Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Du är ju helt korkad och behöver träna läsförståelse. Jag föreslår att du själv läser allt som framkommit i tex EB live och inte förolämpar min intelligens å det grövsta. Det räcker att man läser dina tidiga inlägg i tråden för att få en uppfattning om var du befinner dig. Du trodde ju på multipla gärningsmän och någon som kommit förbi i båt? Hahaha.
Madsen är psykopat, inte skämtsam.
Han uttryckte klart att han inte är en gammal zoofil.
Sedan kom han med det putslustiga tillägget "Om inte hunden gillar det". Förmodligen med ett stort leende på läpparna till den förhörande henpsykologen. För hur skulle en hund kunna skälla fram att den gillar zoofiler?
Nej all tro att PM skulle tända på sådant är egna psykologiska projektioner. Hade PM läst ditt inlägg så hade han sagt som han sa till åklagaren "Jag är bekymrad över hur du tänker"
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Testar engelska på dig då det finns ett bärande ord inledningsvis:
unless the dog thinks it's nice.
Han kan säkert sätta på ett avgasrör om han blir sugen, som nån skrev så fyndigt. Han är allätare inom sex - kanske ordagrant?
För övrigt försöker han givetvis konstant tona ner sin dominans och morbiditet och med tanke på hans hårddisk med allt från pedofili till annat stört så det behöver man nog inte fundera värst kring den mannen.
Unless= "med mindre" på svenska.
En humoristisk twist bara som blivit en trådsanning. Hundar skäller ju inte fram sina sexuella preferenser till matte.
Fyra älskarinnor och en kvinnlig advokat hade naturligtvis aldrig ställt upp för en gammal zoofil. Det är ett mycket tungt bevis.
Nej han är djurvän, kattälskare och inte zoofil. Det finns foto på honom med katt.
Och ska fällas för griftefridsbrott som han erkänt