2018-04-01, 01:31
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Var något barn ungdomar jag sett papper på om att dom tände på en toa rulle som brann i nått trapphus där Joel t bodde men. Terese ha varken gjort brand eller fejk konton så sluta anklaga hon för saker hon inte gjort Lägg av jävlas med mina vänner

Det finns några saker som gnager i mig och jag hoppas att du,som nära vän till Therese,kanske kan svara på.

Vem,eller vilka, är Therese's fiender?
Någon måste ju vilja göra henne så illa att den personen skapar så många falska konton i Therese's namn och dessutom får henne dömd i tingsrätten.

Med tanke på min egen historia,där jag själv skapade mig mina egna fiender och fick betala priset för mina egna handlingar.

Min undran är,hur kan en så underbar och fantastisk människa som Therese skaffa sig så mäktiga fiender?

Sådana fiender som verkar göra allt för att förstöra hennes liv.

Snälla Ärlighet123, ge mig ett svar på min fråga. Glad Påsk.
2018-04-01, 09:28
Medlem
LillaTEs avatar
Gällande Tereses Facebook.
Jimmys Facebook är kvar, alltså är Terese också kvar på Facebook eftersom att hon brukar använda hans konto ihop med honom.
Dessutom har hon ju minst ett konto "Terese Lkvick"... Dock inte lika öppna som det gamla tessan-kontot.
2018-04-01, 16:19
Medlem
Bymyselfs avatar
Nu är hon igång igen! Herregud, går knappt att tyda vad hon skriver! Känns som den här tråden kommer att fortsätta LÄNGE.
2018-04-01, 18:49
Medlem
SmygarBerits avatar
Så det nya kontot är alltså och hotar folk igen åt höger å vänster.

Therese verkar ha många fiender som gör sådana konton och skriver hemska saker på hennes fb sida. Stackars Therese.
Får se om personen som gjort det nya kontot kommer hota andra än bara Therese?

2018-04-01, 19:29
Medlem
Hennes vanliga fbkonto är tillbaka iaf härligt nog.

Vad är det för konto ni pratar om som håller låda nu?
2018-04-01, 19:42
Medlem
Bymyselfs avatar
Titta på kommentarerna under sista inläggen så ser du att "Pernilla" hotar att döda både den ena och den andra. Gå in på Pernillas sida kan man se att hennes sana vän dissar henne - ny polisanmälan av Pernilla förmodar jag?
2018-04-01, 20:27
Medlem
Någon verkar ha fått henne att göra det vettigaste hon gjort i sitt liv, att avsluta allt som har med internet att göra.

Finns på Mobilen

Nu ha jag tagit bort internet helt. Och kommer inte vara på Facebook Instagram inge internet alls så vill folk nå mig så nå ni mig via brev eller på mobilen
Så jävla less på idioter jävlas som anklagar. Mig för saker jag inte gör. Håll igen käften o väx upp. Hejdå alla finns på telefonen
Ha en gammalknapp telefon som man inte kan komma in på internet alls med. Plus internet är nu avslutat. De adomang
Idioter som terroserar mig dygnet runt på telefon o utomhus genom fula ord
Håll igen käften ni vet ingenting om mig
finns på mobilen. Nu hädan efter vänner. Och ni som inte ha mitt nr skriv brev så kan ni nog få nr evunellt. Hare bra alla vänner. Släkt.
2018-04-01, 21:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Någon verkar ha fått henne att göra det vettigaste hon gjort i sitt liv, att avsluta allt som har med internet att göra.

Finns på Mobilen

Nu ha jag tagit bort internet helt. Och kommer inte vara på Facebook Instagram inge internet alls så vill folk nå mig så nå ni mig via brev eller på mobilen
Så jävla less på idioter jävlas som anklagar. Mig för saker jag inte gör. Håll igen käften o väx upp. Hejdå alla finns på telefonen
Ha en gammalknapp telefon som man inte kan komma in på internet alls med. Plus internet är nu avslutat. De adomang
Idioter som terroserar mig dygnet runt på telefon o utomhus genom fula ord
Håll igen käften ni vet ingenting om mig
finns på mobilen. Nu hädan efter vänner. Och ni som inte ha mitt nr skriv brev så kan ni nog få nr evunellt. Hare bra alla vänner. Släkt.

Har svårt att tro att hon kan hålla sig borta från att använda nätet. Förr eller senare är hon tillbaka.
2018-04-02, 13:35
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Har svårt att tro att hon kan hålla sig borta från att använda nätet. Förr eller senare är hon tillbaka.

Tror heller inte hon kan hålla sej borta från nätet nån längre tid + att hon pga sin mentala status inte fattar att det ser illa ut att bryta mot löftet att vara borta från nätet.
2018-04-02, 15:52
Medlem
Tog hon inte bort sin fb för att inte vara på fb och sedan aktiverade sin fb igen bara för att berätta att hon inte kommer vara på fb? :P

Risken för att hon håller sig borta är nog ungefär lika med noll. Anledningen till varför hon ska hålla sig borta är för att folk "sprider lögner" och "anklagar för saker hon inte gör".
Saker som vi vet att hon definitivt gör.

Hon har för många konton att hålla aktiva för att hålla sig borta. :P
2018-04-02, 16:17
Medlem
GalenSkånings avatar
Jag tror att hela den här ”stänga av internet” grejen handlar om att ingen ska kunna beskylla henne för något som har med fejkade fb-konton att göra. Gör någon det så kommer Arlighet123 in och säger att det minsann inte kan vara T för hon har inget internet.
Nu tror jag inte för fem ören att hon har sagt upp sitt ”adomang” som hon säger utan hon kan i godan ro fortsätta med sitt!
2018-04-02, 19:45
Medlem
Nu är jag ju personligen överygad att T är skyldig till allt hon blivit dömd för men kolla under "nya" sidan Pernil*a nylundnylund där finns en bild på en kille och denna text under

Gör slut med dig otrogna jävla idiot försvin ur mitt liv vill aldrig veta. Av dig

Finns ju en viss person som skriver. mitt i meningarna
Sen om man kolla tb på Joels konto har "hackaren" skrivit att jag måste till Phyket (psyket) förmodligen och samma sak har denna Pernilla skrivt ..Behöver in på hjälp....

Ganska avslöjande tycker jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in