Citat:
Ursprungligen postat av
Whyback
Alltså, menar du att han mha den kan styrka att KW var med på t.ex. strypsex!? Eller vad annat "ess"?
Ja är han så välplanerad listigt ondskefull kan han filmat delar som ser ut att vara ömsesidig njutning.
Har han haft önskan att göra
snuff movie
vilket kommit fram kan jag ge mig fan han filmat den här perverterade vidriga slakten på KW.
Han är en man som realiserar drömmar oavsett om det är ubåt eller raket osv.
Han är ganska sällsynt kreativ både i hjärnan och praktisk.
För att lägga mer vikt på det är det värt att kolla:
https://m.youtube.com/watch?v=H2IenQHZClI
Det är en väldigt direkt show på vem Peter Madsen är och hur han funkar, han säger det själv efter bara fem tio minuter in i filmen, "han ser en bra film och sedan realiserar han den"
Han såg "Das Boot" om en tysk ubåt under andravärldskriget sedan hyr han en lokal 6X10 meter och bygger sin första mini ubåt.
Han funkar också på det mest morbida det ingen vanlig tänker på så som SNUFF.
Strypsex blev "populärt" i väst världen har jag för mig efter en James Bond film för 15år sedan och är inte för ovanligt inom sushi folket där morgonsolen går upp (Japan).
Kan inte veta direkt vad herr Madsen varit uppe i med KW naturligtvis, tycker bara han går som han hade något undanstoppat i röven (mobiltelefonen) han ser klart SkitNödig ut vid räddning efter sänkt sin egen 18m 56f ubåt (nummer två eller tre i ordningen av hanns byggda ubåtar).
Så om han filmat det vilket han givetvis har så kan han stoppat upp mobilen i röven sin i en kondom.Har svårt att tro att polisen kollade Peter Madsen i röven?!
Är det någon som vet om dom gjort en stetoskops undersökning i Peter Madsens röv?
Fick raketforskaren ta av sig kläderna och bända rövskinkorna och hosta?
Skulle inte tro det, han är/var Danmarks stolthet, hanns skit köper danskor som tyskar köper elgskit.
Skulle Peter Madsen varit en homosexuell man skulle han ha häcken full av både den ena och andra torpeden.
Nä jag tror rövforskaren hade mobilen som han filmade med i sin egen tarmkanal, säkraste kanalen i Köpenhamn att gömma snuff.
Är säker på att han tränat att få upp en stor 3D kamera i sin egen röv, han vill vara värst men troligen tålde han inte dom dubbla linserna så lille skitnödige pølse pågen P.Madsen körde väl upp en Nexus istället.
Kan vara därför han ser ut så som han gör, han känner att filmkvaliteten inte blev som den borde och samtidigt ringer frugan i polisbilen men han vill inte "pluppa" ut den som en äkta Pappilion framför knektarna.
Han är jobbig, förvaring!
Helt klart förvaring hoppas jag på.