Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Det blir aldrig greppbart, helt omöjligt. Ofattbart obehagligt men tyvärr nog mycket nära verkligheten i det du beskriver om den renodlade bestialiske sexualsadisten och hans dåd. Viljan att skrämma, plåga, sticka och hugga och att man vet att hon var vid liv vid åtminstone två hugg. Jag tror som du, att hon tyvärr var vid liv vid flera stick ändå, det ingick nog i sadistplanen den ondskefulle djävulen hade i skallen, utsätta henne för så mycket tortyr och smärta det bara går medan hon fortfarande kan lida av det.
Tack för länken! Detta är skrämmande, hon måste vara galen och totalmanipulerad av honom. Förhäxad. Mental istid. Jag oroade mig just för hennes vittnesmål och hur hon skulle uppträda i rätten, skrev ett inlägg om det för några dagar sen
"Totalmanipulerad" var ordet!
"Han var min allra bästa vän, och att se honom i den här situationen gör verkligen
väldigt ont."
Precis som om det var andras fel att han hamnat i "den här situationen".
Nä, hon är dessvärre att betrakta som ohjälpligt förlorad. Hon är fast i sin förblindade kärlek.
Spelar ingen roll vad han än gjort för hemskt - hon viker inte från hans sida.
Herr Madsen behöver inte oroa sig vad fröken King anbelangar; hon lär aldrig överge honom
som sagt.
Det blir väl inte bättre än att de två skaffar en lill-Peter till världen vad det lider så
predatorns gener förs vidare.