2018-04-10, 13:10
Medlem
Orkar inte läsa igenom alla inlägg, så hoppas på en snäll medmänniska som kan hjälpa mig med följande . Det pratas om hemmagjorda p-filmer, är det någon som vet hur dessa filmer ut spelar sig ? Vanilj sex eller hårda tag? Genom åren har jag råkat se sjuka jävla klipp på internett. Snuff och konstig porr. Så att ondska finns visste jag redan. Kan intyga att en vän haft sex med kim, och hon var inte alls lagd på bdsm hållet. Så alla som säger det började som en knivlek kan stänga kak hålet.
Citera
2018-04-10, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Otroligt dum fråga.

Raden av spåniga grejer som PM säger och gör, får mig att undra om han har fått nån hjärnskada, pga kemikalier i hangaren, strypsex osv...

Upprepad syrebrist är inte bra för hjärnan, och strypsex är ingen lek.

Huruvida PM haft strypsex vet jag iofs inte.

Han råkade ju ut för en olycka för ett par år sen, med nån hjärnskakning (hjärnskada?) som följd. Fan vet vad som hände i hans skalle då. Han blev ju än märkligare och mer svår att umgås med enligt hans praktikanter och närstående i projektet.
Med tanke på hans faiblesse för bdsm så har han med all säkerhet haft strypsex och andra märkligheter för sig. Fast han kanske bara gillar att utöva på andra och inte riskera själv, feg som han är.

Han har säkert ett tekniskt kunnande och har intelligens nog att lösa svårare problem i tekniska frågor. Men den sociala intelligensen samt den intelligens som krävs i konsekvenstänkande har han definitivt inte.
Senast redigerad av Chess77 2018-04-10 kl. 13:15.
Citera
2018-04-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chess77
Han råkade ju ut för en olycka för ett par år sen, med nån hjärnskakning (hjärnskada?) som följd. Fan vet vad som hände i hans skalle då. Han blev ju än märkligare och mer svår att umgås med enligt hans praktikanter och närstående i projektet.
Med tanke på hans faiblesse för bdsm så har han med all säkerhet haft strypsex och andra märkligheter för sig. Fast han kanske bara gillar att utöva på andra och inte riskera själv, feg som han är.

Han har säkert ett tekniskt kunnande och har intelligens nog att lösa svårare problem i tekniska frågor. Men den sociala intelligensen samt den intelligens som krävs i konsekvenstänkande har han definitivt inte.

Ja, han har säker testat det mesta i S/M-djungeln, och olyckan är ju dokumenterad...

Sen kan man ju undra om han har impulsproblem och svårigheter med överblick, som andra autister...

En snubbe som inte kan argumentera i flera led (enligt hans biograf) är ju knappast nån stjärna som styckmördare heller.

Ja du, gåtan Madsen blir aldrig löst...
Citera
2018-04-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Nej, det är omöjligt tror jag.
Men det är ju klart, om han räknade med att alla skulle tro på att han satt henne i land så hade ju ingen haft anledning att gå igenom ubåten heller.
Citera
2018-04-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Men det är ju klart, om han räknade med att alla skulle tro på att han satt henne i land så hade ju ingen haft anledning att gå igenom ubåten heller.
Men om han räknade med att bli trodd, varför sänkte han båten då tro? Insåg han att han aldrig i livet skulle kunna städa ur allt blod? Frågan är när det beslutet togs.
Citera
2018-04-10, 14:56
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chess77
Men om han räknade med att bli trodd, varför sänkte han båten då tro? Insåg han att han aldrig i livet skulle kunna städa ur allt blod? Frågan är när det beslutet togs.
För att de ropade över radion. Menar jag☺️
Citera
2018-04-10, 15:16
Medlem
Citat:
För att de ropade över radion. Menar jag☺️

Dessutom saknades fortfarande Kim Wall, så självklart skulle polisen kräva att få titta igenom ubåten. Att sänka den tjänade nog mest till att vinna tid att tänka ut hur han skulle klara sig ur denna knipa. Den tanken hade nog aldrig svävat genom hans huvud, att han skulle kunna åka dit.
Citera
2018-04-10, 15:17
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Du är ju helt korkad och behöver träna läsförståelse. Jag föreslår att du själv läser allt som framkommit i tex EB live och inte förolämpar min intelligens å det grövsta. Det räcker att man läser dina tidiga inlägg i tråden för att få en uppfattning om var du befinner dig. Du trodde ju på multipla gärningsmän och någon som kommit förbi i båt? Hahaha.

