Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
Inte som hans tid där blev. Hade han sluppit skadan och fått spela och vinna EL på hemmaplan, ja då tycker jag att det hade varit en bra tidpunkt att avsluta karriären. Men samtidigt vill jag att han fortsätter spela så jag klagar inte. Givetvis spelar han delvis på gamla meriter, men det går hyfsat ändå så här långt, va?
Om Zlatan fortsätter att göra mål och avgöra matcher där borta i USA har jag inga problem med flytten. Han spelar inte där för att bevisa för någon vad han kan göra, det har han redan gjort. Han vill spela fotboll på en nivå som passar honom efter skadan, gott så.
Det behöver han inte skämmas för, men han ska inte med i landslaget igen. Han har tillåtits
förstöra tillräckligt.
Det är egentligen inte z fel. Han har ju bara utnyttjat tillfällena och försökt spela sina getto-kort på bästa vis. Det har han onekligen gjort bra för sig och sin familj även om det varit omöjligt utan MSM draghjälp och beskydd. Ingen svensk hade kommit undan med att öppet håna damlandslaget med cykelhistorien. Det är andra runtomkring som borde reagerat, satt ner foten och ställt krav, i synnerhet landslagsledningen och framför allt tränarna. Hamrén var stilig i sin three-piece-suit men han misslyckades totalt med z och landslaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
letusjapp
Z kommer vinna skytteligan i MLS. För en 37 åring som nyss kommit tillbaka från en stor skada är drt väl ändå helt okej.
Zlatan gästar även Jimmy Kimmel talkshow på tisdag.
Hoppas Janne tar tummen ur arslet o ringer Z. Toivonen fick även denna helg värma bänk i Toulouse.
Jimmy Kimmel talkshow? Juden?! Varför sa du inte det genast för?!! Då är det ju klart att zlatten ska med till vm.
Jag hoppas också att Janne ringer z och ber honom sluta upp med tramsandet och söka hjälp för sina vanföreställningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
sportnorden12345
Klart och tydligt? Skulle den här sidan vara något facit, eller? Så du menar att MLS håller en högre nivå än t.ex. ryska, ukrainska och belgiska ligan??
Vad pratar du om? Larsson har aldrig tackat nej och är dessutom raka motsatsen till Z när det gäller att sätta laget före jaget..
Du dumförklarar dig själv med detta påståeende, utan hans ensampress i slutminuterna mot Frankrike hade inte Toivonen fått öppet mål och mot Italien var han oerhört viktig och bidragande med sitt uppoffrande spel..
Jag kan inte komma ihåg en enda svensk landslagsspelare som inte i första hand varit lagspelare. Finns det någon tvättäkta egoist och narcissist bland de blåögda?