Citat:
Ursprungligen postat av
Titanicsurvivor
Förmodligen, om inte annars så kommer det fram vilket as till människa den mannen är.
Är det bara jag som tycker att det är ganska ironiskt att han till stor sannolikhet är med i programmet för att stärka sitt varumärke, men det hela förstörs på grund av att svenska folket får se vilket kräk till människa med världens största självgodhet det är?
Oavsett om det betyder att han tjänar femhundratusen kronor så finns det inget som är så ovärderligt som ens personliga image!
Tänkte snubben inte på att det finns Google? Den här tråden och programmet finns lagrat för all tid framöver, Pascal Mazza Ramsby! Men det var du väl för självgod för att förstå?!
Sen, åter igen, så undrar jag om det finns något krav på att deltagarna ska promota avsnitten på Facebook och dylikt från TV4s sida? Märkligt annars att snubben är så stolt över sin insats än så länge... Men visst, med det egot och mindsetet så kan man väl intala sig själv att man är odödlig.
Pascal må vara självgod men han är i alla fall bra på varenda gren i robinson.
Han vet vad han pratar om. Och har fysiken att faktiskt klara sig strandsatt på ö.
Men den här Jan Bonnevier stör mig.
Han är verkligen totalt sämst och har ett sätt att prata kaxigt men har absolut inget att komma med.
Lag nord fick chansen att ge en deltagare ur lag syd immunitet.
Jan fick immunitetet inte för att han på nåt sätt är bra, utan bara för att sänka lag syd. Haha
Jan Bonnevier är en riktig pappskalle hoppas han skäms när han ser programmet.