2018-04-07, 19:15
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Så jävla låg nivå bara när det enbart är twitter och statlig propaganda på denna tråd. För min del hejar jag på den syriska befolkningen och tycker naturligtvis synd om dem som ser ut att få utstå en fortsatt framtid med despoten Assad. Men inte fan vill jag heller se dem ledas av islamistiska dårar, jävla skitländer helt enkelt som inte lyckas avla fram vettigt folk i gemen. Det stora undantaget i regionen är naturligtvis Israel, går inte ens att jämföra med övriga u-länder och kretiner
Jag har länge undrat varför du inte själv citerar källor som du anser är bra. Du vill bara gnälla, eller hur?
Citera
2018-04-07, 19:17
Medlem
Citat:
Så jävla låg nivå bara när det enbart är twitter och statlig propaganda på denna tråd. För min del hejar jag på den syriska befolkningen och tycker naturligtvis synd om dem som ser ut att få utstå en fortsatt framtid med despoten Assad. Men inte fan vill jag heller se dem ledas av islamistiska dårar, jävla skitländer helt enkelt som inte lyckas avla fram vettigt folk i gemen. Det stora undantaget i regionen är naturligtvis Israel, går inte ens att jämföra med övriga u-länder och kretiner

Israel beter sig inget vidare de heller met tanke på palestiniernas situation. Men länderna runtomkring är bara för sorgliga.
Citera
2018-04-07, 19:28
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseD
Israel beter sig inget vidare de heller met tanke på palestiniernas situation. Men länderna runtomkring är bara för sorgliga.

Palestinierna beter sig för fan inte överhuvudtaget. De röstar fram en terrororganisation att föra deras talan. Som lök på laxen springer de runt och knivhugger hyggligt folk på byn. Kanske lite lätt generaliserande men jag förstår verkligen israelernas konstanta vaksamhet (och emellanåt tyvärr övervåld) men det finns inget alternativ. Sänker Israel garden en enda sekund så dränker araberna landet i blod. Sorgligt men sant
Citera
2018-04-07, 19:43
Medlem
Citat:
Sunni-Shia kommer att kriga tills solen slocknar. Hopplöst ociviliserat pack

Men vem fan ger dem vapen? Det är den stora frågan. Har fortfarande inte riktigt klart för mig vem som betalade för ISIS Toyota-karavaner. Att folk i de där länderna inte klarar av att hålla sams är känt sedan evigheter. Så fort de ser en öppning i att slåss då gör de det. Och det här har några araber lärt mig. Same shit i Afghanistan.
Citera
2018-04-07, 20:30
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Men vem fan ger dem vapen? Det är den stora frågan. Har fortfarande inte riktigt klart för mig vem som betalade för ISIS Toyota-karavaner. Att folk i de där länderna inte klarar av att hålla sams är känt sedan evigheter. Så fort de ser en öppning i att slåss då gör de det. Och det här har några araber lärt mig. Same shit i Afghanistan.

Toyota säger du? Nå det är ju då helt solklart att Japan står bakom dessa illfeningar. Lika kristallklar analys brukar idioterna på denna tråd komma med (som de blir matade av twitter, sana osv)
Citera
2018-04-07, 20:46
Medlem
Citat:
Toyota säger du? Nå det är ju då helt solklart att Japan står bakom dessa illfeningar. Lika kristallklar analys brukar idioterna på denna tråd komma med (som de blir matade av twitter, sana osv)

Här drar jag slutsatsen att du inte följt framfarten av ISIS och deras utrustning. Adios.
Citera
2018-04-07, 20:54
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Här drar jag slutsatsen att du inte följt framfarten av ISIS och deras utrustning. Adios.

Du tillhör då antagligen bunten foliehattar som inte inser vilket enormt vapenlager de kom över iom Mosul. Så jo adios idiot
Citera
2018-04-07, 20:57
Medlem
Citat:
Du tillhör då antagligen bunten foliehattar som inte inser vilket enormt vapenlager de kom över iom Mosul. Så jo adios idiot

Nja. Nu var det så att de åkte till Mosul i en Toyota-karavan. Så de måste ha plockat upp bilarna någon annanstans.
Citera
2018-04-07, 21:00
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Nja. Nu var det så att de åkte till Mosul i en Toyota-karavan. Så de måste ha plockat upp bilarna någon annanstans.

Nog för att hela Mellanöstern kan betraktas som u-länder men jag tror faktiskt att det finns bilhandlare där. Och Toyota är kanske nytt för dig men det är ungefär världens största bilmärke.
Citera
2018-04-07, 21:11
Medlem
Citat:
Nog för att hela Mellanöstern kan betraktas som u-länder men jag tror faktiskt att det finns bilhandlare där. Och Toyota är kanske nytt för dig men det är ungefär världens största bilmärke.

Uppenbarligen har du inte hängt med. Om de hade länsat olika bilhandlare på vägen, vilket de säkert gjorde, så skulle de inte kunnat ha den långa kolonnen av fräscha vita toyotas som de färdades med. De hade haft ett lapptäcke av olika fordon i olika skick. Eller så var de smarta och samlade ihop alla nya toyotas från alla återsäljare som de länsade under vägen. Men det var jävligt många. Inte 10, snarare över hundra, vad man kunde se. Så jag väntar fortfarande på en förklaring.
Citera
2018-04-07, 21:25
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Uppenbarligen har du inte hängt med. Om de hade länsat olika bilhandlare på vägen, vilket de säkert gjorde, så skulle de inte kunnat ha den långa kolonnen av fräscha vita toyotas som de färdades med. De hade haft ett lapptäcke av olika fordon i olika skick. Eller så var de smarta och samlade ihop alla nya toyotas från alla återsäljare som de länsade under vägen. Men det var jävligt många. Inte 10, snarare över hundra, vad man kunde se. Så jag väntar fortfarande på en förklaring.

Du har snöat in dig på nåt fullkomligt irrelevant. Men ändå lite intresserad av dina teorier kring detta?
Citera
2018-04-07, 22:45
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Jo, han är en terrorist och har varit terroristledare för PYD som har former av terroristiska element inom organisationen. Stämplade av CIA dessutom.
.

Okej du är helt efterbliven som inte svarade på ett skit utan bara slingrade dig och spydde ut påståenden återigen som är klara lögner.

Jag ska göra det enkelt för dig

Du säger att kurdiska ledaren Salih Muslim som reser i detta nu inom Europa och träffar politiker här och är samma f.d.ledare av Syriens största kurdiska parti PYD, du säger att han är en terrorist.

1. Ge källa på att han är terrorist stämplad/förklarad. Förutom av dig och Erdogan där allt är terrorism från journalister till ett barn som kränker honom.

Vi som är insatta vet att ditt påstående är en lögn, hyckleri/hycklare och lögner/lögnare går hand i hand vilket du bevisat återigen.

Salih Muslim är inte terrorist stämplad av ens Syrien/Assad, inte av USA, Nato, FN, Europa, Ryssland, Iran, Afrika, Sydamerika etc, så kom med källa om du kan visa nu att du talar sanning och inte är en lögnare rakt igenom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in