2018-04-06, 22:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
JUST JA. Att Madsen var den dominante partnern får väl inga hakor att falla ned på bröstkorgen direkt. Med tanke på vad hans stora idol pysslade förklarar dock Kims mun och käkskador mm, liksom ett bälte kring huvudet tämligen tänkbart.

Tack för spoilern!
Nämen Remark - inte är väl PM dominant? Han stod ju så passiv och fluktade på BDSM-klubben och glöm inte hans fina sexpartners som beskrivit vilken mjukis han är.
Sms till dem talar dock ett annat språk, Att de talar emot sig själva kan man väl bortse från.
För att inte tala om mappar i hårddisken.
.... och mordet.

PM klär ut sig i tysk uniform och leker Capatain Vladimir. Ett par söta kattbilder och ett enormt tvivel är skapat.
Citera
2018-04-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Om jag inte minns fel så var DD med i denna process om hur vattnet skulle tömmas sakta?
Oerhört bra jobbat i alla lägen polisiärt sett till en mycket besvärlig brottsplats inklusive dumpning gällande havet om det så är verktyg, kroppsdelar eller försvunna mobiler.
Fortsatt djuplodande granskning kring PM på land.
Kan inte se annat än att de gett järnet med många faktorer mot sig sett till teknisk bevisning.

Japp. DD såg till att små svaga pumpar sög ut vattnet långsamt och via filter för att bevara det mesta intakt.

Luften i lufttankarna undersöktes avseende gaser.
Citera
2018-04-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Man får tro olika. Men Diedre hade PM tillgång till alltid. PM tycks anstränga sig för att få med en kvinna på Ubåtstur som han INTE har någon närmre relation med.
Diedre kallar PM sin bäste vän. De har känt varandra i ca 12 år.
Så jag tror inte PM kunde utsatt DK,S eller någon kvinna han hade en relation med för detta. Det som nog eggade hans fantasi var kanske okända kvinnors förvåning,rädsla och skräck. Diedre skulle nog inte blivit rädd för PM som hon känner så väl. Snarare förbannad och hoitat ,-Men hvad i helvede laver du?!!! Det var äkta rädsla,skräck, förtvivlan och hjälplöshet som PM var ute efter.

Jag kan hålla med dig i mycket av det du skriver. Däremot så tror inte jag att en psykopat har starka känslor för älskarinnor, fruar eller barn. Det saknas empati i deras hjärnor. Han verkade ju desperat den dagen o hade han inte fångar Kim...
Citera
2018-04-06, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nämen Remark - inte är väl PM dominant? Han stod ju så passiv och fluktade på BDSM-klubben och glöm inte hans fina sexpartners som beskrivit vilken mjukis han är.
Sms till dem talar dock ett annat språk, Att de talar emot sig själva kan man väl bortse från.
För att inte tala om mappar i hårddisken.
.... och mordet.

PM klär ut sig i tysk uniform och leker Capatain Vladimir. Ett par söta kattbilder och ett enormt tvivel är skapat.

Glöm inte gifflarna!!! Dom fann man rester av också. Omtänksam typ den där Madsen. Riktig mysig intervju. Glad och lycklig, enligt Madsen.

Jo hejsan.
Citera
2018-04-06, 22:22
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Typ en sådan här, vanlig vid BDSM
https://en.wikipedia.org/wiki/Gag_%28BDSM%29

"For some people, gags have connotations of punishment and control, and thus can be used as a form of humiliation. To some, wearing a gag without restraints is still an act of humiliation, as is an open mouth gag. Some fetishists are sexually aroused by the sound gagged people make when they try to speak, or by seeing a person drool uncontrollably."

Wikipedia

Ja, precis. Tack, jag kunde inte lägga in en länk?

