2018-04-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Letade efter PMs bror Tom på nätet då man i Ekstrabladets SnapDoc (video i 2 delar om PMs liv) kan läsa lite ur Djursings bok och ser att det står att Tom var den av styvbarnen som fick mest stryk. Han avled 2013 så PM måste sagt/minnas fel som säger att en bror tog självmord 2011? Sorgligt med brodern, ser ut som att han inte mått så bra om man kollar Facebook, skriver lite om psykiatrin och så.

Verkar som att mamman fick ett barn till efter Peter:

Annie gifte sig med förnamn Dahl.
De hade 2 barn: Tom Langkjær Egesø och ett annat barn.
De skildes.
Annie gifte sig med Vagn Egesø.
De hade ett barn.
Annie gifte sig med Carl Madsen.
De hade ett barn.
Annie gifte sig med Okänd.
De hade ett barn.
Annie avled på dag månad 2011, vid 65 år i döds plats.
https://www.myheritage.se/names/annie_eges%C3%B8
https://www.myheritage.se/names/tom_eges%C3%B8

Tack äntligen ett foto på Peters mamma. Nu fattas bara ett på pappan Carl Madsen.

https://minfil.org/p44bh2edb6/505185_045341b5244i79e92fwj96_W_74x74C.jpg
Citera
2018-04-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det trodde jag också men eftersom du hela tiden säger "filmen"så blev jag osäker.
Först tredje gången jag tittade på youtubefilmen upptäckte jag dem. "PM" står ju bakom ett mickstativ och filmen är erbarmligt grynig. Du måste ha falkögon!
Jag såg att de samtalade vid ett tillfälle.
Och den långa ruskigpricken som står vid sidan om Japanskan verkar trevlig och skrattar.
På dina skärmdumpar ser han ut som en ruskig ruskigprick men inte på filmen.
Men jag är ledsen att säga det (för du har jobbat hårt)men jag tycker att killen ser äldre och kraftigare ut en lille räkan PM. Samtidigt är det svårt att se ordentligt pga filmkvaliteten som verkligen är usel.
Håller tummarna att du får svar iallafall.

Ja märkligt att du kan få killen till kraftig (eftersom ansiktet inte är kraftigt och man inte ser kroppen.) Snarare Peters typiska form på huvud/ansikte och lite utstående öron. och att du tycker ruskpricken ser trevlig ut vilket i sig inte bevisar att han är trevlig. Det har vi lärt oss. Och jag har ju inte manipulerat stillbilden utan det är så han ser ut i det fångade ögonblicket.

Kolla igen på denna bild och om du då säger att han ser kraftig ut så lovar jag att inte tjata mer om detta. Till dig.

Jag är övertygad om att det är han. Men så har jag ju bildsinne.

https://minfil.org/ve4ehfe7b4/20180419_204212.png
Senast redigerad av greyhoundbus 2018-04-19 kl. 23:16.
Citera
2018-04-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus

Han kan mycket väl vara 15 år vid Harakiri-tillfället 1986 som du ser på denna bilden:

https://minfil.org/td34h8e0b3/20180419_204519.png

På den här närbilden ser man tydligt att "japanskan" och "Peter" ser på varandra och ler.
Här påminner han om den vuxne Peters "charmiga" jag. Men ser mycket väl ut som 15 år. Så varför pratar denne unge man med en "japanska...."?

https://minfil.org/vf3ah3e2b2/20180419_212037.png
är det en asiatiskt flicka ? japanska tillika?
Han kan mycket väl ha gjort detta mot japanskan när han var ung- men på bilden kan det vara
vem som helst eller? så otydlig bild.
Man kan verkligen tro att han varit kapabel till det som hände med japanskan.
Citera
2018-04-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
är det en asiatiskt flicka ? japanska tillika?
Han kan mycket väl ha gjort detta mot japanskan när han var ung- men på bilden kan det vara
vem som helst eller? så otydlig bild.
Man kan verkligen tro att han varit kapabel till det som hände med japanskan.
Det kan vara vilken japanska som helst. Men om det är Peter som står där (1986) och om det är i oktober. Då måste jag säga att det är ett utomordentligt sammanträffande.
Citera
2018-04-19, 23:11
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Inte vet jag. Min poäng var att det finns massor av möjliga offer.

Du skulle också kunna vara en mördare, det finns massor av möjliga offer. Samma sak gäller Sture Bergvall... där fanns det offer i parti och minut, men hör och häpna, det visade sig till sist att han inte var någon seriemördare i alla fall, hur många offer det än fanns.

Släpp kugutt släpp!
Citera
2018-04-19, 23:25
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Du skulle också kunna vara en mördare, det finns massor av möjliga offer. Samma sak gäller Sture Bergvall... där fanns det offer i parti och minut, men hör och häpna, det visade sig till sist att han inte var någon seriemördare i alla fall, hur många offer det än fanns.

