2018-04-14, 10:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-04-12-kim-walls-foraeldre-staar-frem-i-eksklusivt-tv-interview

Så fruktansvärt detta är för Kim Walls föräldrar , brodern , sambo m.m ...lider verkligen med denna familj <3
När mamman säger att Kim inte höll på att googla innan hon gjorde intervju med olika personer, för hon ville möta dessa direkt o känna av deras kroppsspråk m.m. Detta är så jäkla tragiskt o jag sitter här o gråter, för Kim o hennes familj, anhöriga o vänners skull

Hoppas att han får ett låångt straff, men jag är inte så orolig ändå. Kommer PM ut i dagsljuset, så får han nog passa sig noga, finns nog väldigt många därute som vill att han ska få lida lika mycket som Kim gjorde.

Det fetade står inte i artikeln. Har du sett dokumentären, och är du säker på att mamman har sagt det där, och att du inte har drömt det? Om det är sant så var K tamejfan dummare än jag trodde.

Ett solklart fall av:

http://www.darwinawards.com/
Citera
2018-04-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
De nakna kvinnorna var väl bara i tecknade filmer..? Den autentiska mexikanska filmen där de jagar runt en kvinna och till slut skär halsen av henne, verkar ha handlat om en knarkuppgörelse. Den andra sydamerikanska filmen där de långsamt skär halsen av en ung flicka, vet jag inte, sammanhanget gick inte att avgöra från den korta snutten. MEN jag har svårt att tro att någon som producerar en film i syfte att producera en film och sälja, skulle göra en så dålig inspelning med smal bildruta, skakande och svängande kamera o.s.v.. Och detta gäller för övrigt den första filmen jag nämnde, den mexikanska, också.T.o.m. den värsta sadist måste vara desperat för att vilja betala pengar för dem... IS-videorna var IS-videor helt enkelt, där var syftet uppenbart.

"enda syfte att tortera och döda" - ja men de kan ju göra det för att varna andra hur det går, om man köper knark på krita och sedan inte betalar tillbaka. Och inte för att tjäna pengar på filmen. Nu orkar jag inte tjata om detta, om du fortfarande inte förstår.
Det rör sig inte om bara tecknade filmer när journalister och övriga som sett filmerna i rätten reagerar kraftigt och blir mycket illa berörda av att se dem, det är stor skillnad på tecknad och bra animering
Citera
2018-04-14, 11:16
Medlem
Honan6s avatar
När Madsen var en liten kille så drömde han om att bli sexuellt utnyttjad och bli filmad. - Varifrån kom inspirationen till dessa icke normala tankebilder?

När Madsen var 15 år försvann en japanska omärkligen och som sen hittas styckad i krokarna där Madsen rörde sig dagligen och experimenterade med plåtsaker. Japanskan hade märkliga skador i underlivet och polisen trodde då att de uppkommit av båtpropellrar.
- Var det då Madsen gjorde sin sexuella styckardebut med sin stora experimentlusta?

Madsen vill tänja gränser och saknar helt skuld- och skamkänslor. Han vill uppleva kittlingar och får det genom att göra farliga experiment - med plåtsaker och människor. Redan som 15-åring var han förslaget målmedveten och såg till att skaffa ämnen till sina raketprojekt genom att beställa varor i ett fiktivt företag.

Han har i en blogg beskrivit hur han är intresserad av vad som händer med en människa när hen vet att döden väntar - om de blir effektiva, låter logiken styra och agerar eller blir de lamslagna. Han har lyssnat på ett antal "Svarta-lådor-inspelningar" och konstaterar att det vanligaste sista ord piloterna säger är "Mamma...". Madsen berättade att han testat att utsätta sig för farliga saker för att se hur han agerade och han påstår sig bli rationell. Det räckte visst inte att använda sig själv längre.... - Undrar om han fick höra Kim säga "Mamma..."?

Madsen vill inte berätta om Kims död av hänsyn till hennes föräldrar "den är för hemsk". För honom är den bara intressant och han njuter av sin film han aldrig kommer glömma.

Det syns på flera bilder efter "räddningen" att han har avtrycksmärken på huvudet efter troligtvis en Go-pro och det finns ett minneskort någonstans.... Jag hoppas ingen hittar det och Madsen lär inte berätta var han gömde eller slängde kortet. Än tror han nog att han ska klara sig undan Förvaring och han är ju så rationell i sin egen bedömning när det uppstår allvarliga situationer. Han förstår att det är allvarligt nu, men han tar det med ro.
Citera
2018-04-14, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det rör sig inte om bara tecknade filmer när journalister och övriga som sett filmerna i rätten reagerar kraftigt och blir mycket illa berörda av att se dem, det är stor skillnad på tecknad och bra animering
Dessutom är det många animerade som är baserade på verkliga människor och därefter omvandlats till animation. Jag är själv animatör så jag vet hur det görs.
Senast redigerad av greyhoundbus 2018-04-14 kl. 11:41.
Citera
2018-04-14, 12:03
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Källa på det?

Åklagarn visade upp i rätten filmer på människor som mördas. På riktigt. Du snackar skit. Du vet ingenting.

Du kanske anar problemen med bevisa att något inte finns? Men du kan väl själv läsa på vad som faktiskt har hittats i snuffilmväg.

Filmerna som visades påstår jag är från uppgörelser melllan eller från kriminella i Sydamerika eller Mexiko.

Om det har förekommit en snuffilmring eller ens en snuffilm kan väl du i stället hitta någon enda nyhetsartikel om den? Vad har vi på snuff?
Senast redigerad av Clay Allison 2018-04-14 kl. 12:05.
Citera
2018-04-14, 12:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Vad menar du med att göra den filmen och inget annat? Hur ska man veta skillnaden. Snuff film betyder att mörda någon och filma det. Det är det jag pratar om inget annat. Oavsett om filmen harcett "manus".

