Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Nähäääää, gjorde dom det. Oj, då men du nu handlar det om Syrien och en liten hälsning från väst att ge fan i kemvapen. Är det något du inte förstår här? UK; France US i allians för representera väst och vad väst anser om Bashar slaktaren Assad. BOOM! Putin vill ha snabbat säkerhetsmöte i FN. Igen och igen, och den lilla dvärgen har några val att göra nu. Vill han svara, så ska han förbereda sig på att det är allt för stora makter i gungning, så han får allt sitta stilla i båten.
Kanske ska sluta smutta på moonshine:n nu.. Detta är allvarliga saker...
Jag förnekar ingenting, men det verkar vara motstridiga uppgifter angående denna senaste kem-attacken.
USA har ljugit många gånger efter 2:a världskriget för att få sin agenda igenom, denna gången behöver inte vara ett undantag. Jag har alla dörrar öppna för att även detta kan vara ett sätt för USA att vinna FN's förtroende, precis som man gjorde med Irak, precis som man gjorde med Vietnam etc etc.
Samtidigt skrev jag att Assad-regimen lätt kan ha haft i planerna att attackera stridande rebeller, men att de kanske suttit bakom mänskliga sköldar (kvinnor och barn).
Att du är pro-Trump/USA förstår och respekterar jag, att någon annan är pro-Putin/Ryssland respekterar jag lika mycket.
Verkar vara så att Syriens missilförsvar tagit ned en stor del missiler som skickats dessutom.
https://www.liveleak.com/view?t=9yYhG_1523683654