2018-04-10, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
I ett avgasrör? Hahaha. Ursäkta.
PM är så horribel och gränslös man kan misstro denna om vad som helst.

Ingenting är omöjligt! Har sett en film på Facebook där just ett avgasrör på en bil kommer till användning... Tror dock inte det var PM i just den filmen.

Tror för övrigt samma som flera här, PM har filmat det hela. Detta är något han inte kunde missa att ha bevarat på film. Jag hoppas innerligt minneskortet hittas. Samtidigt som det är så vidrigt alltsammans så jag fattar inte att någon normal människa ska klara titta på innehållet.
Citera
2018-04-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Pläderingen har så klart en viss betydelse, annars skulle den inte finnas, men relativt liten skulle jag ändå påstå, i denna typ av domstol. Men det skulle vara intressant att få veta varifrån denna information kommer, om den danska pläderingens stora betydelse. Det florerar en sådan enorm mängd "grundlösa" påståenden i tråden sista tiden, till vilka det inte finns några som helst referenser. Ett fåtal personer som börjar sprida alla möjliga vilda påhitt som framförs som fakta, helt utan grund. Så det vore trevligt med någon form av belägg.

Det var GW som med emfas (jag VET) påstod att det ÄR så i TV4 nyhetsmorgon.
Citera
2018-04-10, 11:51
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det var 20:15 hon skickade SMS:et om att de skulle "gå ner", alltså dyka med ubåten.
Helt korrekt (blev en liten förväxling betr. sms-tider och hypotetiskt sms-innehåll).

Det var en tysk turist som tog det första fotot, efter att de seglat ut.
https://ekstrabladet.dk/112/politi-om-ubaadsmysteriet-vi-har-et-komplet-radar-track-af-ubaaden/6801260

Den exakta tiden för avfärd är inte fastställd vilket skulle kunna innebära att PM skickade sitt mms precis innan KW hunnit fram till plåtlådan. - Annars har han väl efter hennes ombordstigning i princip ha kunnat skicka vad som helst; t.ex. en bild på sin nekrofila katt som han velat att hon skulle spara i sin mobil - eller varför inte en bild på Fessor när han som bäst lekt med en liten död mus? - Eller en bild på hur han iförd storblommigt förkläde och gasmask står i sitt kök och lagar raketsoppa.
Citera
2018-04-10, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
https://www.tv2.no/v/1317766/

Den här videon hittade jag på tyska sidan. De tror att denna bild är när PM kom mycket nära AIDA ! Kim är helt själv uppe i tornet o man kan ju fråga sig vad PM håller på med?

Han förbereder för dykning/tortyren och har halat flaggan.
Citera
2018-04-10, 12:08
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Han förbereder för dykning/tortyren och har halat flaggan.
Brukade han ha flaggan hissad annars? Det är så djävla f****** groteskt.
Citera
2018-04-10, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka

Japp.
Citera
2018-04-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Hmm... man kan nog inte kan ha nån flagga hissad när man dyker? Och själva dyket var ju planerat enl Kims utsago via sms.
Citera
2018-04-10, 12:16
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chess77
Hmm... man kan nog inte kan ha nån flagga hissad när man dyker? Och själva dyket var ju planerat enl Kims utsago via sms.

Kanske en boj med flagga, liksom dykare.
Citera
2018-04-10, 12:24
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Kanske en boj med flagga, liksom dykare.

Ja, med tanke på att 'ubåten' mest bara kan sjunka och lägga sig på botten är det väl klokt att markera den med en boj.
Citera
2018-04-10, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ja, med tanke på att 'ubåten' mest bara kan sjunka och lägga sig på botten är det väl klokt att markera den med en boj.

Han hade ingen sådan. PM var en genuin risktagare och spänningssökare.
Citera
2018-04-10, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Även om han haft det, så skulle han defintivt inte ha det denna gången. Han ville absolut inte bli hittad den här gången. Han frågade ju också polisen (när han kom i land?) om man kunde spåra rutten ubåten tagit under natten.
Citera
2018-04-10, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chess77
Även om han haft det, så skulle han defintivt inte ha det denna gången. Han ville absolut inte bli hittad den här gången. Han frågade ju också polisen (när han kom i land?) om man kunde spåra rutten ubåten tagit under natten.

Otroligt dum fråga.

Raden av spåniga grejer som PM säger och gör, får mig att undra om han har fått nån hjärnskada, pga kemikalier i hangaren, strypsex osv...

Upprepad syrebrist är inte bra för hjärnan, och strypsex är ingen lek.

Huruvida PM haft strypsex vet jag iofs inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in