Nix, detta har du helt enkelt missförstått. Läs på innan du börjar bräka om skitsnack.
Citera
2018-04-14, 12:15
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
När Madsen var en liten kille så drömde han om att bli sexuellt utnyttjad och bli filmad. - Varifrån kom inspirationen till dessa icke normala tankebilder?

När Madsen var 15 år försvann en japanska omärkligen och som sen hittas styckad i krokarna där Madsen rörde sig dagligen och experimenterade med plåtsaker. Japanskan hade märkliga skador i underlivet och polisen trodde då att de uppkommit av båtpropellrar.
- Var det då Madsen gjorde sin sexuella styckardebut med sin stora experimentlusta?

Madsen vill tänja gränser och saknar helt skuld- och skamkänslor. Han vill uppleva kittlingar och får det genom att göra farliga experiment - med plåtsaker och människor. Redan som 15-åring var han förslaget målmedveten och såg till att skaffa ämnen till sina raketprojekt genom att beställa varor i ett fiktivt företag.

Han har i en blogg beskrivit hur han är intresserad av vad som händer med en människa när hen vet att döden väntar - om de blir effektiva, låter logiken styra och agerar eller blir de lamslagna. Han har lyssnat på ett antal "Svarta-lådor-inspelningar" och konstaterar att det vanligaste sista ord piloterna säger är "Mamma...". Madsen berättade att han testat att utsätta sig för farliga saker för att se hur han agerade och han påstår sig bli rationell. Det räckte visst inte att använda sig själv längre.... - Undrar om han fick höra Kim säga "Mamma..."?

Madsen vill inte berätta om Kims död av hänsyn till hennes föräldrar "den är för hemsk". För honom är den bara intressant och han njuter av sin film han aldrig kommer glömma.

Det syns på flera bilder efter "räddningen" att han har avtrycksmärken på huvudet efter troligtvis en Go-pro och det finns ett minneskort någonstans.... Jag hoppas ingen hittar det och Madsen lär inte berätta var han gömde eller slängde kortet. Än tror han nog att han ska klara sig undan Förvaring och han är ju så rationell i sin egen bedömning när det uppstår allvarliga situationer. Han förstår att det är allvarligt nu, men han tar det med ro.

Så var är källan?
Citera
2018-04-14, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Tror att det är jag som i skämtlynne, med missad smiley, slängt ur mig att PM borde lobotomeras . Åtminstone att man borde ta bort den där "inre filmen" han har i sin hjärna av allt det hemska han gjort med Kim.

Lobotomi slutade man med i mitten på 1960-talet.

Elchocker är den moderna formen av lobotomi. Betydligt mildare. Hade en paranoid schizofren bekant som fick det ganska ofta. Hon VILLE själv ha det. när hon mådde som allra sämst.
Citera
2018-04-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du kanske anar problemen med bevisa att något inte finns? Men du kan väl själv läsa på vad som faktiskt har hittats i snuffilmväg.

Filmerna som visades påstår jag är från uppgörelser melllan eller från kriminella i Sydamerika eller Mexiko.

Om det har förekommit en snuffilmring eller ens en snuffilm kan väl du i stället hitta någon enda nyhetsartikel om den? Vad har vi på snuff?

Finns postat exempel. Och jag är inte intresserad av att diskutera detta med t ex dig ÅK visade uppenbarligen filmer i rätten på filmer där människor mördades på riktigt.
Citera
2018-04-14, 13:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Dessutom är det många animerade som är baserade på verkliga människor och därefter omvandlats till animation. Jag är själv animatör så jag vet hur det görs.

Jo det är säkert så. Det är några som har kidnappat tio kvinnor, trätt dem på pålar och halshuggit dem inför filmkameran. Och efteråt har tecknare satts att teckna över filmrutorna så att det ska se animerat ut..? Du måste tänka innan du skriver!

Citat:
Finns postat exempel. Och jag är inte intresserad av att diskutera detta med t ex dig ÅK visade uppenbarligen filmer i rätten på filmer där människor mördades på riktigt.

Du förstår ju inte vad man skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Elchocker är den moderna formen av lobotomi. Betydligt mildare. Hade en paranoid schizofren bekant som fick det ganska ofta. Hon VILLE själv ha det. när hon mådde som allra sämst.

Fast M mår ju inte dåligt, så jag ser inte vad det här har med honom att göra. Tvärtom verkar han vara väldigt stabil, med stadiga nerver.
Citera
2018-04-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jo det är säkert så. Det är några som har kidnappat tio kvinnor, trätt dem på pålar och halshuggit dem inför filmkameran. Och efteråt har tecknare satts att teckna över filmrutorna så att det ska se animerat ut..? Du måste tänka innan du skriver!

Du förstår ju inte vad man skriver.

Fast M mår ju inte dåligt, så jag ser inte vad det här har med honom att göra. Tvärtom verkar han vara väldigt stabil, med stadiga nerver.

Jag vet att det är så.
Citera
2018-04-14, 14:07
Medlem
Merwinnas avatar
Ni som har tillgång till danska TV2 Play. Skulle någon kunna kolla igenom den här intervjun med K:s föräldrar och se om det stämmer som Pita 55 påstår. Att mamman säger att K inte gjorde någon research i förväg - ens genom Google - innan hon träffade sina intervjupersoner..?

https://play.tv2.dk/programmer/magasiner/serier/station-2/interview-med-kim-walls-foraeldre-154004/?cid=tv2.dk:Station+2%3A+Interview+med+Kim+Walls+f or%C3%A6ldre:sektion-tv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in