Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-20, 17:59
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Skulle man kategoriskt förespråka repatriering endast på etnisk bakgrund utan att gå via vägen att man lever på bidrag, inte anpassat sig, ljugit om uppehållstillstånd så måste jag i princip förespråka att direkt sparka ut kollegor till mig som arbetar som läkare, sköter sig och är sekulära.
Självklart ska många av de du nämner repatrieras. Varför undrar du säkert. Många av dem hade inget godtagbart skäl att få uppehållstillstånd i Sverige ifrån första början. De behöver inte ha ljugit. Det räcker att de har fått uppehållstillstånd på felaktiga grunder. Alltså ska de återvandra. Även många från EU ska återvandra eftersom vi ska gå ur EU.
Senast redigerad av Kwato 2018-04-20 kl. 18:04.
Citera
2018-04-20, 18:01
Medlem
Citat:
Den här stormen i ett vattenglas om etnisk repatriering är ju komplett stenkorkad...

Det handlar om Nordiska Motståndsrörelsen som tror att AfS snor deras väljare, vilket är absurt med tanke på att det mer seriösa Svenskarnas parti bara fick en handfull tusen röster i förra valet och NMR får vara glada om de lyckas samla ihop halva den siffran.

Tyvärr kommer det att fortsätta så här till valdagen i tråden på samma sätt som det gjorde det i SD-trådarna i förra valet. Mitt råd är att ignorera.
Citera
2018-04-20, 18:03
Medlem
Alfheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Ahl
När fullskaliga moskéer inte är tillåtna skickar det en signal.

Hur har AfS tänkt att göra med de fullskaliga moskéer som redan finns på svensk mark? Ska de få stå kvar eller ska de exproprieras och rivas av staten?

En närliggande fråga rör religiösa friskolor. Ska sådana, som i dag, finansieras med offentliga medel? Och vill ni behandla kristna, judiska och muslimska friskolor på samma sätt?
Citera
2018-04-20, 18:16
Medlem
tokidokis avatar
Citat: