2018-04-06, 22:39
Medlem
kugutts avatar
Har funderat lite (som vanligt). Tänker på munkavel, plastpåsar, liggande på golvet, masker etc.
Lägger ut lite detaljer:

1 Varför nån slags munkavel?

2 liggande på golvet?

3 "Anvende" Kim mask? (plastpåsar?)

4 Gopro kameran?

Någon som ser vart jag vil?
Senast redigerad av kugutt 2018-04-06 kl. 22:55.
Citera
2018-04-06, 22:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Glöm inte gifflarna!!! Dom fann man rester av också. Omtänksam typ den där Madsen. Riktig mysig intervju. Glad och lycklig, enligt Madsen.

Jo hejsan.
Inköpta på Netto. Oerhört omtänksamt. Ett starkt tecken på gemytlighet innan hon blev avsläppt... jag menar.. fick en lucka i huvudet.. och kastades hel i havet... nej, hon styckades visst?
Jag menar givetvis CO-förgiftning! Ursäkta att jag rör så bedrövligt.

Hon hade time of her life, ett trevligt sällskap som ställde bra frågor. Sen delas hon som en för stor kanelgiffel:

– Hur gör man när man ställs inför ett stort problem? Man delar upp det i flera mindre.
Citera
2018-04-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag lägger mig mitt emellan er bådas åsikter.
Som psykopat har han inga djupa känslor som du skriver sett till empati. Fruar brukar vara en mer praktisk betingelse tragiskt nog, det tillhör dubbelspelet sett till en sexuell predator. Älskarinnor slaktas nog inte för de är praktiska att ha likaväl:
Exakt allt en psykopat ägnar sig åt går ut på egenvinning.
Gråter han över S är det ren självömkan.

Samtidigt vet man att procenten okända offer är långt över 90% gällande dessa förövare.

Varje sexualsadist är givetvis unik och det beror på omständigheter och tändningsmönster.
Skulle PM ha haft ett visst datum eller en weekend som huvudmål (desirability) så kan han jaga vad som helst om han misslyckas med de mer okända. I brist på bröd äter man som sagt limpa så det är inte helt oriskabelt för folk i kretsen heller. Jag menar alltså om han haft noggranna kriterier som ska uppfyllas och samma sak gäller även ett offers utseende.
Den här delen är oerhört svårdbedömd eftersom det oftast är väldigt dolt inne i hjärnans mörkaste ventriklar. För full insyn krävs att han antingen berättar eller att man återfinner te.x. en dagbok.
Däremot kan vissa mönster skönjas och blir det tillräckligt många bildas indicier som stärker varandra.

Haha..visst är det självömkan om han gråter (eller låtsas)
Sexualsadister verkar vara lite annorlunda..däremot vet jag inte det om PM, föar alla vittnena har tydligen inte varit lika till utseendet, därför vet jag inte om det har med saken att göra.
Jag tror inte han kommer berätta, däremot så kommer han säkert ha ett leende på sina läppar
Citera
2018-04-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Ja nog vill de äga någon Madonna eller Hora!...finns väl många olika psykopater, antar jag. Madsens nummer ett är väl att han är sexualsadist
Sexualsadist i fantasin. Men det var inget han praktiserade i sitt umgänge. Många som håller på med BD/SM turas ju om i rollspel. Pm ville själv ibland bli dominerad. Tex våldtagen av en dominant kvinna med en strap-on. Så det verkar som att PM höll sina sexualsadistiska fantasier för sig själv och delade sin dödsfascination med några få likasinnade,som tyckte att PM var för extrem. Jag tror att de fantasierna var helt okända för S och DK tex.
Citera
2018-04-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, han hade kanske inte starka känslor för Deirdre men hon beundrade och gödde hans narcissistiska ego i varje minut. Oavsett. Hon var nyttig, vilket hon också visade i rättssalen då hon bedyrade hans stora "blidhet".

Deirdre var helt enkelt inte ett tänkbart objekt. Framförallt passade hon inte in i hans fantasi. Alls.

