2018-04-18, 11:47
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Ja, en video finns med största sannolikhet. Men att den skulle ha släppts nu på darknet ser jag som icke trovärdig då den hade fått spridning WW på 2 sekunder.

Något som är intressant är att media nu skrivit flera artiklar om hur "lätt det är att fejka videos", såg en senast igår där en fejk-Obama satt och sa att man inte ska tro på allt som sägs och även video går att förfalska.
Ja de är faktiskt extremt duktiga på att leda fåren dit de vill. Tur att inte alla köper deras sagor.
Citera
2018-04-18, 11:58
Medlem
Lugnochros avatar
De som funderar på varför Q skriver en post som ser ut som exempelvis 1170 är för att Anon kan göra en meme med fyra händelser som är länkade till varandra. En meme är mycket svårare att stoppa på nätet än en text med all information.
BOOM.
BOOM.
BOOM.
BOOM!!!!!
Q
Citera
2018-04-18, 12:10
Medlem
Aciess avatar
Varför ska alla forum och speciellt 4chan 8chan va så jävla dåliga att navigera på och använda.

Iaf, bild och text på något olustigt.
https://8ch.net/qresearch/res/1079955.html#1080528

Sen den här med alla svarsposter e najs.
https://8ch.net/qresearch/res/1079955.html#1080446
Citera
2018-04-18, 12:22
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
De som funderar på varför Q skriver en post som ser ut som exempelvis 1170 är för att Anon kan göra en meme med fyra händelser som är länkade till varandra. En meme är mycket svårare att stoppa på nätet än en text med all information.
BOOM.
BOOM.
BOOM.
BOOM!!!!!
Q

Trump ska tydligen ha gjort 4 Tweets igår med typ 2 sekunders mellanrum (efter Qs post om jag inte minns fel). Vissa spekulerar kring att det kan vara detta Q menade.
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-18 kl. 12:26.
Citera
2018-04-18, 12:25
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Varför ska alla forum och speciellt 4chan 8chan va så jävla dåliga att navigera på och använda.

Iaf, bild och text på något olustigt.
https://8ch.net/qresearch/res/1079955.html#1080528

Sen den här med alla svarsposter e najs.
https://8ch.net/qresearch/res/1079955.html#1080446

https://8ch.net/qresearch/res/1079955.html#1080801

Citat:
Actually the drop this time seems straight forward.

(((they))) are trying to set up Q for tx bombings, and now (((they))) are trying to set up today's 4 booms (new booms) for events (((they))) are going to do.

Q is explaining it all to us here this simple picture. Q team and Patriots are being 'threatened' by (((them))) with more false flags that (((they))) perpetrate, then going to be blamed on US, the PEOPLE and PATRIOTS.

>We are being set up.

>Threat.

Citera
2018-04-18, 12:28
Medlem
Aciess avatar
Citat:
https://8ch.net/qresearch/res/1079955.html#1080801

Yup, jag fattar inte varför de inte bara skickar några lönnmördare och kör samma taktik som Rothschilds, Soros mfl.. Skicka deep state till gulag/gitmo direkt bara, slut på mordförsök på trump mm
Citera
2018-04-18, 12:42
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Trump ska tydligen ha gjort 4 Tweets igår med typ 2 sekunders mellanrum (efter Qs post om jag inte minns fel). Vissa spekulerar kring att det kan vara detta Q menade.
Ja, så kan det absolut vara. har sett de fyra boomarna förut, närmare bestämt 5 Mars och då kom det fyrdelade memes.
Citera
2018-04-18, 12:46
Medlem
Citat:
Yup, jag fattar inte varför de inte bara skickar några lönnmördare och kör samma taktik som Rothschilds, Soros mfl.. Skicka deep state till gulag/gitmo direkt bara, slut på mordförsök på trump mm

Oj så här skrev Anonymous.

They are going to do some dirty shit to people who come into Starbucks…want the day off to put the stuff in the stores without people noticing?
Citera
2018-04-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Är väl det som är skillnaden på Good VS Evil.

Har dock för länge sen sett att Q skrivit att det blir betalt med samma mynt!
Har för mig jag sett lite sånt hända?
Citera
2018-04-18, 12:57
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:

Du löser inte själva grundproblemet med massa lönnmord hit och dit. Det finns garanterat efterträdare som kan ta över facklan när de i toppen försvinner. George Soros börjar väl närma sig 90, att han inte skulle ha någon som kan fortsätta hans perverterade världsplaner när han äntligen lämnar denna planet finner jag osannolikt.

Vad tror du händer om ett överhuvud för Rothschild eller Geroge Soros blev lönnmördad idag?
Media hade pumpat ut hyllningsartiklar om hur "en filantrop och visionär nu tillsist lämnat oss". Man hade skrivit om hur personen fått "utstå svåra antisemitiska attacker under sitt liv", "varit centrum för flera konspirationsteorier genom åren", etc.
Dagen efter svärs nästa person in i ledet och skiten fortsätter i oförändrad takt.

Det som måste ske är ett globalt uppvaknande inför vilka det faktiskt är som styr världen och exakt vad de håller på med. All skit som de gjort måste upp till ytan nu medan de fortfarande lever. Deras namn och arv måste brännas till grunden och allt de någonsin propagerat för måste gås igenom i detalj. Alla deras tillgångar måste tas i beslag.
Citera
2018-04-18, 13:03
Medlem
Fizzlors avatar
Trust Kansas (refererar till Mike Pompeo)
Deal made
Clowns Out
Strings Cut

Trump medger här att han pratat direkt med Kim Jong Un:

https://www.youtube.com/watch?v=JBIMMUJ3WOo
Citera
2018-04-18, 13:04
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Du löser inte själva grundproblemet med massa lönnmord hit och dit. Det finns garanterat efterträdare som kan ta över facklan när de i toppen försvinner. George Soros börjar väl närma sig 90, att han inte skulle ha någon som kan fortsätta hans perverterade världsplaner när han äntligen lämnar denna planet finner jag osannolikt.

Vad tror du händer om ett överhuvud för Rothschild eller Geroge Soros blev lönnmördad idag?
Media hade pumpat ut hyllningsartiklar om hur "en filantrop och visionär nu tillsist lämnat oss". Man hade skrivit om hur personen fått "utstå svåra antisemitiska attacker under sitt liv", "varit centrum för flera konspirationsteorier genom åren", etc.
Dagen efter svärs nästa person in i ledet och skiten fortsätter i oförändrad takt.

Det som måste ske är ett globalt uppvaknande inför vilka det faktiskt är som styr världen och exakt vad de håller på med. All skit som de gjort måste upp till ytan nu medan de fortfarande lever. Deras namn och arv måste brännas till grunden och allt de någonsin propagerat för måste gås igenom i detalj. Alla deras tillgångar måste tas i beslag.
Bra skrivet. Helt enig.
15 Mars post 949.

Trust the plan.
Full control.
Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in