2018-04-17, 19:55
Medlem
tuffkatts avatar
Märkligt då att lag Syd hade vadå, 5 raka förluster när de tre nya introducerades? Om nu allt beror på dem det vill säga, som Pascal påstår. Han tycks inte vara den skarpaste kniven i lådan, men har man PT som yrke så tenderar man vara korkad.

Narcissism och vanföreställningar, vad mer kan han tänkas ha?
2018-04-17, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Dom utifrån är för självständiga för Pascals inflytande, när dom
är bort kan jag börja vinna igen
2018-04-17, 19:58
Bannlyst
Feministmaffian har valt en despot... smart
2018-04-17, 19:58
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det var ingen nackdel att komma in i en splittrad och sårad grupp som joker. Snarare en stor fördel då dom behövs i gruppen. Dessie är alldeles för korkad för att spela spelet. Hon, Nicoline och JOHANeeee har en iq på 70-75.

Jag menar snarare att en joker alltid till sist kommer ses som en person som inte varit med under hela programmets gång. Därför kommer de aldrig att kunna vinna. Möjligen finns det något enstaka exempel på en joker som lyckats ta hem alltihop men så fort det avgörs via omröstning tror jag det blir svårt för någon som kommit in under tävlingens gång.

Vilken IQ någon av deltagarna har kan dock varken du eller jag avgöra utifrån en kraftigt vinklad tv-show. Sådana spekulationer nedlåter jag mig inte till.
2018-04-17, 19:59
Medlem
bombaccis avatar
Alexandra och Rick är trevliga men uj vad puckade de är på det sociala spelet. "ingen vet vad som kommer ske". Jo det vet vi Rick, ni två kommer bli utröstade efter Janne. Ni hade en gyllene chans i förra örådet men den sumpade ni bort.

Gillar Rick, men usch vad frustrerad jag hade varit om jag haft han som allierad o han inte förstår sig på spelet. "Gör bara som jag säger" hade jag haft lust o säga till han
2018-04-17, 20:00
Medlem
Inte bara det perfekta mindsetet och kroppen Pascal är ju lagledaren som inkluderar nya medlemmar och enar laget mot stordåd....... 😁
2018-04-17, 20:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Alexandra
https://www.instagram.com/p/BbbdI8DH257/?hl=sv
https://www.instagram.com/p/BXim4I0AoLM/?hl=sv
https://www.instagram.com/p/BdFE6oKnbGW/?hl=sv
vad ville du säga med den första länken? utöver att hon är snygg i dom andra
2018-04-17, 20:02
Medlem
Duramaters avatar
Pascal är ju trög. Det enda han gör är att skylla på andra. Pinsamt!
2018-04-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Alexandra och Rick är trevliga men uj vad puckade de är på det sociala spelet. "ingen vet vad som kommer ske". Jo det vet vi Rick, ni två kommer bli utröstade efter Janne. Ni hade en gyllene chans i förra örådet men den sumpade ni bort.

Gillar Rick, men usch vad frustrerad jag hade varit om jag haft han som allierad o han inte förstår sig på spelet. "Gör bara som jag säger" hade jag haft lust o säga till han
Fast Alexandra har i alla fall läst av grupperingarna och Pascals roll.
Så Alexandra börjar skymta som en vinnare.
2018-04-17, 20:03
Avstängd
konstapels avatar
Äntligen fick man höra sanningen om Pascal från Sandra; han är en elak och obehaglig typ och hon blir bara äcklad av honom och Nicoline.
2018-04-17, 20:03
Medlem
Han.Jelins avatar
Riktigt löjligt att skylla hela förlusten på Janne, en enda människa. Även om han kanske var den största svagheten i den tävlingen så hade ju självklart Nord också svagheter och deras planka var ju stabil. Riktigt fult av dem också att prata skit om honom när han går iväg.

Jag förstår inte heller varför Pascal nu vill ha ut dem andra två, Rick och Alexandra(?). De nya gjorde ett misstag som inte tog över laget med Carolin förra örådet. Jag hoppas Rick är nöjd när han åker ut... säg vad man vill om Janne men han såg igenom Pascals skitsnack.
2018-04-17, 20:04
Medlem
Ganonitos avatar
Pascal är ju ett jävla skämt. "De är de nyas fel att vi förlorar". Jo, för det gick ju så jävla bra för er innan din jävla Zlatan-wannabe. Hade det dessutom inte varit för Rick så hade din jävla knulldocka fått åka hem. Hoppas det kommer en tsunami och sveper med sig Pascal och Nicoline ut i havet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in