Nej inte har /hade han starka känslor för Deidre ..ok, tror också hon var nyttig för hans ego.
Citera
2018-04-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ja, så kan det ha varit. Själv har jag levt med en psykopat o narcissist , tror även att de ofta har problem med sitt sexliv. Hursomhelst så förstår jag att Kim kunde gå ner i den hemska ubåten. Tror ärligt talat att psykopater kan sitta bredvid Kungen o nästa dag på bänkarna med tex. A-laget.
Jag hade själv kunnat gå ner. Förlängesedan så var det en udda snubbe som köpt en gammal militärbåt som jag och en vän tyckte var roligt att få gå ombord och kolla i. Hade nog bara trott att PM var lite orginell. Vilket jag ändå tycker kan vara positivt och intressant. Precis som Kim tyckte.
Citera
2018-04-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inköpta på Netto. Oerhört omtänksamt. Ett starkt tecken på gemytlighet innan hon blev avsläppt... jag menar.. fick en lucka i huvudet.. och kastades hel i havet... nej, hon styckades visst?
Jag menar givetvis CO-förgiftning! Ursäkta att jag rör så bedrövligt.

Hon hade time of her life, ett trevligt sällskap som ställde bra frågor. Sen delas hon som en för stor kanelgiffel:

– Hur gör man när man ställs inför ett stort problem? Man delar upp det i flera mindre.

Man förstår lätt att detta Rättspsykiatriska utlåtande var det skarpaste många erfarna någonsin sett. Det rådde inga tvivel.
Citera
2018-04-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Sexualsadist i fantasin. Men det var inget han praktiserade i sitt umgänge. Många som håller på med BD/SM turas ju om i rollspel. Pm ville själv ibland bli dominerad. Tex våldtagen av en dominant kvinna med en strap-on. Så det verkar som att PM höll sina sexualsadistiska fantasier för sig själv och delade sin dödsfascination med några få likasinnade,som tyckte att PM var för extrem. Jag tror att de fantasierna var helt okända för S och DK tex.

JO, jag håller nog med dig där..men samtidigt ofattbart att de inte kunde förstå vilka eller höra om hans fantasier under så många år`..helt ofattbart , nästan
Citera
2018-04-06, 22:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Haha..visst är det självömkan om han gråter (eller låtsas)
Sexualsadister verkar vara lite annorlunda..däremot vet jag inte det om PM, föar alla vittnena har tydligen inte varit lika till utseendet, därför vet jag inte om det har med saken att göra.
Jag tror inte han kommer berätta, däremot så kommer han säkert ha ett leende på sina läppar
Nope, deras utseende (alltså älskarinnorna och fru) har ingenting med den ultima, perversa inre fantasin att göra. Samma sak kan ses gällande sexlivet - kör vaniljsex hemma om de nu får upp den..
Det är dubbelspel på hög nivå alltså och den sjuka fantasin sitter oftast lika hårt inne (dold) som om det vore en helig ko från Indien instoppad i Fort Knox såtillvida de inte börjar skryta om sina äventyr.

...och ju mer chockade fruar och här tror jag fullt och fast att flertal är grundlurade vilket ses på reaktionerna när de väl åker dit. Samma fenomen som vid serievåldtäkter och pedofili.
Senast redigerad av develi 2018-04-06 kl. 22:57.
Citera
2018-04-06, 22:52
Medlem
Citat:
Nej inte har /hade han starka känslor för Deidre ..ok, tror också hon var nyttig för hans ego.

Bra att tycka lika.
Citera
2018-04-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Jag hade själv kunnat gå ner. Förlängesedan så var det en udda snubbe som köpt en gammal militärbåt som jag och en vän tyckte var roligt att få gå ombord och kolla i. Hade nog bara trott att PM var lite orginell. Vilket jag ändå tycker kan vara positivt och intressant. Precis som Kim tyckte.

Exakt , det skulle nog jag gjort också ..känner igen mig mycket i KW som var så intresserad av människor på gott o ont...hoppas inte det dör ut..människors beteende är alltid interessant..i denna tråden ser jag ju massor
Citera
2018-04-06, 22:56
Medlem
Citat:
JO, jag håller nog med dig där..men samtidigt ofattbart att de inte kunde förstå vilka eller höra om hans fantasier under så många år`..helt ofattbart , nästan
Tror du de stannat då? PM är manipulativ. Han känner sina vänners och flickvänners värderingar.
Enligt Djursing hade PM "sunda kärnvärderingar". Ja,på ytan var PM charmig,polerad och hade sunda kärnvärderingar.
Så även Ted Bundy, Amagermannen, Kapten Klänning med flera,med flera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in