Citat:
Ursprungligen postat av
PhDSalander
Här skulle jag vilja markera ditt och ovan magicadehex inlägg som klockrena analyser av Madsens psykosexuella beteendemönster. Har inget att tillägga förutom en undran jag haft en tid, hur tänker ni er hans sexuella praktik i de relationer där sexpartnern , som exempelvis Deidre, beskriver honom som ”mjuk och försiktig”?
Jag har där en teori om att han kunde avstå från egen orgasm, och endast ägnade sig åt att tillfredsställa den andra. Dvs, jag har en känsla av att han var närmast impotent vid normalt samlag, jmf med Nerijus, och för att få ut något själv agerade voyeristiskt och bedrev autoerotism vid sidan av, inte gemensam njutning. Att detta kan vara en av anledningarna att han lyckats binda dessa två kvinnor så hårt till sig, Deidre och Sirid, han var bra på att tillfredsställa dem, och därför gjorde dem närmast beroende av honom som älskare.
Psykopater har ju ofta rykte om sig att vara fantastiska älskare, och även avancerade tekniskt, vilket inte hör till vanligheterna bland det stora flertalet manspersoner.
Hur tänker ni kring detta?
Väldigt intressant. Och du ger ju svaret så bra på denna gåta.
Vad som binder dessa två kvinnor så hårt till Madsen.
Deidre,älskarinnan som skryter om deras date,kärleksnatten på ett hotell i Amager i början av juni.
Samt kuttrar som en förälskad tonåring över deras andra date för sommaren, som skulle infalla den 11 augusti.
För att vara PMs älskarinna så bedrev de inte älgskog så ofta. Men det är ju inte kvantiteten som räknas utan kvaliteten.
Så det kan säkert förhålla sig så, som du tänker.
Och det var inte så ofta PM hade lust men för att behålla dem så ställde PM upp då och då. Och då var det nog väldigt speciellt.
Jag tror att S fortfarande är kär i PM. Och att det nog var skälet till både skilsmässan samt att hon inte dök upp och vittnade. Jag tror inte att hon klarar av att träffa Madsen. Att se honom.
Hennes enda sätt att glömma är nog att inte träffa honom alls, tror jag iallafall.