2018-04-01, 05:20
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Hmm?
Du blir nog överraskad vad många med svår panikångest eller andra smärtsamma tendenser surfar in på, alla dessa med tvångstankar, skadebeteende som söker upp forum delar bilder osv
Hur sjukt och gränslöst mycket vidrigt det finns går inte att fastslå.
Ta bara kriget på Balkan när rika män från Japan beställde filmade våldtäkter på muslimska kvinnor, sjukt.
Det räcker att en tioåring börjar surfa på ett ord hon han hört exempel "Skogen Aokigahara "
därifrån öppnas en ännu mer grotesk sida osv
Nyfikenheten hos människan är obegripligt obegränsad.
Nu är det ju inte frågan om hemska sidor PM kommit in på efter att ha skrivit in harmlösa sökord. Han har särskilt specificerat de vidrigaste kombinationer som ” girl beheading AGONY ”.

Vilken frisk människa vill söka, och se, filmer där en kvinna halshuggs samt plågas innan och under?
Citera
2018-04-01, 05:25
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Egendomligt nog skulle du eller någon annan ha den högsta dopaminekoncentrationen i hjärnan om ni kunnat rädda Kim genom att tillintetgöra Madsen.
Det finns för friska människor ingen högre vällust och känsla än eliminera fiender och hot mot "flocken".
Denna p.madsen har spårat ut helt och skulle nog le om han blev uppskuren i buken, hellre det än förnedras bakom galler (Om han får livstid det vill säga).
Och hur skulle du känna dig om du lyckats rädda Kim?

Jag förstår inte riktigt poängen?
Citera
2018-04-01, 05:29
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Såg just en film om Bundy - det var nog en jävla tur att Madsen åkte direkt. Madsen är klart lika störd, och har samma helt otyglade vansinne. Ifall saker dyker upp efter han döms så skulle det inte förvåna mig alls.

Det värsta och farligaste är väl egentligen att Madsen kan tygla sitt vansinne?

Ja, de kanske hittar saker som de kan koppla till honom.
Citera
2018-04-01, 05:40
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Angående filmerna så står det ganska noggrant beskrivet här i ursprungsinlägget av #develi här: (FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Kollar man i spoilers så beskriver åklagaren precis vad för typ av film det är. Var mycket av både äkta och animerade.

Ja, Madsen uteslöts ur "Svarta Sällskapet" pga passivitet, vilket advokaten väl tänkte skulle visa hur "ofarlig" han var.
Jag tror lite tvärtom, att han var en "fluktare", som var där för att se andra utöva BDSM och fantisera om att det var "äkta" våld. Om han inte var delaktig så måste ju de andra deltagarna tyckt det var obehagligt med en snubbe som bara var där för att titta, inte delta.
Jag skrev en del om det här igår, i början av inlägget som jag lägger i en spoiler här.

Mitt fetade. Ja, det tror jag också. Han kunde säkerligen inte få erektion, som du så bra förklarat, varför han naturligtvis inte kan vara med i resten av gruppens sexövningar! Madsen krävde ju sex av en helt annan kaliber för att få stånd, tror jag, och att han bara fluktade var ju för att han annars skulle avslöjas som ” mannen utan stånd”.

Han protesterade säkert inte mot att ha blivit utesluten. I normala fal blir han ju rasande när något går emot honom. Ståndslöse Madsen.
Senast redigerad av KnackeredVonAnka 2018-04-01 kl. 05:42.
Citera
2018-04-01, 05:55
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
EXAKT. Det var inget som Kim gjorde som var fel på något sätt. Madsens våldsamma sexualsadism hade Ingen kunnat förutse.
Knappt att de flesta nu i Efterhanden ens kan fatta att detta fruktansvärda kan ha hänt.

Exakt!! Om de Madsen känt i åratal har svårt för att ta in att han utfört detta vidriga, hur skulle någon annan då kunna misstänka att detta skulle ske?

Kim var ju ute på ett jobb och förstod säkert hur äckligt mediekåt PM var. Därför blev hon inte förvånad, eller kände att något var fel, då han kontaktade henne den 10e. När han var angelägen om att intervjun skulle ske samma dag var det inget märkligt i sig, han var ju en udda personlighet.

Jag tror fortfarande att det var Madsen som först kontaktade Kim den 10e och inte tvärtom. Om Kim hade ringt honom först, varför behövde då hon och pojkvännen senare diskutera hur hon skulle göra? De hade ju bjudit hem gäster, de skulle väl ha pratat om det innan hon kontaktade honom i så fall? Han kanske inte kontaktade henne från sin egen telefon utan använde någon annans eller en extra telefon han hade? Planerat in i detalj.
Senast redigerad av KnackeredVonAnka 2018-04-01 kl. 06:19.
Citera
2018-04-01, 06:02
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diversus
Tänk om Monster Madsen råkat ge sig på en kvinna med dessa talanger:

https://www.youtube.com/watch?v=uqhmNJiaCiE

https://www.youtube.com/watch?v=mf6SGfLs9cY

https://www.youtube.com/watch?v=dGlzOp-QQmg

Jag tror faktiskt det lilla ynkliga kräket varit eliminerad då!
Så snopet för Mengele när han trots sin fega attack istället själv fastnar i ett dödsgrepp!
Hursomhelst poetisk rättvisa och ett passande döds straff!

