter som tjatade om att Soros hade blivit fängslad och att USA var i undantagstillstånd. Båda två var så uppenbart bullshit.
Citera
2018-04-06, 02:25
Medlem
Citat:
1: Att Trump skulle bekämpa korruption (lol)
Har du lyssnat på vad trump säger?
Exempelvis sjönk börskursen för Amazon med många miljarder dollar när trump twittrade. Han har plockat bort många korrupta mål, exempelvis Trans-Pacific Partnership i den form man hade.
Sedan finns det grader i helvetet. Att trump skulle helt rensa från korruption är det ingen som förväntar sig, det går inte att hitta politiker som klarar det.

Citat:
2: Att Putin på något sätt skulle vara befriad från korruption
Var i tråden står det? Nu visar du fint prov på fanatism, du sitter och hittar på argument som är helt verklighetsfrämmande

Citat:
3: Att HRC skulle vara ultrakorrupt (jag betvivlar inte att Hillary skulle vara korrupt, jag betvivlar att hon är mer korrupt än Putin och Trump)
Vad exakt gör henne mindre korrupt än putin eller trump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in