2018-04-18, 17:53
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Jag skulle simma rakt ut i havet om jag var med bland vissa av dessa dårar, typ Desiree, Johanehh, Lillemor och batikhäxan Heep eller vad hen heter. Alternativt begå våld. Vet inte hur straffen är där. Så nej tack! Inget nikotin och minimalt med alkohol också
Du låter stabil.
2018-04-18, 17:57
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det har inte varit örådsröstning på länge om vem som ska vinna just av den enkla anledningen att man inte ska rösta bort jokrarna.

Ok. Har en joker, trots detta, någonsin vunnit Robinson?
2018-04-18, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Ok. Har en joker, trots detta, någonsin vunnit Robinson?

Kan inte minnas att så skulle vara fallet. Å andra sidan är ju jokrar i Robinson inte särskilt vanligt.
2018-04-18, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peet83
Ja ja, vi vet att du vill ligga med Pascal

Nej, men jag respekterar bodyn.
2018-04-18, 18:59
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Vi kan nog vara eniga om att arge snickaren som programledare är en ren katastrof.
Ingen som helst auktoritet och att dessutom så tydligt visa ställning för Pascal borde diskvalificera hela tävlingen på en gång.

Att programledaren dessutom spär på mobbningen visar på en svag karaktär.

Paolo var oerhört mycket bättre och det visar sig i farmen. Istället för att bryta ner och söndra försöker han teambuilda och han har en naturlig auktoritet som inte många vågar stå emot.

Vad lever du i för värd? Är inte Anders som gjort reglerna, är förmodligen inte ens han som bestämmer själv vad han skall säga.

Skiter fullständigt i vem som är programledare. Det är deltagarna som gör programmet.

Sen att du är rädd för Paolo och skulle göra exakt som han säger, det får stå för dig.
2018-04-18, 19:17
Medlem
Jackxasss avatar
Gissar på att denna veckas tävling kommer vara sjukt riggad till lag syds fördel. Fast skulle inte förvåna mig, hela denna säsong känns regisserad till tusen.
Väntar bara på att kulisserna ska ramla i bakgrunden och man ser att dom är i en studio eller nått shit haha
2018-04-18, 19:18
Medlem
Pantheraduss avatar
Hade blivit mycket intressantare TV om jokrarna kunde pakta sig och att Carolin inte var så övertalad/övertygad, att åka hem som hon blev.

Då hade det kunnat bli revolution mot Pascal-gänget och Nicolina hade fått åka hem, samt så tror jag laget hade gynnats av det.
I den senaste tävlingen tycker jag inte uppställningen var bra.
Jag tycker Pascal är bra på tävlingar etc, men som lagledare, nej, han kan inte bära hela laget. Sedan håller han Nicolina kär, men hon bidrar inte så mycket till tävlingarna och jag tror nog att hon kan vara sämre än Janne där. Janne får onödigt mycket skit, åker han ut ur nästa robinson-tävling får han det bara behagligt att slippa dom gökarna.
Både Rick och Carolin kunde gjort en slags revolt, men de var för fega eller övertalade mot det... det hade dock blivit bättre TV som sagt var.
2018-04-18, 19:39
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Hörde jag rätt eller? Pascal säger: "Hela laget älskar mig!"
2018-04-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Vad är det för vit smörja som Marie har på läpparna? Ser inte så fräscht ut.
Är inte zinkpasta något skidåkare, polfarare och Robinsondeltagare brukar ha som solskydd på läpparna?
2018-04-18, 19:42
Medlem
Spelar DK sina kort rätt kan ha gå riktigt långt. Han har byggt upp bra relationer i båda lagen. Samtidigt gör ju det också honom till ett hot, vilket kan göra honom sårbar i öråd.
2018-04-18, 19:42
Medlem
bombaccis avatar
Undra om Lillemor och Johan tror de sitter säkert o Att de är oumbärliga för laget? Hoppas Johan åker ut snart. Han är lite jobbig att lyssna på.
2018-04-18, 19:43
Medlem
Crashs avatar
Börjar likna farmen nu! De får mat i typ varje avsnitt och gnäller ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in