2018-04-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
vad ville du säga med den första länken? utöver att hon är snygg i don andra
Det är också från hennes Instagram, jag tolkade det som om hon har humor och fick vissa associationer avseende några filurer i Robinson.
2018-04-17, 20:08
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fast Alexandra har i alla fall läst av grupperingarna och Pascals roll.
Så Alexandra börjar skymta som en vinnare.

Visst, men känns meningslöst o komma nu.
2018-04-17, 20:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Wow dom bara fortsätter att förlora och man tycker inte alls synd om dom. Jag unnar dom alla förluster. Feministmaffian har visat sig från den bästa sidan.
Ja, det är märkligt, men man verkligen unnar dem alla förluster. Mycket obehagliga människor, nästan alla.
2018-04-17, 20:16
Medlem
Han.Jelins avatar
Det är ju roligt att Alexandra ser igenom Pascal som människa att han är obehaglig. Jag håller inte med henne att Nicoline är söt. Noll jävla personlighet och vågar endast öppna käften när hon är ensam med Pascal. Kallar sig själv för VD också. Äcklig jävla brud som har stannat i utvecklingen då hon påminner mig om tjejer i 15-årsåldern. Men ändå imponerande. Hon kommer kanske komma långt då hon har Pascal runt lillfingret tack vare sitt utseende.
2018-04-17, 20:18
Medlem
Han.Jelins avatar
Min hatlista är: Pascal, Nicoline, Victoria, Johan och Lillemor.
2018-04-17, 20:28
Medlem
De har förlorat många tävling sen Nick fick lämna, att rösta hem Carolin var inte jättesmart heller ifall man vill vinna tävlingar.
2018-04-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Visst, men känns meningslöst o komma nu.
Bättre sent än aldrig..............
2018-04-17, 21:22
Medlem
Katzyns avatar
I den här tävlingen fick ju Pascal chansen att visa att han kan "bära hela laget på sina axlar" genom att göra en stålmannen-insats och själv hålla repet fast när laget vacklade. Det gick väl sådär tycker jag. Förstår inte ens varför han stod i en sån konstig ställning, på så vis kunde de ju inte använda hans kroppsvikt som motvikt?

Märkligt att inte experterna på gropgrävning deltog när lag Nords vinst skulle grävas upp. Det föreföll ju som ett gyllene tillfälle för Johan och Lillemor att visa hur viktiga de är för laget med sina superskills i att gräva upp saker ur marken.
2018-04-17, 21:23
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Sant. Han har perfekt Robinson-kropp. På rak arm kan jag inte komma på nån med bättre kropp sen starten 1997.

Det beror nog på att ditt minne börjar svikta.
2018-04-17, 21:26
Medlem
bagarn29s avatar
Vad var det för snack i morgondagens trailer om nya deltagare?
2018-04-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Riktigt löjligt att skylla hela förlusten på Janne, en enda människa. Även om han kanske var den största svagheten i den tävlingen så hade ju självklart Nord också svagheter och deras planka var ju stabil. Riktigt fult av dem också att prata skit om honom när han går iväg.

Jag förstår inte heller varför Pascal nu vill ha ut dem andra två, Rick och Alexandra(?). De nya gjorde ett misstag som inte tog över laget med Carolin förra örådet. Jag hoppas Rick är nöjd när han åker ut... säg vad man vill om Janne men han såg igenom Pascals skitsnack.
Främlingsfientlighet ligger i den mänskliga naturen.
Och är krubban tom bits hästen.
Eller om det är Hästen bits när krubban är tom.
Antar (för att vandra lite OT) att #visyarinteut kommer att drastiskt minska i antal när lågkonjunkturen kommer och arbetslösheten ökar.
Dom hade nog varit mer accepterande om de nya kommit in tidigare.
2018-04-17, 21:37
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Kan inte fatta att de 3 nya inte kunde räkna ut att de var tvungna att ihop med caroline rösta bort pascal och gänget. Jävla nötter.
Pascal är förövrigt ett jävla äckel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in