2018-04-16, 20:22
Medlem
Han.Jelins avatar
Victoria är riktigt obehaglig när hon har hittat en människa hon stör sig på. Man trodde att hon kanske borde tänkt lite efter hur orättvis Nick var mot henne med sina raseriutbrott. Dessie är en äcklig skitunge men hon växte när hon vågade stå upp mot Pascal, Victoria och den tysta musen Nicoline.

Pascal sjunker som en sten i varje avsnitt mer och mer i mina ögon. För mycket högstadiebeteende.
Senast redigerad av Han.Jelin 2018-04-16 kl. 20:27.
2018-04-16, 20:22
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Chuck Månsson har gett svar på tal i Pascal's kommentarsfält

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216312931122308&id=14249738 89&ref=content_filter
Man kan ju bara undra vad som hade hänt om Månsson hade gått super saiyan på övriga Robinsondeltagare.
2018-04-16, 20:29
Medlem
Pantheraduss avatar
Rick borde bli lagledare, inte Pascal.... Att Janne indirekt blir utfryst och verbalt tillplattad för han försöker låtsas vara tuff, hjälper inte laget vid nästa pristävling, precis som Desirée sade (hon är däremot smart).
Rick har säkert sina svagheter, det vore omänskligt annars, och jag tror det kommer fram senare. I vilket fall så borde han hann bytt med Pascal, han hade kunnat handskas med Janne på ett bättre sätt dessutom.

Undrar hur .... Victoria Heaps, skulle beté sig om Janne gjorde likadant som hon.... och flyttade därifrån...??
2018-04-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Och extremt smala båda två, när man såg dem i gårdagens avsnitt. Måste vara jobbigt utgångsläge när det redan är så ont om mat.

2018-04-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Så är det.

Men det är oftast något lurt med personer som alltid är positiva och aldrig kritiserar någon/något. Ingen är så positiv. Någonting finns där under ytan och kokar det över kommer den riktiga personen fram.

Men jag vill gärna tro att Rick är äkta. Han är jävligt skön.
Kan vara diplomatfernissan som fortfarande är heltäckande.
Den kanske skavs av på en vecka till så att Navy Seals personligheten visar sig.
2018-04-16, 20:39
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Nick var anabola-monstrer med luftmuskler. Pascal är ren (naturliga muskler).

Inte oväntat att du som gillar pissbögsex föredrar svaga och falska betahannar! Äckel!
2018-04-16, 20:51
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Dessi växer för varje gång hon är i rutan. Smart, cool, har koll på spelet, empatisk och utstrålning. Kan tänka mig att ingen av deltagarna tänker något ont om henne, hon flyger smidigt med sitt spel under radarn och bemöter varje deltagare som han eller hon vill bli bemött. Riktigt snyggt spelat! Min röst på årets Robinson går till dig, du gör det perfekt! Ska bli spännande att se vad som händer om du är med till sammanslagningen och kan börja spela på riktigt. Hatten av Dessi.
2018-04-16, 20:55
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Alltså helt guld att en sådan skithög som Pascal är där för att stärka sitt varumärke, men förlorar på det eftersom det visas vilket osympatiskt as den människan är.
2018-04-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Rick borde bli lagledare, inte Pascal.... Att Janne indirekt blir utfryst och verbalt tillplattad för han försöker låtsas vara tuff, hjälper inte laget vid nästa pristävling, precis som Desirée sade (hon är däremot smart).
Rick har säkert sina svagheter, det vore omänskligt annars, och jag tror det kommer fram senare. I vilket fall så borde han hann bytt med Pascal, han hade kunnat handskas med Janne på ett bättre sätt dessutom.

Undrar hur .... Victoria Heaps, skulle beté sig om Janne gjorde likadant som hon.... och flyttade därifrån...??
Janne är lite Månssonlik i sitt sätt att bli populär i gruppen.
Fast Månsson var ju diskretare men klantighetsfaktorn och senare undandragandet från gruppen liknar Månsson.
Men Månsson finns det bara en utav och Månsson är den störste i sin outgrundlighet.
Hell Månsson alltets härskare må han återuppstå i nästa episod.
2018-04-16, 21:18
Medlem
https://www.gd.se/logga-in/gavlebon-jan-bonnevier-vacker-starka-kanslor-i-robinson-nu-jobbar-han-pa-sjalvbiografi

Gävlebon Jan Bonnevier väcker starka känslor i "Robinson" – nu jobbar han på självbiografi
2018-04-16, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Dessi växer för varje gång hon är i rutan. Smart, cool, har koll på spelet, empatisk och utstrålning. Kan tänka mig att ingen av deltagarna tänker något ont om henne, hon flyger smidigt med sitt spel under radarn och bemöter varje deltagare som han eller hon vill bli bemött. Riktigt snyggt spelat! Min röst på årets Robinson går till dig, du gör det perfekt! Ska bli spännande att se vad som händer om du är med till sammanslagningen och kan börja spela på riktigt. Hatten av Dessi.
Ja Dessi är en riktig överklasstjej som vet hur man hanterar sociala sammanhang.
2018-04-16, 22:01
Medlem
bombaccis avatar
Rick känns som en bra samtalsledare och förstår att han är duktig på det sociala. Känns som en som är duktig på att leda in det hela till något som utvecklar gruppen.

Gillade att Henrik (polisen) sa ifrån mot Lillemor idag.

Förstår inte Jan, vet inte vad han trodde att hans lilla utspel på örådet skulle kunna ge han för positiv effekt. Framförallt när han är med i minoritetsgruppen. Han lär ju bli nästa som får packa ihop efter nästa öråd som lag syd hamnar i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in