Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Jag är teknikintresserad och jag tycker att teslan är intressant på alla sätt och vis. Men jag kollar både fördelar och nackdelar. Det finns ganska många videos där vissa bara är överdrivet positiva och andra är ägare som har kapacitet att både se för och nackdelar med en produkt. De videos som jag såg på youtube så vet jag inte om det var någon bult eller inte men det var ingen som var med om en olycka men ibland så dog servot och bilen blev tungstyrd och sen funkade den igen och ena fick samma problem igen fast dom hade bytt ut servot så där tror jag inte det är en bult som rostar på så kort tid om det inte är extrem luftfuktighet.
Men som sagt så kan man inte diskutera med någon som bara ser fördelar. Kolla bara på bilprovningen och verkstäders statistik över fel på bilar och jämför med listan över kundnöjdhet så diffar det rejält. Många är missnöjda med vissa bilar trots att bilar inte uppvisar några större fel enligt verkstäder och bilprovning medans andra är jättenöjd med sin bil trots att de fått byta varenda del på bilen. Teslaägare är lite som en Iphoneägare
Seriöst, du har verkligen noll koll. Jagvär verkligen ingen fanatiker och erkänner gärna de brister min bil kan ha.
Men dina argument är ju så sjukt usla, ser du inte det själv?!
Du snackar om att du kollat på youtube-videos och minsann sett flera, och folk håller med i kommentarerna

På riktigt?
Du kan hitta exakt VAD DU VILL med den typen av forskning. Googla "mercedes is shit" eller valfritt märke och du kommer få fram hundratals liknande videos. Fattr du inte det själv?
Då är det väl bra mycket bättre att prata med sådana som mig, som äger bilen och är med i olika grupperingar med MÅNGA Teslaägare. Det finns typiska fel på bilen, men styrservo är definitivt inte ett av dem.