2018-04-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Visa på att han inte är dominant och att allt är en olycka som förorsakats av slarv med det tekniska

Ja, det passar ju med bilden han försöker ge av att han identifierar sig med alla underdogs... Tänkte inte på att den enda som behöver tro på att det ska funka är PM själv. Så länge han tror att han kan övertyga och få folk att uppfatta honom som icke-dominant är det något han anser vara gynnsamt. När jag funderade över det tänkte jag på en mer objektiv uppskattning av gynnandet. Tills den poletten trillade ner kunde jag verkligen inte få det att gå ihop.
Citera
2018-04-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Peter rekonstruerar verkligheten så det stämmer med sin självbild, den Grandiosa.

Psykologen frågade om hans självmordstankar.

Peter svarar: Inte längre, Jag har bestämt mig för att gå på rättegången av nyfikenhet.

Madsen framställer det som om det är Han som bestämmer.

Han kan inte insett sitt läge.

Tror inte han skulle våga ta livet av sig - han älskar sig själv alldeles för mycket.
Citera
2018-04-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Klart det inte kan gynna honom på varken det ena eller andra sättet. Har liksom du svårt att begripa hur, i så fall.

Jag har inte skrivit nåt om PMs eventuella homosexuella preferenser och hur han ev gillar det...
Precis, det kan vara ren lögn som du skriver. Han försöker väl med allt han kan, men vem vet om det är sant eller ej? Han påstår så jävla mycket, den mannen.

Ja, från ett utomstående perspektiv är det svårt att se varför det skulle gynna honom, men han kanske trodde att han skulle övertyga någon om sin icke-dominans. Se svar från adina till mig och mitt svar tillbaka som nyligen postades. Du har rätt, du skrev inget om det, det var skribenten som du citerade som gjorde det, så jag utgick ifrån att du diskuterade lögner om samma specifika företeelse och inte hans lögnrelaterade beteende i allmänhet. My bad
Citera
2018-04-05, 22:19
Medlem
Citat:
Tror inte han skulle våga ta livet av sig - han älskar sig själv alldeles för mycket.

Precis. Dom är alldeles för självgoda.
Citera
2018-04-05, 22:19
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Spännande kommentar där på slutet. Det lär väl komma i slutpläderingen, eller missade jag det? Idag? Har inte haft tid att läsa dagens liverapportering än, och är för slut i huvudet för att palla danskan just nu.
Ja eller hur! Det väntade jag spänt på men det kom aldrig vad jag kunde se. Vi får hoppas att det klarnar nästa rättegångsdag.

Jag gissar att ÅK menar att huvudet varit på toaletten😓

Jag menar dessutom att det inte blir så djupa stick i ett huvud om man bara ämnar sticka hål på en påse ( angående påssticks scenariot). De är minimum 1 cm djupa? Sådan kraft behövs inte för att sticka hål på påsens skulle jag tro.
Senast redigerad av KnackeredVonAnka 2018-04-05 kl. 22:22.
Citera
2018-04-05, 22:20
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Vanligt ja i många svenssons-stugor. Men vad har det med saken att göra?

Du fokusera fel igen, saken var att PM menade en strap-on ingen kvinna med en kuk mellan benen.

Har du dryftat detta personligen med PM? Du verkar ju rätt tvärsäker.
Hur vet du att det inte var shemales han fantiserade om?
Citera
2018-04-05, 22:23
Medlem
Kan nån vänlig själ upplysa om vad shelmas och stripe-on (löspenis?) är för nåt? Det har dykt upp ett par gånger i tråden - vad det nu kan ha med fallet att göra.

Förklara gärna.
Citera
2018-04-05, 22:25
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Spännande kommentar där på slutet. Det lär väl komma i slutpläderingen, eller missade jag det? Idag? Har inte haft tid att läsa dagens liverapportering än, och är för slut i huvudet för att palla danskan just nu.
Där stod också att de hittat blod och hår i en fläkt på toa, jag kortade ner citatet. Bara för att klargöra mitt tidigare citat av dig där jag nämner toaletten. Blev lite märkligt kan jag tänka!
Citera
2018-04-05, 22:27
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Ja eller hur! Det väntade jag spänt på men det kom aldrig vad jag kunde se. Vi får hoppas att det klarnar nästa rättegångsdag.

Jag gissar att ÅK menar att huvudet varit på toaletten😓

Jag menar dessutom att det inte blir så djupa stick i ett huvud om man bara ämnar sticka hål på en påse ( angående påssticks scenariot). De är minimum 1 cm djupa? Sådan kraft behövs inte för att sticka hål på påsens skulle jag tro.

Jag uppfattade att de var runt 1cm långa, inte djupa alltså. Det är ju inte många ställen på huvudet som du kan göra 1cm djupa stick, skallbenet är i vägen
Citera
2018-04-05, 22:29
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Ekstrabladets direktrapportering idag:
Kl 11:47: Anklageren kommer nu ind på, at man ikke har kunnet fastslå dødsårsagen. Derudover kommer han ind på 13 overfladiske læsioner, heraf 11 stiklæsioner, som er fundet på Kim Walls hoved.
(Overfladiske = ytliga)

Kl 11:51: I gummerne på Kim Wall har man fundet to hudafskrabninger og ingen blodudtrædninger.

Det jag tänker om inga blodutgjutelser i gommen är att de menar att skadorna kommer av att hon bundits kring munnen. Eller hur? Då måste hon ju ha varit levande även om inga utgjutelser hittats/uppvisats. Man sätter ju inte munkavle på en död människa. Den skriker ju inte.
Citera
2018-04-05, 22:30
Medlem
Citat:
Kan nån vänlig själ upplysa om vad shelmas och stripe-on (löspenis?) är för nåt? Det har dykt upp ett par gånger i tråden - vad det nu kan ha med fallet att göra.

Förklara gärna.
Shemales är en kvinna med bröst och snopp och en strap on är en sexleksak som ser ut som ett skärp eller sele med en ofta färgglad stor löspenis på. Googla får du se.
Citera
2018-04-05, 22:31
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:

Förklara gärna.
Strap-on är löspenis, shelmas vet jag inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in