2018-04-15, 21:42
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Första gången jag störde mig på Lillemor. Hon och Johan uppträder som riktiga primadonnor. De tycks grovt överskatta sin egen betydelse.

Lite orättvist att en av de nya fick en extra röst bara sådär, men nu kan de ju rösta sig kvar o få bort någon från feminidtmaffian. Håller med er om att det vore lite roligt om vd blev utröstad

jag hatar den andra gruppen med Pascal, Knulldockan, Diarre och Afghanknullaren. så hoppas de slår tillbaka mot dessa men tror tråkigt nog på en 8-1 röstning igen.
2018-04-15, 21:45
Bannlyst
Jag tror Nicolina ryker. Pazcal måste vara världens sämsta lagledare. Sämre än Sara Danius. Hoppas Caroline är kvar! Det fel hon gjorde var att "gilla" Nick... pazcal har blivit förd bakom ljuset av victoria och deesire
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Pascal borde vara med i Nobelkommittén, han kan allt! Håller med han i sak men är riktig skrytig o för mycket bror duktig.
Ja jag får erkänna att jag reviderat min uppfattning om Pascal.
En Duracellkanin som pratar i stället för att hoppa.
Pascal påminner om en gumma jag hade som granne när jag var liten och som ställde en fråga men innan jag hann öppna munnen och svara så svarade hon själv på frågan och avslutade med "jo ja jag förstår det.".
Medlem
Katzyns avatar
Känns ju som att TV4 är ute efter att bryta upp pakten vilket är lite dåligt, sabbar ju spelet. Men Pascal är ju bara en idiot. Varför tror han att någon av de nya ska svara ärligt, han ger bara ett dåligt intryck och blottlägger för den som inte redan fattat det att det finns en pakt. Det i sin tur minskar chanserna att de nya röstar på måfå och därmed inte på samma, och ökar chanserna att de får ett samförstånd om att krossa pakten.
2018-04-15, 21:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
3 min in och programmet är över.
"jokrarna" är ju idioter och fattar inte att dom kommer åka en efter en när järnfyran kommer rösta.
Deras enda val är att satsa på 4-4 i örådet och få dra sticka eller vad som nu händer.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jokrarna är efterblivna om de röstar ut Caroline.
Nu är ju inte upplägget så linjärt. Det händer saker, folk byter lag, immuniteter och amuletter kan dyka upp osv. osv.

Jag tror att produktionen har ett flödesschema med alternativa scenarion och att dom styr händelseutvecklingen efter hand.
2018-04-15, 21:48
Medlem
Han.Jelins avatar
Vilka idioter som inte skickar ut Nicoline. Någon idiot la sin ensamma röst på Dessie. Nu kommer Pascal skicka ut dem nya en efter en, och sist Victoria.
2018-04-15, 21:49
Medlem
Hunden007s avatar
Janne är fan ändå rolig totalt sågar Pascal.
2018-04-15, 21:50
Bannlyst
Hahah fy fan vad lack Pazcal ser ut att vara
2018-04-15, 21:51
Medlem
bombaccis avatar
Riktiga iq svar.

- hur ska ni ändra på trenden att komma till örådet?

- vi ska börja vinna tävlingar.

Doh!

Jan är ute efter att tjafsa. Klantigt men lite roligt med någon som utmanar ledaren Pascal. Tyvärr kommer jan skjuta sig själv i foten med det här tjafset.
2018-04-15, 21:52
Medlem
Enmansdemos avatar
det bråkades aldrig i ö-rådet i tidigare säsonger, löjligt
2018-04-15, 21:53
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Helt ärligt, vad tror den här Pascal? Bror duktig...

Är han där för att stärka sitt varumärke, så misslyckas han ju fatalt. Framstår som totalt inkompetent, hjärtlös och sympatilös. Ingen rök utan eld som de brukar säga! Rövhål!
2018-04-15, 21:53
Bannlyst
Victoria är en riktig häxa. Hoppas Nicolina ryker. Caroline måste stanna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in