Citat:
De flesta unga snygga är dessvärre rädda för att göra något sådant. Eller så ser de apparna bara som bekräftelse och tidsfördriv.
Så har det varit för mig närmare 20 gånger sedan 2019. Hon kommit till mig eller jag till henne. Setts första gången IRL på järnvägsstation eller flyplatsen, sen åkt och handla mat på affären å sen hem, till henne eller mig för gemensam matlagning, stöta lite på varann vid grytorna, tjuvsmaka på vinet medan maten går färdigt, sedan avnjuta det hela med levande ljus.
Några gånger har vi setts första gången i en för oss båda okänd stad, där vi bokat gemensamt hotellrum och sas "gjort stan" en eller två kvällar.
Kvinnor som inte törs annat än en fika på stan kan du dissa direkt, finns ingen mening att träffas. Kärlek uppstår inte ur rädsla, en rädd person klickar det inte för.
Men jag har också kört tio mil i snudd på snöstorm hem till henne, å sen vågade hon inte öppna dörren. Gör hon det mot fel kille..
Några gånger har vi setts första gången i en för oss båda okänd stad, där vi bokat gemensamt hotellrum och sas "gjort stan" en eller två kvällar.
Kvinnor som inte törs annat än en fika på stan kan du dissa direkt, finns ingen mening att träffas. Kärlek uppstår inte ur rädsla, en rädd person klickar det inte för.
Men jag har också kört tio mil i snudd på snöstorm hem till henne, å sen vågade hon inte öppna dörren. Gör hon det mot fel kille..
Min strategi från och med nu är att fråga direkt om de vill ta ett glas. Orkar inte längre skriva romaner för att sedan bli ghostad från ingenstans. Då är det bättre att vara pang på direkt, så vet man om hon ville eller inte från första början och sparar energi och tid på köpet. Har faktiskt lett till framgång för mig de få gångerna jag gjort det. Antagligen för att man sticker ut från alla andra tråkiga män. Dessutom tror jag inte tjejer orkar sitta och skriva dagarna i ända.
Hotell och laga mat verkar kosta mer än ett simpelt barhäng med aktivitet (bowling, biljard). Man kanske ska helt enkelt blåsa av dejten efter 45 minuter om man känner att det inte klickar och därmed spara pengar det viset. Misstaget många män gör är att tro att hon kommer börja gilla dig efter att du hällt en massa drinkar i henne.
Det konstiga här var att det klickade som fan med henne. Eller så var hon bara jävligt bra på att spela och ge dubbla signaler. Man märker om en tjej inte diggar en. Pengarna är egentligen skitsamma i sammanhanget.