2018-04-02, 11:14
Medlem
lersaters avatar
De som försvara rikspsykot Victoria kan inget annat vara än folk på yttersta vänsterkanten
2018-04-02, 11:14
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Fast hon visste tidigt att hon inte hade så stor chans i gruppen att få vara kvar då hon valde egen immunitet istället för saker med hem till gruppen tidigt.
För mig är inte det en lagspelare utan hon valde redan där att inte vara ett team med de andra sedan så gick hon till sin lya.
Hon hade blivit utröstad om hon inte haft immuniteten. Visst kan hon ha spelat rätt så här långt men hon kommer ryka och i mina ögon är hon ingen Robinsonvinnare.
Jag tycker inte om människor som sjunger barnramsor och hon har ju verkligen agerat som en barnrumpa och sånt tror jag inte vinner i längden. Känns mer son något psyho. Hon får ingen sympati från mig.

Fast Robinson och dessa såpor allmänt handlar ju om allt annat än att vara en lagspelare. Att vara en lagspelare betyder att man åker ut. Den riktige Robinsons fiktiva bedrift var ju dessutom att vara ENSAM på en ö.

Frågan om hon är en bra spelare eller bara en jävligt jobbig människa hänger väl på ett par saker. Den ena är hur hon betett sig om hon inte kommit över den där immuniteten i början. Hade hon då smörat upp och försökt hålla sig väl med laget? När hon bröt med gruppen visste hon ju redan att hon hade immuniteten och hade väl redan en plan om att peta Nick och sen återvända. Detta får vi aldrig veta.

Det vi däremot kan iaktta är hur hon kommer att bete sig nu. Om hon kommer försöka ställa sig in och visa sig tillräckligt av en tillgång för att få iaf några vänner med sig till en sammanslagning från gruppen.

Jag säger 25% allt har varit smart spel och 75% hon är bara en jobbig jävel. Men vi får väl se.
2018-04-02, 11:20
Medlem
Urstarkt av Nicoline att hänga längst på stolpen. Vilka här hade kunnat hänga där 25 minuter, hand upp?
Ja visst, Pascal slutade tävla när de bara var två som hängde där men det betyder väl inte att Nicoline fick segern ändå. Hon kanske hade en timma i kroppen och Pascal bara 55 minuter?
Jag måste säga att TV4 har fått ihop det fantastiskt bra i år, vilka vinnarskallar! Det är väl inte så konstigt att man gnäller en del efter en skitnatt men vinnarskallar ger ändå inte upp.
Jag tycker fruktansvärt illa om en hel del av de egenskaper TV4 visar upp av Victorias. Men det råder ju knappast någon tvekan om att hon spelar spelet riktigt bra. Nu fick hon bort Nick med endast Desirée som sin bundsförvant och det är skickligt.
Längtar efter kvällens avsnitt
2018-04-02, 11:27
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Men det råder ju knappast någon tvekan om att hon spelar spelet riktigt bra. Nu fick hon bort Nick med endast Desirée som sin bundsförvant och det är skickligt.
Längtar efter kvällens avsnitt

Hon gjorde sig hatad i laget. Hade tur/sålde ut laget och fick immunitet. Diarré fixade ut Nick.

Hur kan detta vara att spela spelet riktigt bra?

Hon är ett psykfall som haft tur. Alla ville bli av med henne.
2018-04-02, 11:40
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Fast Robinson och dessa såpor allmänt handlar ju om allt annat än att vara en lagspelare. Att vara en lagspelare betyder att man åker ut. Den riktige Robinsons fiktiva bedrift var ju dessutom att vara ENSAM på en ö.

Frågan om hon är en bra spelare eller bara en jävligt jobbig människa hänger väl på ett par saker. Den ena är hur hon betett sig om hon inte kommit över den där immuniteten i början. Hade hon då smörat upp och försökt hålla sig väl med laget? När hon bröt med gruppen visste hon ju redan att hon hade immuniteten och hade väl redan en plan om att peta Nick och sen återvända. Detta får vi aldrig veta.

Det vi däremot kan iaktta är hur hon kommer att bete sig nu. Om hon kommer försöka ställa sig in och visa sig tillräckligt av en tillgång för att få iaf några vänner med sig till en sammanslagning från gruppen.

