2018-04-07, 14:03
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Men du har skrivit att det, i alla fall tidigare, inte var helt ovanligt att tjejer besökte din profil och tog första kontakt, så helt tokig kan du inte se ut.

Det ultimata är att haffa en tjej redan i gymnasiet innan de har kommit ut i den riktiga världen och insett vilket värde deras fitta har.

Jag fick sjukt bra respons när jag laddade upp mina bilder, 3-5 månader efter dog den effekten ut totalt.
Citera
2018-04-07, 14:09
Medlem
Klopeks avatar
Ställde in badoo på Filippinerna. Där kan vi snacka matchningar. Nya konversationer varje dag. Hinner inte ens läsa allt eller konversera med alla. 10-15 nya konversationer varje dag utan att jag ens behövt skriva till någon brud.

Nu tror säkert alla att det är prostituerade. Nej nej. Helt vanliga tjejer som vill hänga med en vit svensk man som ser ok ut med bra kropp. Är jag en 6a i Sverige och ointressant för likasinnade tjejer på min nivå så är jag en 8-10a i Filippinerna och "likvärdiga" tjejer vill träffa mig.

Enda som är självklart där borta är att mannen bjuder på mat etc. Säg den svenska tjej som hade accepterat det? Väldigt okomplicerat där borta. Som ett paradis medans sverige är en hemorrojd och helvetet på jorden.

Det är inga dussintjejer som skriver säkert minst 30% är enligt mig på övre skalan.

Blir att planera in en resa till Filippinerna och dejta så mycket jag orkar och hinner. Alla som klagar på brudar i Sverige upptäck världen utanför vårat skruvade land. Sverige är efterblivet på dejtingscenen.

Nu är detta bara ett exempel jag hade lika gärna kunnat ställa in på Ukraina eller valfritt land men söker man sol, havet och fina tjejer är det ultimat att resa till Asien för att slippa genustrams, feminism etc. Tjejerna där vet inte ens vad feminnism är för något. Där borta är du man och hon kvinna och så är det bra med det utan att resonera mer kring det.
Citera
2018-04-07, 17:14
Avslutad
Jag är den absolut bästa på att skriva öppningsmejl och lära känna tjejer online. Några komplimanger jag fick nyligen "jag blev verkligen rörd" "du skrev så omtänksamt" och "you blew me away med ditt brev"

Jag har blivit en sann mästare på detta eftersom jag har tvingats hålla på så jävla länge. Har även skapat min egen dejtingmetod och semi-strukturerad intervju som är brilliant.

Men likt förbannat är tjejerna enormt sega att få ut på dejt. Det är riktigt illa ute för killar i Sverige. Det är ett fenomen som måste dokumenteras noggrant som ett bevis på att tredje-vågs feminismen är ett hot mot samhället och mänskligheten.

Det jag känner jag blir dömd för mest är mitt utseende. Topp-profil och riktigt skicklig som sagt på att skriva brev. Men dessvärre är jag född som en vanlig kille med lite nördigare drag. Kan tillägga att jag fortfarande är knullbar och har haft långa förhållanden. Har dock inte de grova maskulina dragen som är nödvändiga för tinder och kan inte odla skägg. Svenska tjejer är så otroligt ytliga.

De få gånger tjejerna svarar varför de dissar så är det samma visa "du är inte min typ" = du är inte snygg nog för mig eller "det klickade inte" = det klickade inte i min fitta.

End rant.
Senast redigerad av Vistula 2018-04-07 kl. 17:18.
Citera
2018-04-07, 17:22
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Jag är den absolut bästa på att skriva öppningsmejl och lära känna tjejer online. Några komplimanger jag fick nyligen "jag blev verkligen rörd" "du skrev så omtänksamt" och "you blew me away med ditt brev"
Knappast komplimanger om du har annat mål än att vara "en fin kille att vara vän med". Att de är sega på date är väl för att intresset inte finns där för något sådant, men du är trevlig att skriva med när tristessen faller på.
Citera
2018-04-07, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Knappast komplimanger om du har annat mål än att vara "en fin kille att vara vän med". Att de är sega på date är väl för att intresset inte finns där för något sådant, men du är trevlig att skriva med när tristessen faller på.

Det du beskriver är för lågt-vibererande och WT. En seriös kille ska absolut inte anspela på sex så pass tidigt. Det handlar om bygga en connection med tjejen. Att hitta kommonaliteter.

Jag har sett killar som skriver efter "the game" är precis samma pack i högstadiet och gymnasiet som jag aldrig klickade med. Jag söker mogna tjejer, gärna lite blygare. Krogluder och tinderbrudar har jag inget intresse av.
Citera
2018-04-07, 17:34
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Det du beskriver är för lågt-vibererande och WT. En seriös kille ska absolut inte anspela på sex så pass tidigt. Det handlar om bygga en connection med tjejen. Att hitta kommonaliteter.
Sen sitter du där som den fina vän du är.
Citera
2018-04-07, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Sen sitter du där som den fina vän du är.

Ja då gör jag väl det. Har haft mina ONS. Sex utan kärlek och känslor är totalt meningslöst.
Citera
2018-04-07, 23:21
Medlem
R.Bloodworths avatar
Roligast var när jag skrev till en tjej på HP för tre dagar sedan. Hon har ingen presentationstext, och jag inleder med en god kväll, hoppas din dag varit bra, berättar lite om mig och frågar om hon vill berätta lite om sig.

