2018-04-02, 16:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tror att hon är med för att intressera de manliga tittarna.

Tycker inte hon är något speciellt. Har sett betydligt snyggare tjejer än henne i dokusåpavärlden.
2018-04-02, 16:34
Medlem
Ligger väl i sakens natur att Robinsondeltagare beter sig allmänt koko och märkligt?; vänd på ö-råd🤡
2018-04-02, 16:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyn
Utan Viktoria är inget att se Robinson. Stark, bra självförtroende, våga säga ifrån, visar att hon klarar sig själv även om alla är emot. Hålla sin ord och dela med sig det hon har, skaffa vänner, ja listan kan vara lång och ingen kan säga nåt annat än tack vore hon Nick åkte hem annars skulle han spela far till vuxna människor som är både starkare och smartare. Heja Viktoria!! 👏👌

Klarar sig själv? Hon hade åkt ut direkt om inte Produktionen räddat henne. Hoppas afghanknullarludret åker ut vid nästa öråd.
2018-04-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Ja, spelade spelet. Ingen har väl påstått att hon är en lagspelare? Hon har naturligtvis gjort helt rätt, så här långt, i att dölja att hon är immun. Det är därför hon klarat sig. Hon lär fortsätta dölja sin andra immunitet, sedan får vi se om det biter henne i baken om det verkligen är så att den bara gäller i första ö-rådet eller inte.

Jag går f.ö. mellan att inte gilla henne alls till att vara den jag uppskattar att se mest (underhållningsvärde). Kan känna igen mig lite i det där spelet där hon helt uppenbarligen är några steg före alla de andra så här långt.
hur mycket behöver man "spela" om man är immun tycker du?
2018-04-02, 16:47
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
hur mycket behöver man "spela" om man är immun tycker du?

Det beror väl på situationen. Här var det antagligen taktiskt bra. Nicks grupp var inställda på att rösta på Viktoria. Eftersom de inte visste att hon hade en immunitet verkade de inte ha en plan B. Därför kunde Desiree pakta runt med de andra och förbereda sig på både ett och två möjliga scenarion.

Motsatsen ser vi i andra laget hos Johan. Han hittade amuletten och sa det till de andra direkt. Verkar också vara tydlig med att den delas med Lillemor. Ett annat tillvägagångssätt, men också en annan situation utan inre slitningar i laget. Vi får se hur det utvecklas.
2018-04-02, 17:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyn
Eller så är hon kär i gnällgubben. Vem orkar med honom en dag?? Bort med henne också nästa vecka så är de goaste kvar!
Så här skrev du tidigare i tråden när det var dina favoriter på vänsterkanten som fick öknamn.
"Ingen av de förtjänar annat namn än deras riktiga namn. Bara avundsjuka människor som kritiserar allt och alla. "
2018-04-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tycker inte hon är något speciellt. Har sett betydligt snyggare tjejer än henne i dokusåpavärlden.
Hon var duktig på att knipa runt pålen. Vilka fler talanger har hon?

Nick fick fyra röster mot sig. Simple as that. Ingen vill ha en självvald diktator i laget. Att sen Viktoria är en märklig enstöring utan samarbetsförmåga gör inte saken bättre, men ut skulle han.
2018-04-02, 18:10
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Det har gått någon vecka nu, och jag vet fortfarande inte ett piss om deltagarna eller hur de är. Otroligt hårt styrt narrativ av tv4. Det mesta jag vet om årets robinson-deltagare är det jag kollat upp på nätet.

Vad jag minns av äldre dokusåpor så lärde man känna personerna bättre och fick följa dem när de umgicks med varande osv, nu är det enbart tävlings och taktiksnack, och det känns så uppenbart kontrollerat av produktionen som igår när de gick iväg i olika grupper för att diskutera utröstningen.. det är som att produktionen har sagt till dem "nu går ni två åt sidan och pratar lite om hur ni tänkt rösta i kvällens öråd".
Sådär är det ju med många av TV4:s produktioner. Persongalleri och extramaterial ligger på webben. Det som sänds har fokus på tävlingar m.m. Vill man fördjupa sig kan man själv läsa om det. Jag tycker det är bra att ha det så. Det blir högre tempo då.
2018-04-02, 18:16
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Glömde den aspekten. Det lär bli mer mat till de andra nu. Nick lär ha ätit mer än de andra (och det är klart att man ska dela upp efter behov). För jag tror inte man delar helt jämt. Det vore ganska korkat när behoven skiljer sig.

Verkar lite märkligt. Då bör ju allt som påverkas av subjektiv4 behov styras på det sättet.
Är man i behov av mer mat för att kunna tävla eller fungera socialt, så får man väl fråga övriga om de har lust att dela med sig. Kanske tjänster och gentjänster hade fungerat bra.
2018-04-02, 18:45
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Victoria sitter väl på en amulett till nu då antar jag? Den första hon sålde ut sitt lags ägodelar för är väl ännu inte använd?

Förövrigt känns det rejält i överkant att sitta i ett öråd med 3 immuniteter på 8 personer. Helt förstört öråd i min mening.
2018-04-02, 18:52
Medlem
Det är väl ändå strålande spelat att lura in Nicoline och Pascal att de skall ta ut Nick som plan b om det inte går att rösta på Victoria när hon vet att det kommer de inte kunna göra.
Att gå rakt på Nick hade varit svårare.
Victoria har heller aldrig gjort någon hemlighet av att det var Nick hon ville ha bort.
Strålande spelat oavsett om man älskar eller hatar henne.
2018-04-02, 19:00
Medlem
Falcon-52s avatar
Att Nick släppte taget runt pålen med avsikt va rent strunt! Tror han ganska snart insåg att tävlingen inte var hans kopp av te men vill framstå som hulken!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in