2018-04-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Skulle det komma in ytterligare nya lagmedlemmar i lag syd i kvällens avsnitt?? Tolkade det så när man såg trailern igår. Man kan ju hoppas att det gör det och att dessa som kommer in är tillräckligt smarta att ignorera idioterna Dessi, Pascal och Nicoline och istället pakta ihop sig med jokrarna och börja rösta ut idiot trion en efter en. Vilken fröjd det skulle vara.
Geten och hönorna
2018-04-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Är inte zinkpasta något skidåkare, polfarare och Robinsondeltagare brukar ha som solskydd på läpparna?

Jo, det stämmer.
2018-04-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Hörde jag rätt eller? Pascal säger: "Hela laget älskar mig!"
Om man med hela laget menar Nicoline
2018-04-18, 19:48
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Spelar DK sina kort rätt kan ha gå riktigt långt. Han har byggt upp bra relationer i båda lagen. Samtidigt gör ju det också honom till ett hot, vilket kan göra honom sårbar i öråd.

Jo kanske, men efter att förmodligen Johan och Lillemor har fått lämna så kanske lag nord vill behålla ” ursprungsgruppen” o inte tror sig kunna lita på dk. Nu tycks lag nord vinna allt iofs. Men vid en sammanslagning kanske lag nord först börjar rösta bort de sista i lag syd innan de kickar ut Johan, Lillemor och sen Dk. Han får hoppas på en mini allians inom lag nord. Stuntmannen kanske kan vara en påtänkt allierad.
2018-04-18, 19:48
Medlem
RobinsonZlatan satte på geten........
2018-04-18, 19:53
Medlem
Och nu har lagledare talat "Va ska vi har för nytta av dom 3 nya?"
2018-04-18, 19:53
Medlem
Jag förstår mig inte riktigt på Pascal. Han gnäller om att gruppen är så splittrad, men samtidigt är han en av de som mest bidrar till att splittra gruppen.
2018-04-18, 19:57
Medlem
Har Månsson återuppstått i form av Janne?
En sämre kopia.....
2018-04-18, 20:00
Medlem
KrossedOuts avatar
Fruktansvärd mobbing av Janne från lag syd. Rick kan dra åt helvete som slickar Pascals rektum. Trodde han var större än så.

Förmodligen kommer ett djur slaktas imorn med tanke på Alexandras reaktion.
2018-04-18, 20:01
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Hoppas den där Pascal läser det här nu och att han inte vann några pengar i Robinson 2018.

Hej Pascal, din personlighet är obehaglig. Du har megalomani. Eftersom du dessutom antagligen är psykopat eller har många drag av psykopati, kommer du tyvärr inte att kunna ändra på dig. Men bara så att du vet; en dag kommer du som alla andra människor att bli väldigt väldigt olycklig. Och då har du ingen som tröstar dig. För ingen vill trösta en person som är narcissist, har magalomani och är psykopat.
2018-04-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut

Min tanke också
2018-04-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Fruktansvärd mobbing av Janne från lag syd. Rick kan dra åt helvete som slickar Pascals rektum. Trodde han var större än så.

samma här hade han haft den attityden i navy seals hade han blivit så hårt rövknullad så han inte kunnat sitta på 2 månader

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in