Citat:
Ursprungligen postat av
charmides
Jag är ledsen att se att du känner dig så upprörd. Kanske du borde inte heller ha sagt att de som skriver här måste vara "väldigt unga" bara eftersom du inte gillar serien. Om en ska ge kritik då måste en också kunna ta kritik.
Jag håller inte med dig, men det är okej - vi behöver inte vara överens. Du skrev tidigare att du gillar Big Brother, Robinson och Farmen.
Här finns en diskussionstråd till Farmen och jag är säker att det kan finnas fler. Du skulle kanske ha roligere med att delta i en diskussion om en serie som du gillar istället för att komma hit för att dela med dig negativitet om en serie som du inte verkar gilla eller förstå.
Upprörd? För att du skriver intetsägande antaganden om mig som person, grundat på ett par inlägg en tråd på flashback? Knappast upprörande. Det faller på sin egen rimlighet, eftersom ditt påstående saknar grund, minst sagt. Och meningslösheter blir jag inte upprörd över.
Däremot har du uppenbarligen tagit diskussionen personligt, men jag ska inte strö salt i såret...
Skrev heller adrig att jag gillar dokussåpor, tog dem bara som jämförelse.
Att du/ni uppfattar mig som negativ har jag viss förståelse för eftersom ni verkar ta saken personligt. Men det var aldrig min tanke, frågade av nyfikenhet.
Har dock fått vissa svar, så jag tackar och lämnar diskussionen.