Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Vadå lösa antaganden? 660,3 graders smältpunkt och eldsvådan som varade en stund var säkert minst 1500 grader.
Celsius? Vad drar du då för slutsats avseende vilken metall det var som vällde ut ifrån fasaden?
Citat:
Om Dessutom 95% av planet stannade kvar i tornen efter kraschen så är det väl = att aluminiumet smälte och rann nedåt. För vad är det som du, snälla nån, inte förstår i Einsteins relativitetsteori ang gravitationen? Vad får dig att tro att glödhet aluminium stannade kvar i ett 400 meter högt kollapsande torn?
Det är du som påstår att smält aluminium rann nedåt i tornen. Jag frågar dig hur du
vet det.
Citat:
För att? Är du självutnämnd flytande aluminiumexpert?
Nej, det har jag aldrig påstått. Ljug inte. Bemöt istället mina invändningar i sak. Om du kan?
Citat:
Inte? Steven Jones kan dra åt helvete. Det är en försupen jävla nolla som inte får med sig en enda seriös forskare i sina argument.
Skrev du det här på fyllan? Men visst, visa hur organiskt material blandar sig med smält aluminium som därpå får samma vit-rödglödgade utseende som metallen i videorna från sekvenserna.
NIST har inte visat det.
Citat:
Girder A2001 ja jo ja tackar
Du kan rulla med ögonen bäst fan du ville Iris-T, du tänker inte bättre för det.
1. NIST’s enligt egen utsago ”troliga” kollapssekvens vars detaljerade initiering inbegriper girder A2001, helt riktigt.
2. NIST’s godtyckliga bortförklaring till hur det inte kan ha varit en CD som tog ner WTC 7, och därför inte genomförde gängse, standard forensisk testning av tillgängligt rasmaterial.
3. NIST’s ”pixel” som faller i fritt fall under 2,25 sekunder av WTC 7’s kollapsförlopp.
Och då har vi bara börjat.