2018-03-29, 22:20
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men håller du inte med om, att ur en mördares synpunkt borde det vara av största vikt att så fort som möjligt göra av sig med kvarlevorna samt spår och dumpa dem i skydd av mörkret.
Enda anledningen att behålla en död kropp så länge som möjligt måste nog vara för att den döda kroppen har ett värde för mördaren. Annars måste det finnas ett mycket bra skäl till att ta en sådan oerhörd risk. Men vad? Om jag vore ÅK skulle jag pressat PM oerhört om det här.
Vi måste nog hålla isär den kallhamrade mördarens egennytta med en psykopats (+++diverse diagnoser) hemliga lustar. Han har ett så stort ego att lag, polis och annat tjafs är långt bortom hans horisont.
Citera
2018-03-29, 22:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Enig på båda punkterna. Där kan slutet ha börjat närmat sig.
.... och sen kommer långdyket.
Citera
2018-03-29, 22:23
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Det blir aldrig greppbart, helt omöjligt. Ofattbart obehagligt men tyvärr nog mycket nära verkligheten i det du beskriver om den renodlade bestialiske sexualsadisten och hans dåd. Viljan att skrämma, plåga, sticka och hugga och att man vet att hon var vid liv vid åtminstone två hugg. Jag tror som du, att hon tyvärr var vid liv vid flera stick ändå, det ingick nog i sadistplanen den ondskefulle djävulen hade i skallen, utsätta henne för så mycket tortyr och smärta det bara går medan hon fortfarande kan lida av det.
Tack för länken! Detta är skrämmande, hon måste vara galen och totalmanipulerad av honom. Förhäxad. Mental istid. Jag oroade mig just för hennes vittnesmål och hur hon skulle uppträda i rätten, skrev ett inlägg om det för några dagar sen
"Totalmanipulerad" var ordet!

"Han var min allra bästa vän, och att se honom i den här situationen gör verkligen
väldigt ont."

Precis som om det var andras fel att han hamnat i "den här situationen".
Nä, hon är dessvärre att betrakta som ohjälpligt förlorad. Hon är fast i sin förblindade kärlek.
Spelar ingen roll vad han än gjort för hemskt - hon viker inte från hans sida.
Herr Madsen behöver inte oroa sig vad fröken King anbelangar; hon lär aldrig överge honom
som sagt.

Det blir väl inte bättre än att de två skaffar en lill-Peter till världen vad det lider så
predatorns gener förs vidare.
Citera
2018-03-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Han ville leva sin dröm så länge det bara gick är det enkla svaret.

Vad är det lönt att fråga en patalogisk lögnare om?

"Jag var i chock och var på väg att ta mitt liv, du måste förstå vilket tillstånd jag befann mig i. Allt var så förfärligt så jag kan inte prata om det. Sätt dig in i min situation!"
I så fall är det väl inte lönt att ha en rättegång med PM närvarande överhuvudtaget.

Även hans lögner är ju talande eller hur?
Tex Så var det väldigt talande när ÅK frågade ut PM om SMSet till hans fru och det faktum att PM påstått att han var i "psykose" efter KiMs död. I såfall hade han inte samlat kunnat få iväg ett SMS till sin fru för att lugna henne.
Citera
2018-03-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.... och sen kommer långdyket.

Då börjar det Förfärliga, det besvärliga efterarbetet.
Citera
2018-03-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso

"Han var min allra bästa vän, och att se honom i den här situationen gör verkligen
väldigt ont."

Nä, hon är dessvärre att betrakta som ohjälpligt förlorad. Hon är fast i sin förblindade kärlek.
Herr Madsen behöver inte oroa sig vad fröken King anbelangar; hon lär aldrig överge honom
som sagt.

Det blir väl inte bättre än att de två skaffar en lill-Peter till världen vad det lider så
Inte sannolikt med några gener som förs vidare med tanke på hennes ålder
Citera
2018-03-29, 22:31
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Jag tror att det som skulle kunna få Peter Madsen att falla från sin tron och kanske inse och erkänna vad han gjorde, är om hans far dök upp. Det kan han ju inte, för han är död. Men om man visste vad hans far skulle sagt och gjort, typ: nå Peter, vad är det nu du tror att du åstadkommit, din lille dumme djävul?
Det är inte säkert han skulle skrikig och gapat mot sin son, kanske var han sadistiskt lugn. Om någon tagit samma roll som pappan skulle haft, absolut auktoritär, kan tänkas lille Peter skulle rämna i småbitar och berätta om de faktiska händelserna. Nu tror jag mer han återger sina inre fantasier och är övertygad att alla andra runt honom är dumma nog att tro honom. Jag tror han föraktar alla andra dumskallar. Ingen förstår hans intelligens fullt ut.
Citera
2018-03-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
02.15 står han stilla. Innan dess leker han captain Vladimir på de sju haven, far runt och lyssnar till hennes rop på hjälp. Herre gud, det är ju drömläge sen säkert tonåring. Klart han vill segla runt, står väl i tornet med mössan på sig och rycker i skinnfliken.

Ja, så absurd är han.

Tror inte alls att han har sovit...han tog tillfället i akt, utagerade sina sjuka lustar med tortyr, kanske rent av i timmar. Tills KW dog en fasansfull död. Då såg han henne som bara piece of garbage, styckade henne och dumpade henne.

Hoppas jag har fel angående det utdragna förloppet.
Citera
2018-03-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Vi måste nog hålla isär den kallhamrade mördarens egennytta med en psykopats (+++diverse diagnoser) hemliga lustar. Han har ett så stort ego att lag, polis och annat tjafs är långt bortom hans horisont.
Men genom att få fram en pervers individs med psykopatiska drags mordlustar kan man förstärka misstanken om planeringen av mordet,tror jag.
Citera
2018-03-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Inte sannolikt med några gener som förs vidare med tanke på hennes ålder

Jag fick barn vid 42. Men det är väl inte sannolikt at dom får vara ensamma på et tag.
Citera
2018-03-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
I så fall är det väl inte lönt att ha en rättegång med PM närvarande överhuvudtaget.

Även hans lögner är ju talande eller hur?
Tex Så var det väldigt talande när ÅK frågade ut PM om SMSet till hans fru och det faktum att PM påstått att han var i "psykose" efter KiMs död. I såfall hade han inte samlat kunnat få iväg ett SMS till sin fru för att lugna henne.

Det är en stor skillnad givet vilken fakta man äger.

Finns inget psykosartad i något han företagit sig på den turen.
Citera
2018-03-29, 22:36
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso

väldigt ont."

som sagt.

Det blir väl inte bättre än att de två skaffar en lill-Peter till världen vad det lider
Tror inte hon har ngn livmoder eller äggstockar faktiskt så den mixen är nog gudskelov minimal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in