Madsen är psykopat, inte skämtsam.
Han uttryckte klart att han inte är en gammal zoofil.

Sedan kom han med det putslustiga tillägget "Om inte hunden gillar det". Förmodligen med ett stort leende på läpparna till den förhörande henpsykologen. För hur skulle en hund kunna skälla fram att den gillar zoofiler?

Nej all tro att PM skulle tända på sådant är egna psykologiska projektioner. Hade PM läst ditt inlägg så hade han sagt som han sa till åklagaren "Jag är bekymrad över hur du tänker"
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Testar engelska på dig då det finns ett bärande ord inledningsvis:
unless the dog thinks it's nice.

Han kan säkert sätta på ett avgasrör om han blir sugen, som nån skrev så fyndigt. Han är allätare inom sex - kanske ordagrant?

För övrigt försöker han givetvis konstant tona ner sin dominans och morbiditet och med tanke på hans hårddisk med allt från pedofili till annat stört så det behöver man nog inte fundera värst kring den mannen.
Unless= "med mindre" på svenska.

En humoristisk twist bara som blivit en trådsanning. Hundar skäller ju inte fram sina sexuella preferenser till matte.

Fyra älskarinnor och en kvinnlig advokat hade naturligtvis aldrig ställt upp för en gammal zoofil. Det är ett mycket tungt bevis.

Nej han är djurvän, kattälskare och inte zoofil. Det finns foto på honom med katt.

Och ska fällas för griftefridsbrott som han erkänt
Citera
2018-04-10, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Nja Ted Bundy hade ju en flickvän som hade en dotter. Han stack ut på nätterna osv reagerade aggressivt när hon hittade några souvenirer och ifrågasatte vad det var. Så intresset låg att kvinnorna inte ses som människor utan objekt.

En psykopat gör aldrig något gott för andra människor om de inte själv kan vinna något på det. Det altruistiska tänket finns inte hos dem över huvud taget. Eftersom det är känslor inblandade. Vilket inte psykopaten har. Jo, vissa "känslor" har de - vrede, avund och aggressivitet, bland annat.
Citera
2018-04-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Han uttryckte klart att han inte är en gammal zoofil.

Sedan kom han med det putslustiga tillägget "Om inte hunden gillar det". Förmodligen med ett stort leende på läpparna till den förhörande henpsykologen. För hur skulle en hund kunna skälla fram att den gillar zoofiler?

Nej all tro att PM skulle tända på sådant är egna psykologiska projektioner. Hade PM läst ditt inlägg så hade han sagt som han sa till åklagaren "Jag är bekymrad över hur du tänker"
Unless= "med mindre" på svenska.

En humoristisk twist bara som blivit en trådsanning. Hundar skäller ju inte fram sina sexuella preferenser till matte.

Fyra älskarinnor och en kvinnlig advokat hade naturligtvis aldrig ställt upp för en gammal zoofil. Det är ett mycket tungt bevis.

Nej han är djurvän, kattälskare och inte zoofil. Det finns foto på honom med katt.

Och ska fällas för griftefridsbrott som han erkänt

Katt var aldrig inkluderad, det har du rätt i.

Maila över de tunga bevisen till advokaten.
Citera
2018-04-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Orkar inte läsa igenom alla inlägg, så hoppas på en snäll medmänniska som kan hjälpa mig med följande . Det pratas om hemmagjorda p-filmer, är det någon som vet hur dessa filmer ut spelar sig ? Vanilj sex eller hårda tag? Genom åren har jag råkat se sjuka jävla klipp på internett. Snuff och konstig porr. Så att ondska finns visste jag redan. Kan intyga att en vän haft sex med kim, och hon var inte alls lagd på bdsm hållet. Så alla som säger det började som en knivlek kan stänga kak hålet.
väntar fortfarande på svar
Citera
2018-04-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
väntar fortfarande på svar
Det har inte framkommit vad som fanns på de hemmagjorda filmerna så vitt jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in