Jag säger 25% allt har varit smart spel och 75% hon är bara en jobbig jävel. Men vi får väl se.

Ja, ungefär så. Jag tror också att hon verkligen är en jobbig personlighetstyp. Men hon har hittills nyttjat detta till sin fördel. Så här långt har ju allt gått hennes väg. Första immuniteten, som egentligen satte hela hennes plan i rullning, var dessutom inte oplanerad. Det var i allra högsta grad kalkylerat. Dålig lagspelare - ja - men Robinson handlar inte nödvändigtvis om att vara en lagspelare. Det finns flera vägar till en sammanslagning och final. Att köra fulspel är en sådan väg. Om finalen avgörs med röster lär det dock vara svårt att vinna allt om man valt en sådan väg.
2018-04-02, 11:54
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Urstarkt av Nicoline att hänga längst på stolpen.
Det handlar inte bara om styrka där. En lätt tjejkropp med långa ben underlättar. Att Jim skulle falla först var därför givet, en tung gubbkropp med korta ben. Visst, han är kanske inte starkast på ön, men det är inte Nicoline heller...
2018-04-02, 11:59
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Korkat argument . Pratar du det inhemska språket med din ev. reskamrater på en ev. semesterresa till tex Japan ?

Minst lika enkelt att störa sig på folks dialekter, eller folk som inte kan säga R, eller folk som läger till ee i slutet på varje mening, i såfall.
2018-04-02, 12:06
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Kändes skönt att den motbjudande Nick blev utröstad även om det hade varit lite kul att ha kvar honom p g a intrigera han skapade. Victoria verkar svår men all heder åt Pascal som försökte medla och prata med henne tidigare. Nya störmomentet är kulstöterskan från Jönköping.
2018-04-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Ja, ungefär så. Jag tror också att hon verkligen är en jobbig personlighetstyp. Men hon har hittills nyttjat detta till sin fördel. Så här långt har ju allt gått hennes väg. Första immuniteten, som egentligen satte hela hennes plan i rullning, var dessutom inte oplanerad. Det var i allra högsta grad kalkylerat. Dålig lagspelare - ja - men Robinson handlar inte nödvändigtvis om att vara en lagspelare. Det finns flera vägar till en sammanslagning och final. Att köra fulspel är en sådan väg. Om finalen avgörs med röster lär det dock vara svårt att vinna allt om man valt en sådan väg.

Hon vet hur man spelar spelet och insåg tidigt att gnägubben är manipulatör och fixade sin immunitet. Han körde ju över alla och V vågade säga emot. Tycker hon är starkaste av alla i hennes grupp men de andra är också goa utom C.
2018-04-02, 12:11
Medlem
Synd att Nick drog nitlotten, hade gärna sett en vidare konflikt mellan honom och Victoria. Nu är jag ändå rätt säker på att Victoria kommer skapa nya konflikter, hon har den personligheten! Serien blir väldigt intressant när man slänger in en korkad feminist med barnsliga attityder. Hon ryker så småningom!

För att vinna Robinson så gäller det att vara lagom, sticker du ut så blir du utröstad. Håll dig väl med alla, gör lagom, säg lagom och tyck lagom. Typisk svensk mentalitet som leder till final, t ex för säsongsarbetaren från Äppelbo.
2018-04-02, 12:14
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI

Så här långt har hon ju fått det precis som hon vill! Hon har fått bort sin störste motståndare. Hon har därmed lyckats bäst av alla så här långt i sitt lag. Hon spelar spelet..

Nä. Med produktionens hjälp. Det är vad som gör att klimakteriekossan är kvar, enkom. Finns inga som helst kvalifikationer i henne.
2018-04-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentVerklighet
Så går det när man röstar ut Hollywoodtränaren. Jag hade också varit bitter på Victoria och alla andra idioter som tar hjärndöda beslut. Har du aldrig själv känt såhär när du befunnit dig i en grupp med fårskallar?

Eller så är hon kär i gnällgubben. Vem orkar med honom en dag?? Bort med henne också nästa vecka så är de goaste kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in