2018-04-14, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Och hur i helvete kunde Nord veta att Rick är 70 år? Tror inte att någon motståndare sa det till dom under tävlingens gång.

Gissar att Anders berättade det efteråt som en kul grej men att det klipptes bort för oss tittare.

Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Men alltså, hur kan de bli så glada över vin och popcorn istället för riktig mat? Dessutom, vin? När de inte äter något? Nä, de luktar skumt.
Jag tänkte också på det. Hur bäng blir man inte om man är på svältgränsen och sen dricker alkohol? Fast kanske därför de fick knappt en flaska att dela på åtta (!).
2018-04-14, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Yepp, det stämmer. Men när de redan har immunitet så kan de tävla för att andra inte skall få immunitet=ja. Men jokrarna borde förstå konstellationerna. Skall de kunna få ut Pascal så måste de liera sig med Caroline.
Carro kommer sannolikt ryka, Pascal gänget har sagt att hon ville hem, om jag tolkat det rätt.
Jokrarna måste sen förstå att de hamnar i underläge med ursprungsgänget, om de nu inte bildar pakt med Victoria...?
Men jag tycker att jokrarna borde få något extra än att bara hindra någon annans immunitet om någon av dem vinner...
Pascal skall ut. Jävla egotrippade-spindeltarzan-luftboxande-plattnästa-Monchhichi-med-knullrufs. Lovar han kommer bräckas och börja gaffla redigt framöver. Typiska lättviktar-gymfjollan som tror sig vara Arnold (alt. Bruce:an), bara för han är med en samling kvinnor och gubbar och har lite smått urskiljbara rutor på magen.
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2018-04-14 kl. 03:44.
2018-04-14, 03:45
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Vad då Hahaha...indirekt har de det. betalar du ej vanlig licens får du ej 4an 1,2an.

Dessutom verkar du vara arrogant med ditt svar!
Mjaoo... du kan kolla på tv4play (datorjävlen)
2018-04-14, 10:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Vad försöker du insiminera? Att han är en ökänd terapeut?

Placera sädesvätska i kvinnans fortplantningsorgan. Vad försöker du insinuera?
2018-04-14, 15:03
Medlem
Varför skulle Carolin be om ursäkt?! Har hon inte fattat att hon är utanför den ursprungliga gruppen och att dom inte bryr sig om vad hon har sagt om dom? Hon börjar yra om att hon ska dra lott och att hon tycker om dom fy faan vad löjligt.

Janne är "kreativ mediakonsult", vad är det för något?! Han framstår inte som det direkt han verkar lite bortkommen minst sagt. Han påstod att han framstår som en besserwisser och att om det ges möjlighet så kommer han ta över gruppen.....

https://www.instagram.com/thejanbonnevier/?hl=sv
Senast redigerad av Q2000 2018-04-14 kl. 15:07. Anledning: RED
2018-04-14, 16:21
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Victoria har fortfarande en immunitet kvar som hon köpte för lagets prylar. Osäkert dock om den immuniteten endast gällde ifall hennes lag gick till öråd den veckan som hon köpte den.
Nej hon har ju inte sin immunitet kvar. Det var öråd i söndags och sa de inget om någon immunitet. Så jag vill ju se Nord i öråd snart så man får se om det verkligen är så att det är en immunitet som kan bli två eller om tv4 har lurat oss alla med luddiga beskrivningar.
2018-04-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Nej hon har ju inte sin immunitet kvar. Det var öråd i söndags och sa de inget om någon immunitet. Så jag vill ju se Nord i öråd snart så man får se om det verkligen är så att det är en immunitet som kan bli två eller om tv4 har lurat oss alla med luddiga beskrivningar.
hon hade väl två amuletter?
2018-04-14, 17:35
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
hon hade väl två amuletter?

Ja, hon hade två. En hon köpte för deltagarnas personliga saker och en annan hon fann/fick av produktionen. Som jag har förstått det så har hon den köpta immuniteten kvar(oklart om den är delbar). Den hon ”fann” delade hon med sig av till diarré senast.

Om kommande immunitetstävling är att man ska hänga i armarna likt den i Mästarnas Mästare ser jag Nicoline som favorit. Alexandra(?) och Caroline må vara starkare men har betydligt fler kg att bära. Stor fördel att väga lätt i sådana tävlingar, det såg vi när hon klamrade sig fast på pålen.
2018-04-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ja, hon hade två. En hon köpte för deltagarnas personliga saker och en annan hon fann/fick av produktionen. Som jag har förstått det så har hon den köpta immuniteten kvar(oklart om den är delbar). Den hon ”fann” delade hon med sig av till diarré senast.

Om kommande immunitetstävling är att man ska hänga i armarna likt den i Mästarnas Mästare ser jag Nicoline som favorit. Alexandra(?) och Caroline må vara starkare men har betydligt fler kg att bära. Stor fördel att väga lätt i sådana tävlingar, det såg vi när hon klamrade sig fast på pålen.
Diarré ser också ganska lätt ut.
2018-04-14, 20:31
Medlem
Citat:

Trion som fick äta en festmåltid i båten lär väl ha en hel del mer energi än de som blev utan mat? Hoppas Caroline, 70-åringen eller den nya tjejen klår dom ändå...
2018-04-14, 21:42
Medlem
karnstans avatar
Fyfan, så outsägligt trist det är, Robinson 2018. Noll fokus på överlevnad, bara intriger. "Intressanta personligheter" som bara är där för att skapa intriger. Helvete. Jag vill ju se hur de bygger upp sitt lägger, när de jagar och letar annan mat, överlevnadsdelen. Noll fokus på det. Bara trötta tävlingar och ointressanta intriger. Tackar min lyckliga stjärna att jag nyligen upptäckte Naked and Afraid. Det är allt som Robinson hade kunnat vara.
2018-04-14, 22:55
Medlem
Oj bra tips Naked and Afraid Titta på island också det är kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in