2018-04-18, 21:25
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det är du värd

Tackar och bockar

Har inte helt bestämt mig om det var DIF var som riktigt bra eller MFF som var usla. Bestämmer mig för att vi var bra.
2018-04-18, 21:26
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Rieks optimala position på vänsterkanten.
Men MP har hittills enbart låtit honom få spela på högerkanten, av någon konstig anledning som jag skulle vilja ha svar på.
Förutom nu då i andra halvlek, då han fick spela på vänster.

Såg bara andra, men att MP har noll koll på Rieks är uppenbart, noll poäng i MFF än så länge väl?

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tackar och bockar

Har inte helt bestämt mig om det var DIF var som riktigt bra eller MFF som var usla. Bestämmer mig för att vi var bra.

DIF var bättre kan vi konstatera.
2018-04-18, 21:29
Medlem
Astrorbits avatar
Enda AIK behöver nu är en sminkös och så är filmteamet fullbordat.
2018-04-18, 21:32
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Varför satt Rosenberg på bänken från start?

Antagligen pga Djurgården spelar på plast. Mackan är till åren nu och man vill väl spara på hans krafter om han ska räcka hela säsongen. Men det känns konstigt att bänka sin kapten borta mot Djurgården.
2018-04-18, 21:32
Medlem
hobokens avatar
Dålig första halvlek från båda lagen, i andra tycker jag vi spelar upp oss och faktiskt gör en bra halvlek utan att för den sakens skull vara bländande. Men efter 3-0 mot regerande mästarna tänker jag inte klaga på utebliven briljans.
2018-04-18, 21:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Antagligen pga Djurgården spelar på plast. Mackan är till åren nu och man vill väl spara på hans krafter om han ska räcka hela säsongen. Men det känns konstigt att bänka sin kapten borta mot Djurgården.

MP-effekten
2018-04-18, 21:34
Medlem
Inte mycket att säga om matchen på studenternas ikväll. 0-0 med målvaktstränaren i kassen(som troligen borde blivit utvisad tidigt i första). Sen behövde han inte mota en enda boll, otroligt nog. Inte ens ett riktigt ingripande. Planen var bättre än det lär skrivas efter matchen. Det var för dålig skärpa i båda lagen för att göra mål och båda kändes relativt nöjda med att kryssa.
2018-04-18, 21:43
Medlem
Cruachans avatar
Årets mest väntade förlust. Det enda jag kan invända mot är inställningen, förväntar mig mycket mer när man slår i underläge.

Dags för DA att avgå.
2018-04-18, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Inte mycket att säga om matchen på studenternas ikväll. 0-0 med målvaktstränaren i kassen(som troligen borde blivit utvisad tidigt i första). Sen behövde han inte mota en enda boll, otroligt nog. Inte ens ett riktigt ingripande. Planen var bättre än det lär skrivas efter matchen. Det var för dålig skärpa i båda lagen för att göra mål och båda kändes relativt nöjda med att kryssa.

Varför stod inte Wicks?
2018-04-18, 22:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Egentligen ganska väntat att inte kunna vinna matchen efter en derbyseger men man lär sig aldrig, glädjen är för skön för att man medvetet ska tänka i andra banor än att man vinner nästkommande match vilket sällan händer.

Fullt rättvist med 1-1. Under stora delar av första halvlek var ÖSK klart bättre men sen blev det spegelvänt i andra. Synd att Stefanelli drog på sig ett rött det sista han gjorde, annars hade han garanterat spelat från start på söndag. Nu får det väl bli Silva som får visa vad han går för, inte fan startar Avdic om nu inte Henok drar på sig en skada.

Robin Jansson var en positiv överraskning, en av få som får godkänt idag.
2018-04-18, 22:09
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Rieks optimala position på vänsterkanten.
Men MP har hittills enbart låtit honom få spela på högerkanten, av någon konstig anledning som jag skulle vilja ha svar på.
Förutom nu då i andra halvlek, då han fick spela på vänster.

Han var usel idag.
Tyckte du han förtjänar att starta på vänstern nästa match med tanke på det han visa idag?
2018-04-18, 22:38
Medlem
Står mellan Hammarby och AIK vilka som vinner guldet.
Djurgården är riktigt dåliga och Malmö har tappat det helt.
Bjudmålet 1-0 var ju rent pinsamt dåligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in