Problemet med ett sådant scenario där Kim oskadliggör Madsen nere i ubåten är ju -var befinner hon sig då? Hur ska hon kunna ta sig därifrån? Utan kunskap om hur man manövrerar en ubåt och tar den till ytan är man ju fast i en fälla. Det fanns ju ingenstans att fly. Fy fan.
Citera
2018-04-01, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Intressant om de fått fast en seriemördare redan vid hans första försök...

LOL, den var riktigt bra , en del har lite bråttom till slutsatser, och går den känslomässiga vägen....
Citera
2018-04-01, 07:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Och hur skulle du känna dig om du lyckats rädda Kim?

Jag förstår inte riktigt poängen?

Nej jag förstår det, om du inte förstår poängen av detta livet så är det i första hand att överleva som är själva grunden för att försvara din stam.
Om jag var för exempel nära släkting till P.Madsen skulle jag kanske vända mig bort och inte vilja se lägga mig i (typisk reflex för anhöriga nära förövaren) typ som några av flickvännerna.
Hade jag varit i en situation att kunna rädda en annans människa vet jag från erfarenhet att jag handlar utan tanke på min egen risk att förosakas (innre plikt).
Vet inte om du förstod något av det jag skrev du värkar skev och på hugget.
Hur som helst var det ett antal som troligen visste att P.Madsen var på väg att "brista" och att risken för snuff kunde bli en realitet, tyvärr stod dom på fel sida, inte på Kms utan hanns egna stall av vad jag uppfattar som kuvade älskarinnor.
Citera
2018-04-01, 07:43
Avslutad
Citat:
Nu är det ju inte frågan om hemska sidor PM kommit in på efter att ha skrivit in harmlösa sökord. Han har särskilt specificerat de vidrigaste kombinationer som ” girl beheading AGONY ”.

Vilken frisk människa vill söka, och se, filmer där en kvinna halshuggs samt plågas innan och under?

Som det är idag är det inte lika lätt att bara "hamna" där idag, bland sådana bilder/filmer
Ändå tror jag det förekommer.
Säg att du har sett på "Pulp fiktion" och du går vidare på "gagg" sedan det ena efter andra så hamnar du på någon sjuk sida från Moldavien med utvikta tjejer som just donerat njuren osv sjukt är inte tillräckligt, vidrigt beskriver det nog mer.
Nej du har rätt, han har helt klart siktat in sig, troligen har han en till dator för Darknet osv...usch
Citera
2018-04-01, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenpo
Kim Wall var en käck och oförvägen ung journalist som hade ett intresse för udda kulturföreteelser och personligheter. Hon hade klarat sig på många potentiellt riskabla exkursioner här i världen. Det är billigt att kalla henne naiv bara för att hon inte räknat med att kunna bli slaktad precis på hemmaplan av en psykopatisk, pervosexfixerad Oppfinnar-Jocke med kanelgifflar i bagaget.

Ja, ingen vet egentligen hur nära problem/katastrof hon varit dittills, men jag vill ersätta/komplettera dina "käck och oförvägen" med sann äventyrare.

Naiv är nog billigt, ja, hon borde ha byggt på sig en hel del kunskaper om livets realiteter på tidigare resor och möten.

Men, och detta är min fundering, varför använde hon inte de erfarenheterna i en värdering av den ödesdigra kvällens ombordstigning? Hon var bevisligen rädd för att vara under vatten ( pojkvännens utsago). Att i det läget utsätta sig för denna "utmaning" med endast en person, var väl lite att lägga alla ägg i en korg, men speglade förmodligen hennes optimistiska och orädda sätt att ta sig an världen bland udda människor och miljöer......

Vad jag vill säga är att det var i princip omöjligt att förutse det som hände, men att hon inte sammanställt en del tecken på potentiella risker, kanske också missat lite i bakgrundsundersökningen av PM. Därmed, sagt igen, kan man inte på något sätt lasta henne, bara önskat att hon hade värderat, kanske främst sin rädsla för undervatten, och inte gått ombord själv, iaf. , utan vare sig fler besättningsmän eller passagerare.
Citera
2018-04-01, 08:03
Medlem
Citat:
Mitt fetade. Ja, det tror jag också. Han kunde säkerligen inte få erektion, som du så bra förklarat, varför han naturligtvis inte kan vara med i resten av gruppens sexövningar! Madsen krävde ju sex av en helt annan kaliber för att få stånd, tror jag, och att han bara fluktade var ju för att han annars skulle avslöjas som ” mannen utan stånd”.

Han protesterade säkert inte mot att ha blivit utesluten. I normala fal blir han ju rasande när något går emot honom. Ståndslöse Madsen.

Att man är voyeur betyder inte att man inte får stånd. Man är bara inte intresserad av att delta - man vill hellre titta på, eftersom man upplever det mer sexuellt upphetsande än själva stånkandet.

Jag förstår att det är lockande att fantisera att Madsen inte kunde få upp den. Som någon sorts tröst eller hämnd. Det är dock svårt att tro med tanke på de hundratals sexpartners han tydligen har haft.
Citera
2018-04-01, 08:05
Avslutad
Kan han P.M fått en förtidig femtioårs kris?
En kraftig livskris som övergått till att istället för att känna rädslan för åldern blivit ett allmänt hat till livet.
Själva idéen med att göra snuff är klart helt sinnessjukt.
Vad det är för krafter i honom som får han göra detta är utom vanligt begripliga förklaringar.
Men något säger mig att det är besläktat med våldtäksmännen, speciellt de som begår överfallsvåldtäkter på okända människor.
Det är hel vrickat, fattar inte att det inte är dödsstraff.
Jaja....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in