Det här är svaret jag får...notera, hon har ingen profiltext.

"Jag svarar bara för att ge dig ett tips. Jag har en LÅNG text som du hade läst om du hade brytt dig. Tänk på det nästa gång du ska göra massutskick. Suger dina meddelanden lovar jag att du inte får många svar. Ha det fint"

Jag skriver tillbaka till henne och säger att hon inte behöver vara dryg, att det inte var ett massutskick och att hon inte har någon text på profilen, hon svarade inte tillbaks på det.
Citera
2018-04-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Ställde in badoo på Filippinerna. Där kan vi snacka matchningar. Nya konversationer varje dag. Hinner inte ens läsa allt eller konversera med alla. 10-15 nya konversationer varje dag utan att jag ens behövt skriva till någon brud.

Nu tror säkert alla att det är prostituerade. Nej nej. Helt vanliga tjejer som vill hänga med en vit svensk man som ser ok ut med bra kropp. Är jag en 6a i Sverige och ointressant för likasinnade tjejer på min nivå så är jag en 8-10a i Filippinerna och "likvärdiga" tjejer vill träffa mig.

Enda som är självklart där borta är att mannen bjuder på mat etc. Säg den svenska tjej som hade accepterat det? Väldigt okomplicerat där borta. Som ett paradis medans sverige är en hemorrojd och helvetet på jorden.

Det är inga dussintjejer som skriver säkert minst 30% är enligt mig på övre skalan.

Blir att planera in en resa till Filippinerna och dejta så mycket jag orkar och hinner. Alla som klagar på brudar i Sverige upptäck världen utanför vårat skruvade land. Sverige är efterblivet på dejtingscenen.

Nu är detta bara ett exempel jag hade lika gärna kunnat ställa in på Ukraina eller valfritt land men söker man sol, havet och fina tjejer är det ultimat att resa till Asien för att slippa genustrams, feminism etc. Tjejerna där vet inte ens vad feminnism är för något. Där borta är du man och hon kvinna och så är det bra med det utan att resonera mer kring det.

Trodde du överdrev om Filipinerna, men nej jag satte på fake-GPS i Manilla över natten och vaknade till 10+ nya likes och då är inte ens det peak time där borta.

Fler likes overnight där än i Stockholm på en månad. Kan erkänna att mina bilder är kassa dock, bara ett par selfies i låg kvalitet.
Citera
2018-04-08, 12:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartraith
Trodde du överdrev om Filipinerna, men nej jag satte på fake-GPS i Manilla över natten och vaknade till 10+ nya likes och då är inte ens det peak time där borta.

Fler likes overnight där än i Stockholm på en månad. Kan erkänna att mina bilder är kassa dock, bara ett par selfies i låg kvalitet.
Men det är väl inget oväntat? Tycker att det är självklart att filippinskorna hugger på varje rik, vit europeisk man de ser på sajten.
Citera
2018-04-08, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Men det är väl inget oväntat? Tycker att det är självklart att filippinskorna hugger på varje rik, vit europeisk man de ser på sajten.

Absolut finns golddiggers där också, men bara att vara "exotisk" och vältränad gör nog en del för riktig attraktion.
Citera
2018-04-08, 13:56
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Roligast var när jag skrev till en tjej på HP för tre dagar sedan. Hon har ingen presentationstext, och jag inleder med en god kväll, hoppas din dag varit bra, berättar lite om mig och frågar om hon vill berätta lite om sig.

Det här är svaret jag får...notera, hon har ingen profiltext.

"Jag svarar bara för att ge dig ett tips. Jag har en LÅNG text som du hade läst om du hade brytt dig. Tänk på det nästa gång du ska göra massutskick. Suger dina meddelanden lovar jag att du inte får många svar. Ha det fint"

Jag skriver tillbaka till henne och säger att hon inte behöver vara dryg, att det inte var ett massutskick och att hon inte har någon text på profilen, hon svarade inte tillbaks på det.

Haha! Tycker detta är väldigt signifikativt för nätdejting. Antingen är det hård attityd eller korta och dryga svar. Till tjejers försvar dock får de så jävla mycket skit och spam i sina inkorgar så deras situation är hopplös på ett helt annat sätt.

Det ironiska är ju att det obviously finns en lucka i marknaden för dejtingappar.

Tänker följande upplägg:

1. Alla laddar upp en generisk ansiktsbild rakt framifrån som måste vara tagen via appen. Det vill säga, inga filter å skit tillåts.
2. Man väljer vilken kroppstyp man har utifrån mallar. Man kan anmäla någon för falsk marknadsföring efter dejt.
3. Personlighetstest och vad man söker (knull, förhållande, ålder, location ex.)

Först sveper man på 500 ansikten så algoritmen hajar vilken typ av utseende man gillar, samtidigt rankas ens eget utseende i samma veva. Sedan görs matchningar utifrån bådas preferenser. Notera att steg 1-2 kommer neutralisera en stor del av problematiken för nätdejting, dvs inflation i tjejers utseende.

Sedan får/har man alltid konstant 3 matchningar som man antingen kan ha markerade att man vill behålla, eller så får man byta ut dom när man vill. (typ om de inte svarar, är fula etc) Typ som att sitta på en hand i poker.

Tjejer får vara med gratis, killar måste betala 199 spänn i månaden.

Finns det någon programmerare som kan sy ihop detta? Jag kan gå in med stålar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in