En sådan här tror jag PM använde på Kim. Det bör stämma med skadorna också tycker jag.
Citera
2018-04-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Jag kan hålla med dig i mycket av det du skriver. Däremot så tror inte jag att en psykopat har starka känslor för älskarinnor, fruar eller barn. Det saknas empati i deras hjärnor. Han verkade ju desperat den dagen o hade han inte fångar Kim...
Ted Bundy hade en fästmö under alla år han mördade. Hon trodde på hans oskuld i flera år. Hennes kärleksfullaTed kunde inte vara skyldig till de avskyvärda mord han anklagades för. För hon kände ju Ted.
Ted Bundy var en klass 1-psykopat (alltså högsta poäng på skalan.)
Även psykopater blir förälskade (åtminstone vill de äga någon de attraheras av och som de tycker om.)
Citera
2018-04-06, 22:24
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
När gick han igenom detta med att huvudet fanns i en inre och yttre påse?
Jag ska leta upp passagen i morgon, trött nu.
Citera
2018-04-06, 22:25
Medlem
Kenpos avatar
Den som på allvar tror att Madsens första, erkända lögner om vad som skedde ombord på Nautilus bara var ädelmodiga, empatiska försök att skona de anhöriga från den "grymma sanningen" om en koloskvävning, och alls inga försök att att dölja ett groteskt och fullkomligt perverst planerat sexmord - den personen är knappast tillräknelig.
Senast redigerad av Kenpo 2018-04-06 kl. 22:32.
Citera
2018-04-06, 22:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag lägger mig mitt emellan er bådas åsikter.
Som psykopat har han inga djupa känslor som du skriver sett till empati. Fruar brukar vara en mer praktisk betingelse tragiskt nog, det tillhör dubbelspelet sett till en sexuell predator. Älskarinnor slaktas nog inte för de är praktiska att ha likaväl:
Exakt allt en psykopat ägnar sig åt går ut på egenvinning.
Gråter han över S är det ren självömkan.

Samtidigt vet man att procenten okända offer är långt över 90% gällande dessa förövare.

Varje sexualsadist är givetvis unik och det beror på omständigheter och tändningsmönster.
Skulle PM ha haft ett visst datum eller en weekend som huvudmål (desirability) så kan han jaga vad som helst om han misslyckas med de mer okända. I brist på bröd äter man som sagt limpa så det är inte helt oriskabelt för folk i kretsen heller. Jag menar alltså om han haft noggranna kriterier som ska uppfyllas och samma sak gäller även ett offers utseende.
Den här delen är oerhört svårdbedömd eftersom det oftast är väldigt dolt inne i hjärnans mörkaste ventriklar. För full insyn krävs att han antingen berättar eller att man återfinner te.x. en dagbok.
Däremot kan vissa mönster skönjas och blir det tillräckligt många bildas indicier som stärker varandra.
Citera
2018-04-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ted Bundy hade en fästmö under alla år han mördade. Hon trodde på hans oskuld i flera år. Hennes kärleksfullaTed kunde inte vara skyldig till de avskyvärda mord han anklagades för. För hon kände ju Ted.
Ted Bundy var en klass 1-psykopat (alltså högsta poäng på skalan.)
Även psykopater blir förälskade (åtminstone vill de äga någon de attraheras av och som de tycker om.)

Ja nog vill de äga någon Madonna eller Hora!...finns väl många olika psykopater, antar jag. Madsens nummer ett är väl att han är sexualsadist
Citera
2018-04-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenpo
Den som på allvar tror att Madsens första, erkända lögner om vad som skedde ombord på Nautilus bara var ädelmodiga, empatiska försök att skona de anhöriga från den "grymma sanningen" om en koloskvävning, och alls inga försök att att dölja ett groteskt och fullkomligt perverst sexmord - den personen är knappast tillräknelig.
Det är som att PM tänker väldigt pragmatiskt. Om bara hennes anhöriga aldrig får veta hur kvalfylld hennes död var, så är det ingen skada skedd. Samtidigt som han naturligtvis inte vill ta ansvar för ett mord såklart. Men jag tror faktiskt att han tänker så avtrubbat. -Det de inte vet lider de inte av.
PM är ju en reflekterande person men det är nog så pragmatiskt/primitivt han tänker tyvärr.
Citera
2018-04-06, 22:38
Medlem
Citat:

Ja, han hade kanske inte starka känslor för Deirdre men hon beundrade och gödde hans narcissistiska ego i varje minut. Oavsett. Hon var nyttig, vilket hon också visade i rättssalen då hon bedyrade hans stora "blidhet".

Deirdre var helt enkelt inte ett tänkbart objekt. Framförallt passade hon inte in i hans fantasi. Alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in