2018-04-02, 02:27
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nej, jag skrev att vare sig män eller kvinnor dras till depressiva personer. Vilket är tämligen normalt. Att vara deprimerad påverkar ens förmåga att bilda och upprätthålla relationer oavsett kön. Det har inget att göra med det du påstår.

Det är ju du, inte jag som drar in feminism i diskussionen.

Varför hycklar ni om feminister och mäns självmord?

Kvinnor har råd att visa den sidan för män och fortfarande så påverkar det deras chanser för att bilda partnerförhållande med en man minimalt genom att visa detta.

Det är omvänt för mannen. Han är totalt körd om han visar sin svaga sida.

Trillar polletten ner?
Citera
2018-04-02, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Ansvar? Tycker du det? Så många som är kriminella som har levt större delen av sitt liv med sin mamma.

Föd inte så blir det inte någon avsaknad av manliga förebilder.

Något jävla eget ansvar har man väl ändå när man beslutar sig för att bli kriminell?
Citera
2018-04-02, 02:29
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Nej det har jag aldrig påstått.

Det är det du har gjort. Du vill inte ha en relation med en svag man. Se inlägget du skrev själv.

Du är defacto en del av problemet att män inte visar sin svaga sida, pratar om det.

Eller är det nu du ska komma och säga att detta är något män måste lösa själva?
Citera
2018-04-02, 02:30
Medlem
Citat:
Varför hycklar ni om feminister och mäns självmord?

Kvinnor har råd att visa den sidan för män och fortfarande så påverkar det deras chanser för att bilda partnerförhållande med en man minimalt genom att visa detta.

Det är omvänt för mannen. Han är totalt körd om han visar sin svaga sida.

Trillar polletten ner?

Män vill bara knulla. Egentligen hatar de gnälliga kvinnor, men en del låtsats att vara förstående för att komma innanför trosorna.
Citera
2018-04-02, 02:30
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Sedan undrar jag stilla om ni snubbar lägger dessa kraven på män i er närhet, att de ska förstå hur ni mår. Eller om ni ständigt utgår ifrån att kvinnor ska gira det?

Det beror på vilken typ av relation det handlar om. Är man känslomässigt väldigt nära, kanske även rent sexuellt ökar ju kraven. Så är det för mig iaf, för att relationen ska kännas givande, givetvis ger man också. Men av mer ytliga vänner kräver jag inte alls samma sak, det ligger i saken natur.
Citera
2018-04-02, 02:32
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Något jävla eget ansvar har man väl ändå när man beslutar sig för att bli kriminell?

Nej, fråga mamman som blev itutad att hon minsann var stark och självständig som skulle klara av att uppfostra ett barn som blev kriminellt...........
Citera
2018-04-02, 02:32
Bannlyst
Citat:
Jag läste upp några inlägg för min särbo som du skrivit och han känner inte igen sig i det du skriver.
Inte jag heller då alla mina manliga släktingar får vård när de söker.

Du har inte funderat på att byta vårdcentral?

nu gäller detta inte mej
men jag har en 50 årig granne här som nyligen här tog till repet
och en kompis far som han bli 57år som för ca5 år sedan gick samma öde till mötes ,
och det berodde på att de inte fick den hjälp de behövde när de jobbat slut på sina kroppar

jag kommer nog inte heller att klara att jobba till pensionsåldern
då jag redan börjat få krämpor av livet .

men det löser sej
Citera
2018-04-02, 02:33
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Män vill bara knulla. Egentligen hatar de gnälliga kvinnor, men en del låtsats att vara förstående för att komma innanför trosorna.

Kvinnor är bara ute efter säkerhet. Egentligen hatar dom männen. Men en del kvinnor låtsas att vara förstående för att få leva i "säkerhet".
Citera
2018-04-02, 02:35
Medlem
Citat:
Nej, fråga mamman som blev itutad att hon minsann var stark och självständig som skulle klara av att uppfostra ett barn som blev kriminellt...........

Jag skulle fråga barnet.
Citera
2018-04-02, 02:36
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det är det du har gjort. Du vill inte ha en relation med en svag man. Se inlägget du skrev själv.

Du är defacto en del av problemet att män inte visar sin svaga sida, pratar om det.

Eller är det nu du ska komma och säga att detta är något män måste lösa själva?
Va? Nej. Jag skev att vare sig män eller kvinnor är särskilt dragna till deprimerade människor. Jag är själv deprimerad och så att säga ”avskrap”. Deprimerade människor kan inte bidra i en relation, man Klarar inte i det läget gemensamma känslor. Vilket liksom är grunden för en relation
Citera
2018-04-02, 02:36
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Jag skulle fråga barnet.

Och vad skulle barnet säga?
Citera
2018-04-02, 02:37
Medlem
Citat:
Kvinnor är bara ute efter säkerhet. Egentligen hatar dom männen. Men en del kvinnor låtsas att vara förstående för att få leva i "säkerhet".

Vilken säkerhet? Säkerheten att mannen kommer vara där när barnet kommer eller? Lol!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in