Angående White Helmets:
Kanske jag som tänkte fel här, med följande Tweet:
Citat:
The #White_House knows that the #White_helmets are #CIA and #Mossad. The number smuggled by #Israel is 3000: The first 800 are non-Arab foreigners and 2200 are from #KSA and #UAE
http://breakingnews.sy/ar/article/103965.html
Länken är på arabiska så den fattar jag inte.
Men tolkade det som de evakueras via Jordan - Israel och sedan 800 till Canada, Germany och UK (eller Väst/Israel) då och de andra 2200 vidare till KSA/UAE
Men sjukt som fan.
Sett Israeliska "politiska analytiker" och politker som slår sig för bröstet över "humanitarian" Israel. En jeppe undrade tom. om Corbyn skulle kommentera nu när Israel vart så fina mot omvärlden.
Angående Sionistisk Terror attack mot Masyaf - Hama via
SANA
Citat:
Hama, SANA – The Israeli enemy carried out on Sunday an aggression on a military site in Masyaf area in Hama countryside.
A military source said in a statement to SANA that a military site in Masyaf in Hama countryside was targeted by an Israeli aerial aggression, causing only material damage.
The source said that this aggression is an attempt to cover up for the collapse of terrorist organizations in Daraa and Quneitra provinces, as the Syrian Arab Army advances to end the presence of terrorism in the southern region.
Throughout the years of the terrorist war on Syria, the Israeli enemy helped terrorist organizations either through direct interference or by providing them with logistic support, weapons, and intelligence.
Värt o notera är hur Israel helt enkelt bytt Hezbollah mot Iran. Man attackerar Syrien hur man vill och all media som kontrolleras av sionistiska intressen skriver helt enkelt att det var en attack mot Iran, och det på nått gör det okej. (precis som man tidigare påstod att alla terrorattacker var riktade mot Hezbollah)
Exempel: "Times of Israel"
Israeli jets said to strike Iranian-run missile production facility in Syria
Men to be fair: Flera medier i väst rapporterar faktiskt vad "Syrian State Media" (SANA) rapporterar, såg jag nu.
State of Terror - fan och ha en sån granne som Syrien har, värsta tänkbara. Får en fan att värdesätta Norge riktigt mycket, de gör långt ifrån sådana genom onda handlingar mot oss som Israel gör mot Syrien (mfl)