Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Brukade han ha flaggan hissad annars? Det är så djävla f****** groteskt.
Vad är konstigt med det? De flesta båtar man ser på sommaren har sitt eget lands flagga hissad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Chess77
Hmm... man kan nog inte kan ha nån flagga hissad när man dyker? Och själva dyket var ju planerat enl Kims utsago via sms.
Man tar naturligtvis in den innan man dyker. *suckar* Har förresten läst någonstans att det betyder allvarlig otur att glömma att ta in den. Liksom att låta en kvinna sköta reglagen på en ubåt. Det kanske var därför - det senare, K fick ju prova och skicka ett foto på det till sin pojkvän (= barnsligt) - det gick snett..?
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbanz
Orkar inte läsa igenom alla inlägg, så hoppas på en snäll medmänniska som kan hjälpa mig med följande . Det pratas om hemmagjorda p-filmer, är det någon som vet hur dessa filmer ut spelar sig ? Vanilj sex eller hårda tag? Genom åren har jag råkat se sjuka jävla klipp på internett. Snuff och konstig porr. Så att ondska finns visste jag redan. Kan intyga att en vän haft sex med kim, och hon var inte alls lagd på bdsm hållet. Så alla som säger det började som en knivlek kan stänga kak hålet.
Det behöver inte betyda någonting: vissa av M:s älskarinnor vittnade ju också om att bara ha haft vaniljsex med honom. Det kan vara olika med olika personer - många män skulle t.ex. aldrig våga be sina hustrur om något sådant, utan det har de älskarinnor eller prostituerade till. Kan säkert vara så för en del kvinnor som har sådana preferenser också - men då beror det nog snarare på att de inte vill att deras man ska veta vad de är för något.
Det här var intressant, förresten. Berättade din vän något mer om Kim och hennes sexliv..?
Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
På en kniv som använts för att hugga nån och som tvättats ren, undersöker man vad man kan hitta under skaftet på kniven. Där kan finnas pyttesmå blodpartiklar.
Ja, med dagens kriminalteknik är det nästan hopplöst. Det är oerhört många detaljer att tänka på, om man överväger att mörda någon.