Släpp kugutt släpp!

sitat
Problemet med teorierna om PM som förhärdad seriemördare är till att börja med bristen på möjliga offer- sitat slut

host (vem sa det här?) host, host
Citera
2018-04-19, 23:43
Medlem
Citat:
Jo, han var visst i verkstan.

Meng sågs sist på Korsörs tågstation kl 04 10 juli 2016
Bilen skulle kunna vara en Hyundai 130 som syns på övervakningsfilm Korsörs station kl 04.07
På julafton 2016 hittades Meng vid Borup väster om Köpenhamn.

Du måste tro att danska polisen är väldigt inkompetent.
I samband med detta fallet har polisen förhört anhöriga(bröder),arbetskamrater, hans fru m.fl
Eftersom PM inte har bil så måste han lånat eller hyrt den för att vara i Korsör (kl 04 på morgonen!)
Om han var i Korsör måste han nog haft ett ärende dit. Och isåfall är det människor i hans närhet som känner till det.

Du tror inte att arbetskamrater (förra sommaren 2017) skulle komma ihåg om PM varit på affärsresa förra sommaren(2016)tex. Med en lånad vit bil, lik den som efterlysts i TV, ungefär samtidigt som det stod om försvunna Meng på alla löpsedlar och tidningar? Kanske tom komma ihåg ett samtal de haft med PM om Meng. (DK är litet.)
Eller att hans fru borde kommit ihåg något? Precis som oss, funderar nog alla bakåt i PMs historia.

Och om så är fallet så hade väl inte polisen kollat den lånade,hyrda bilen som PM använt vid sin eventuella firmaresa/tripp/semester i juli 2016?
Senast redigerad av ottoplommon 2018-04-19 kl. 23:51.
Citera
2018-04-19, 23:44
Medlem
trngws avatar
Citat:
sitat
Problemet med teorierna om PM som förhärdad seriemördare är till att börja med bristen på möjliga offer- sitat slut

host (vem sa det här?) host, host

Jaså, du förstod inte vad jag menade, och ej heller när jag växlade från min definition av "möjliga offer", till din definition av "möjliga offer".

När jag initialt skrev "möjliga offer" avseende PM, så menar jag offer som polisiärt rimligen skulle kunna misstänkas fallit offer för PM som psykopatisk styckmördare, vilket är väldigt långt ifrån samtliga försvunna personer i Skandinavien de senaste 20 åren, som du vill göra gällande som "möjliga offer", och där då även du är en i princip lika sannolik mördare som PM.
Citera
2018-04-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw

Släpp kugutt släpp!
Det finns en massa möjliga mördare också som går lösa åtminstone i fallet Sture Bergvall....
Citera
2018-04-20, 00:08
Medlem
Citat:

Han kan mycket väl vara 15 år vid Harakiri-tillfället 1986 som du ser på denna bilden:

https://minfil.org/td34h8e0b3/20180419_204519.png

På den här närbilden ser man tydligt att "japanskan" och "Peter" ser på varandra och ler.
Här påminner han om den vuxne Peters "charmiga" jag. Men ser mycket väl ut som 15 år. Så varför pratar denne unge man med en "japanska...."?

https://minfil.org/vf3ah3e2b2/20180419_212037.png
Imponerande med denna bilden- ser ut att kunna vara Madsen.
Hur gick det till att hitta bilden?
Citera
2018-04-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ja märkligt att du kan få killen till kraftig (eftersom ansiktet inte är kraftigt och man inte ser kroppen.) Snarare Peters typiska form på huvud/ansikte och lite utstående öron. och att du tycker ruskpricken ser trevlig ut vilket i sig inte bevisar att han är trevlig. Det har vi lärt oss. Och jag har ju inte manipulerat stillbilden utan det är så han ser ut i det fångade ögonblicket.

Kolla igen på denna bild och om du då säger att han ser kraftig ut så lovar jag att inte tjata mer om detta. Till dig.

Han längst upp till vänster på bilden ser ju precis ut som englamördaren Anders Ekulnd!
Citera
2018-04-20, 00:11
Medlem
Citat:

Det fetade: Det har jag med. Jag kan glömma allt, men aldrig ett ansikte. Ett barn som jag lekt med en sommar som mycket liten i någon park tex känner jag igen än idag. Kan berätta var de bodde och om deras syskon. De brukar blir helt förbluffade. Obs.Ingen tävling nu.

Det kan mycket väl vara PM i 20 års åldern. Men han var ju 15 år då -86. Jag tycker att alla på filmen blir lite breda(utdragna i sidled) i ansiktet. Så kass filmkvalitet.
EDIT: Tycker bild 1 är likt PM i 20-års åldern.
bild 2 när han skrattar PM har inte så höga kindben.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-04-20 kl. 00:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in