Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Smäller det i natt då? Jag antar att USA kommer precisionsbomba mera i natt. Och att ryssen kommer tvingas titta på som ett fån. Många ryssar har dock redan dödats i kriget.
Har du hört USA, Storbritannien eller Frankrike kommit med något uttalende om det, eller är det mer din egen bedömning? Med detta inte sagt att du skulle ha fel, jag finner det också fullt möjligt att så kommer att ske. (Jag bara undrade.) Och de ryska trupperna lär väl, precis som du säger, agera på exakt samma vis även denna gång.
Vad jag förstår är använde Syrien luftvärnsrobotar mot missilerna. Jag vet inte vilken typ av l.v.-robotar de använde, men mig veterligen är inga direkt billiga, tvärt om. De bör bränt av många redan tidigare i kriget och andra har nog fallit i deras olika motståndares händer. M.a.o. har de så många luftvärnsrobotar kvar vid det här laget? Jag förstår förståss att ingen här med säkerhet vet, det är naturligtvis syriska hemligheter. Men har någon en uppfattning och kan göra en rimlig bedömning om saken?