Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
"Fiender" är skapat av Madsens hjärna. Enligt Djursing var PM ständigt i Krig med allsköns "fiender" dvs alla som på något sätt fått PM att uppleva sig förorättad. Det var så Madsen såg sitt liv.
CS brydde sig väl numera inte sig ett spår om Madsen, tvärtom försökte dom negligera honom. Glada att ha blivit kvitt honom. Madsen tycks ha varit paranoid också.
CS tror jag vid intervjun pratade enbart om sitt företag och sin raketskjutning. Det var det Kim ville intervjua dom om.
Ja, jag hoppas att någon där är kallad till förhör. Dels gällande intervjun, dels om uppbrottet. Han erkänner ju själv på bloggen att han har samarbetsbproblem via humöret gällande projektet, så där kan han inte komma med att de bara pratar skit om honom från fiendeläger + att han berättat för Djursing att han hatar dem. Där det normalt skulle tolkas som konflikt/motsättningar ser han tingen som ett världskrig.
Läser man CS påminner det om ubåtsföreningen. De ger upp. Bye, bye.
Han går inte att ha möten med för att komma till nån
gemensam lösning.
Det enda jag funderat kring om hon får ut för exakt allting förutom att han ämnar iscensätta sina perversa fantasier. Hon hamnar mitt i hans krig där fienden ska skjuta upp raket. Han är inte ens klar med den men gör nåt hedersamt inlägg om att han låter dem få företräde.
Flertal beskriver ju en helt annan sinnesstämning under veckan. Jag får en känsla av att han alltså var ursinnig. Det verkar som en enda röra av uppdämnd gammal ilska, snedvriden kvinnosyn, perversa fantasier och därmed grovt övervåld sett till mordet.