Citat:
Ursprungligen postat av
MundoAzul
Kul med folk som efter tre matcher ska göra en poäng av DIF's svaga anfall.
Nu satte Kadewere två bollar på svenska mästarna. Vi får väl se hur många gliringar som dyker upp ikväll.
Inget illa menat då han ändå satte 2 kassar ikväll, men hans form är som en jävla jojo.. Han kan blixtra till då och då, men 80% av gångerna fipplar han och missar mål eller missar bollen helt. Han är i realiteten en av de sämre forwards som vi har haft i vår startelva hela 2000-talet. Förhoppningsvis kanske han vaknar nu och blir en målspruta, men jag håller mig fortfarande skeptisk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Balonzo
Djurgården var ju inte ens bra och ändå var Malmö chanslösa. Nej, nu jävlar gäller det verkligen att trampa igång och vinna alla matcher fram till uppehållet om vi ska vinna serien i år igen. Men det ser verkligen uddlöst ut.
Våra offensiva spelare måste hitta formen och leverera. Strandberg, Traustasson, Rieks & Rosenberg. Alla är helt under isen. Så det finns alltså gott om vinnarskalle och kvalité som ligger och väntar..
Varför satt Rosenberg på bänken från start? När han är inne är ni fan så mycket vassare, han levererade passningar när han var inne och var hela tiden som en bålgeting.. Jag tyckte inte vi gjorde en bra insats, ändå vinner vi med 3-0!
Hoppas ni har fått smaka på MP-effekten nu. 5-6 matcher till och sen har han fått ett fejkat hotbrev och lämnar!